Napisano 12 Maj 200717 l Witam Pierwszy mój temat na forum, więc zaczynam z pewną taką nieśmiałością. Poproszę o wyrozumiałość w ocenach. To coś zacząłem razem z komiciem ale jak widać on zaszedł duużo dalej więc niespodziewajcie się jakiegoś zabójczego tempa relacji. Model ma przedstawiać brytyjski monitor z czasów drugiej wojny światowej, który brałmudział między innymi w lądowaniu aliantów pod Salerno jak równierz w Normandii. Sylwetka Okrętu jest moim zdaniem bardzo ciekawa - okręt jest tak brzydki że aż piękny. Tak wygląda to brzydactwo w rzucie z boku: A tak w moim wykonaniu:
Napisano 12 Maj 200717 l no i bardzo ladnie panie Andrzeju, dzialaj dalej jedynie cos mi ta siateczka niepasuje za bardzo porozciagana, pozdrawiam i witam na forum
Napisano 12 Maj 200717 l No i pięknie :) respekt dla tych, którym cierpliwości starcza przy takich zabawkach. Ależ to będzie cudo z tymi wszystkimi masztali i innymi duperelkami. Trzymam kciuki :D
Napisano 12 Maj 200717 l Bardzo ładnie - okrety to dość trudna ale wdzięczna tematyka, efekt końcowy może być super! Czekamy na więcej :)
Napisano 12 Maj 200717 l Nie znam sie na statkach ale ten... no nawet ciekawy w konstrukcji. Ciekaw jestem końca i sceny do modelu. :)
Napisano 14 Maj 200717 l Witaj Bardzo fajnie Ci to wychodzi. Mam dwie sprawy: 1. Mozesz dac render bez siatki?? 2. Mozesz podac mi przepis (jak robisz kadlub) chcialem zrobic galeon ale nie wiem jak za niego sie mam zabrac. Nie wychodzi mi. Wszystko jakies takie krzywe. Moze jakis tutek masz?. Pozdrawiam
Napisano 14 Maj 200717 l Autor Proszę bez siatki na życzenie: Niewiem czy mój sposób na modelowanie kadłuba byłby pomocny, gdyż robię to nie w max-sie a w Cinema4D. Robię sobie kadłub z box-a profilując go według przekroi (tu bardzo pomocne są wmiarę dobre plany modelarskie) i wrzucam go do HyperNURBS-a. do wyostrzania krawędzi używam Weight HyperNURBS. W maxie kadłub Arizony robił Komic polecam jego relację - zresztą bardzo mi pomógł przy robieniu tego modelu
Napisano 14 Maj 200717 l musze przyznac ze wybuchowo zaczynasz przygode na forum ... powodzenia i witam na pokladzie ;]
Napisano 23 Maj 200717 l Odczucia laika: - nie czuje skali; - trzpenie glownych dzial nieteges; - maszt prezentuje sie dobrze. Tyle ode mnie...;)
Napisano 23 Maj 200717 l Autor Georg82: 1. Niebardzo rozumiem 2. Oslony luf przy wierzy mają wyglądać na płótno - dodanie materiału powinno pomóc 3. Dziękuję za miłe słowo.
Napisano 24 Maj 200717 l Witam. Andrzej, sprawdź dokładnie plany wieży artyleryjskiej. Dach wieży nie jest gładki. Reszta bardzo sympatyczna. Powodzenia. Waldek
Napisano 24 Maj 200717 l zapoznaj sie z regulaminem i popraw temat wątku http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Napisano 24 Maj 200717 l Autor Goral44 dach wierzy niejest gladki jeżeli chodzi Ci o uskoki pancerza to są, w przypadku nitow będę chcial użyć bumpmapy robienie pojedyńczych chyba zbyt by go skomplikowalo A tu fragment planów przedstawiających wierzę Temat wątku zmieniony, mam nadzieję, że teraz jest poprawny. Przepraszam za zamieszanie
Napisano 24 Maj 200717 l Witam. Niestety Andrzej masz nadal błąd. Płyty pancerza mają uskok na brzegach dachu nie tylko na środku, dlatego od przodu wydaje sie że są gładkie. Masz przykład jak to powninno wygladać, choć moje wieże też mają błąd grubości pancerza na łączeniu. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 24 Maj 200717 l Z ta skala chodzilo mi o to, ze wyglada jak zabaweczka, a nie jak okret. Ale to jest kwestia dodania wiecej detalikow ew. otoczenia. Ogolnie prezentuje sie przyjemnie... edit: offtop Skanowales plany, czy masz jakies ukryte źródełko w necie? ;> Szukam czegos ciekawego (galeon) i mam cóś tam, ale sa niezgodne ze soba....:/ endofftop
Napisano 24 Maj 200717 l Autor Niestety interesują mnie tylko okręty z przełomu XIX i XX w. do końca 2WS potem okręty są bardzo sterylne
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Autor No i przynudzania ciąg dalszy..... Moja próba pomalowania pływadełka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto