Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Tym razem zamieszczam wipa rycerzyka od razu mówie co jeszcze bede poprawial badz dorabial: -poprawka butów -texturke na brwi naloze -troszke sie postaram urozmaicic rece i rekawice -mam tez zamiar zrobic pas i miecz w pochwie
Sharp Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Kanciasty jak cholerka...sproboj go jakos pozaokraglac bo wyglada jakby ten rycerz byl poskladany z jakis klocków...i nogi troche chyba nie takie... No ale pracuj, zobaczymy co z tego wyjdzie:]
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 nogi to chyba cale wyrypie i zrobie nowe a co do klockow to fakt :D robiony z boxow,glowa z polowki sfery i mirror a helm geosphere i wlaczane hemisphere(to jakby ktos sie mial zamiar pytac jak robilem) . a co do kanciastosci na zbroji (bo sie domyslam ze o to ci cxhodzi) to jest po meshsmoothie z iterations 2-a tak wlasciwie to chcialem troche kanciatsa zbroje miec ale wrzuce tez z wygladzeniem)aha i jeszcze naramienniki zrobie bo zapomnialem (dopiero teraz czegos mi zabraklo) :D
blood_brother Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Mnie sie praca kompletnie nie podoba. Wedlug mnie za duze tempo probujesz sobie narzucic. Czwarta praca w ciagu dwoch tygodniu???? Zwolnij troche zrob jedna przez dwa tygodnie. Tu nie chodzi o ilosc tylko o jakosc. Przysiadz do tego rycerza. Zrob go najlepiej jak potrafisz. Zacznij od nowa i zrob porzadnie twarz pozniej naramienniki i tak kawalek po kawalku i dokladnie. Pozdro[piwo]
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 hm. tak szczerze to 3 praca . A wlasnie przysiadam do niego bo to wip a nie finished :D Ale co do twarzy to niebyt przywiazuje do niej uwage i chyba tylko oka zostawie bo mam zamiar zrobic jeszcze taka klapka na twarz i wtedy glowy nie bedzie widac a poza tym to teraz wezme kazda czesc tego co zrobilem i bede mozolnie poprawial i robic najlepiej jak umie. A te wypukosci lekki na nogach i i rekkach to z powodu braku pomyslu co by dorobic. Narazie wiem ze beda sie ludziska czepiac ale w koncu to jest wip i bede go robil jeszcze jakis czas
Sharp Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Koniecznie popraw tez korpus, zdejmij mesh smooth, i na malo-vetexowym obiekcie pozaokraglaj to co trzeba, i dopiero potem daj mu mesh smootha...zapewne to wiesz ale tak to tylko pisze..:P A jak dorbisz mu później Emrald Sworda i umieścisz w scenie gdzie bedzie Rain of A Thousand Flames to bedzie naprawde cool :D Niech Holy Thunderforce bedzie z toba :]
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 o prosze ktos tu slucha rhapsody :D tak szczerze ten miecz to mial byc emerald sowrd taki jak na http://www.rhapsody.prv.pl a co do deszczu tysiaca plomieni to dales mi natchnienie i chyba sproboje to zorbic za pomoca partciles snow (a wlasnie jest jakis partciles co ma podluzne ksztalty?)
darkelf Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 aaa, hardcore :D... tak na serio, to przemodelowalbym to od poczatku ;)... moze zrobil wolniej, ale lepiej :P...
Kuciel Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 twoje wszystkie prace wygladaja jak by byly poskladane z roznych obiektow polozonych obok siebie a nie polaczonych w zaden sposob, jak chcesz zrobic postac powinienes przerobic tutka z elfka, to jest podstawa!!
giorgione Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 dlaczego używasz meshmottha dla nieskomplikowanego obiektu?? Giorgione
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 zdaje mi sie ze moisz o helmie. daje mesh smooth bo jak widzisz pomimo meshsmootha ten model jest kanciasty.zreszta narazie to sa probne przymniasrki dopiero poczatek wipa i sie zacznie poprawianie i mozolny vertex modeling i przedewszystkim weldowanie to czego brakowalo komus ze nie przylaczane obiekty sa do siebie
blood_brother Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 A propo tego co jest to helm powinien miec jakas grubosc. Pozdro[piwo]
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 ten helm jest z blachy po puszkach :D wlasnie teraz poprawiam model zaczynajac od helmu juz robie psi pysk czy ja sie to tam nazywa i zaraz bede robil grubosc blachy od helmu
jedi-killer Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 hmmm.... troszke lipne :D nie martw sie bedzie lepiej i moze zajmij sie poly modelingiem a nie splajnami i daj jakies nowe renderki z tego bo muwisz ze polepszasz a nic nowego nie pokazales
Brolias Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 jedi-killer co ty kurde nie czytales poprzednich postow wrrr :) to nie splajy a poly modeling a nowe renderki beda jak skoncze poprawiac kurde z helmem wiecej mam papraniny niz myslalem. postaram sie cos dzis wrucic ale nie obiecuje
jedi-killer Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 ups ale ta postac mi sie kojarzy z tym smokiem i orkiem :D i wyglonda troche jak po splajnach twoich :D jak zwykle moze bys inaczej podszedl do tego ja zawsze stawiam linie odpowiedniom od 4 pkt do x pkt i loncze jom 1 wierzcholek z osattnim potem editable poly i ukladam i mnoze itp pracuje nad mojom postaciom jeszcze (nie wiem czy mi sie nie skasowalo :( ) ale postaraj sie bardziej :D
jedi-killer Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 a zapomnialem popracuj nad tym dluzej i spokojniej :)
felav Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Zamiast z boxa zrob tlow z 6-10 sciennego cylindra, bedzie lepiej...
Kuciel Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 niewiem jak inni ale ja z tego tutka nauczylem sie sporo http://www.max3d.pl/ims/tut0-pl.htm
Brolias Napisano 22 Listopad 2003 Autor Napisano 22 Listopad 2003 sharp twoj txt z emerald swordem zadzialal na mnnie:D zmniejszylem kanciastosc zbroji-juz powinno byc dobrze a jezeli dla kogos jest zbyt kanciasta nadal to niech mi wysle na @ img z zaznaczonym fragmentem gdzie jest kanciasto dorobilem do helmiku taki daszek i przedluzeylem dół oraz dorobilem rogi :D
Sharp Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 Emerld sword chyba troche za krotki!!(jak takim nożykiem rycerz mialby smoka zabic:]?)Miecz tez jest za gruby(chodzi o ostrze) ,dostrzeglam to widzac (najprawdopobniej:)) te szramy na koncu ostrzy,moze sie myle ale to i tak dziwnie wyglada, moze pusc rendera z innej strony, tryzmadełko miecza tez jest troche takie dziwne...a jesli chodzi o zbroje to hmm...wiesz co? Spojrz na swoj brzuch i zobacz czy jest on kwadratowy ,czy okrągły...jak kwadratowy to spojrz na brzuch kogos innego to zobaczysz ze ta czesc ciala jest zwykle okragla...:] Rozumiesz? A co do helmu to sprobuj dac mu zwyklego smootha bo tez dziwnie to wyglada...te kolce chyba z ostre troche Ale i tak jest juz o niebo lepiej:D
blood_brother Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 Mnie sie dalej to nie podoba. Miecz jakis strasznie masywny. Moze gdyby byl duzo dluzszy to by to tak nie razilo. A co do zbroi to ponizej tego czegos kwadratowego co chyba ma brzuch chronic to wyglada jak spodniczka. Czeka cie duzo ciezkiej pracy. Pozdro[piwo]
Brolias Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 dobra dobra. zbroje zrobie od nowa skoro az tak wam sie nie podoba. (Brzuch jest okrogly ale to jest metal a nie cialo i nie musi byc do kona okrasgly co? :]) miecvz przedkluze raczke sproboje troche urozamicic a co do masywnosci to ma byc masywne to gowno bo tak ma byc :] ale w raze czego go wydluze i troche pochudze (ale wtedy straci swoj urok troche :( ) . Pionier dlaczego mowisz ze manga albo lego? lego jest cholernie kwadratowe\\\\(bardziej od mojego modelu) a manga to akurat niezbyt chyba sie znasz na tym . przedewszystkim w mandze sa gig oczy przewazenie i mala realistycznosc(naweet minimalna czasmai) aha wie ktos jak zrobic w maxie 5 efekt deszczy plomieni ?
blood_brother Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Sorry ze to powiem. Nie zawracaj sobie nawet glowy systemami czasteczkowymi skoro ledwo co modelujesz. Pozdor[piwo]
Brolias Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 widze ze niezbyt wam latwo dogodzic to chyba wezme go pozczepiam i wrzuce jakies telko oraz particlami deszczyk i dam do finished worka bo narazie niezbyt moge przeczytac posty gdzie jest napisane popraw w tym miejscu to a w tym zrob to... tylko gadanie ze to kanciaste to takie a zadnego wsparcia przy modelowaniu :] chcecie by to lepiej wygladalo jak chcecie to pomozcie mi z tym . I najlepiej jakby byly podpowiedzi gdzie co zrobic lub poprawic
saygon Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 masz duzo jeszcze do pracy zdecydowanie piewsze to poracuj nad tym jk wygladaly te zbroje wyobraz sobie ze mialbys cos takego zalozyc - twje za za kawadratowe to przylegalo niemalze dociala. poszukaj rysunków po sieci. pomoze
Sharp Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Zbroja moze byc kwadratowa?! No co ty?...przeciez zbroja musi byc jak najlepiej podasowana do ciala, a pozatym widziales kiedykolwiek taka zbroja jaka wymodelowales,nie sadze, obejrzys sobie zresztajak nie ogladales LOTR....:)? Co do miecza to wogole nie przypomina to Emerald sworda ze strony rhapsody...no i ten daszek od helmu jest kompletnie zwalony. A to czerwone to wogole nie wiem co to moze byc... mi to sie skojarzylo z m&m \'sem polozonym na jakies zwisajacej ceracie... Rada odemnie - skup sie na jednej rzeczy, zrob ja porzadnie nawet jakby mialo ci to zajac tydzien...jak robisz cos w 3D dla siebie to nie liczy sie przeciez czas lecz jakosc! Pamietaj o tym...
Brolias Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 oki. co do lotra to ogladalem ale niebzyt pmientam zbroje. tę zbroje zrobie od nowa emerlad sowrd opro z rekojesci jest wg mnie podbny http://www.rhapsody.prv.pl z teksty i okladka emerald sworda singla i tam jest ten mieczyk. ta cerata to plaszczyk(quad patch z noisem i bumpem). a co do tego daszka to chce zrobic taki zwisajacy w dol jesszzcze fragmnet jak u krzyzakow ale niezbyt mi to wychodzi zarz sproboje to posklejac ale jeszcze z tymi reakami co byly wtedy i pokaze jaka poza chce zrobic i jakby to mialo mniej wiecej wygladac
felav Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Piszesz ze mamy radzic, napisałem zebys cialo modelowal z cylindra a nie boxa, ktos tam wrzucil linka do tutka na ten temat, a ty caly czas brniesz w złą stronę i jeszcze się czepiasz, że Ci nie pomagamy...
kru Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 gdzies byl taki fajny tutek z joanna d\'ark (ktos gdzies podawal go na forum przy okazji nauki unwrapa) albo niedawno ten tutek z lara croft. Zrob kilka tutoriali (no ostatecznie te z maxa) i dopiero wtedy biez sie za modelowanie wlasnych pomyslow. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale plaszcz to nieco wiecej roboty niz quad patch i dwa modyfikatory...
Kuciel Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 a tutek z Joanna D\'ark jest na 3d total w tutkach do maxa :) Na twoim miejscu zacza bym wszystko od poczatku... bo to nie nadaje sie do noszenia, zacznij od czlowieka, naprawde :)
Demawend Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Ja bym powiedział tak. Prace rób na jakość, a nie na ilość. Od kiedy jesteś na forum zamieściłeś już kilka prac, ale one są..... troszkę niedopracowane :D Weź jakiś projekt i spróbuj go zrobić jak najlepiej. Nie ważne że zajmie Ci on np. miesiąc. Najważniejszy jest końcowy efekt. Weźmy przykład Loozack. Już ponad 3 miesiące męczy tą swoją honde, i ciągle coś poprawia. Pozdrawiam [piwo]
BooM-Bel Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Originally posted by kru gdzies byl taki fajny tutek z joanna d\'ark Poszukaj go na 3dtotal
giorgione Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 no albo na www.fineart.sk Pozdr Giorgione
beeper Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 gosciu, zastanow sie czy chcesz zrobic model, czy dobry model i zacznij doceniac to ze ktos CI chce pomoc sie nauczyc modelowanie, po za tym czy uwazasz ze twoj rycerz wyglada jak czlowiek czy jak ludzik z klockow lego?
Brolias Napisano 26 Listopad 2003 Autor Napisano 26 Listopad 2003 dobra sorry felav ale tamto ze nie zrobilem jeszcze z cylindra to dlatego ze nie mialem czasu naarazie na takie przerobki.zreszta narazie zostawiam tego wipa i moze go zaczne od nowa ale musze sie jeszcze podszkolic w maxie bo zbyt wielu funkcji jeszcze nie znam i tak jak mowicie najpierw porobie tuty potem wezme sie za ten model.thx all
jedi-killer Napisano 26 Listopad 2003 Napisano 26 Listopad 2003 poucz sie sam poprubuj ruznych opcji czasem to bardziej pomaga niz tutki :) ale z tutkuw tez sie ucz rub czasem po kilka razy
mort1 Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Byłbym wdzięczny, gdybyście starali się unikać słowa \"szramy\"(było gdzieś we wcześniejszych odpowiedziach). To moje mazwisko, i trochę głupio się czuję...:D:D A tak przy okazji to to wszystko wygląda tak jakoś komiksowo, niewiem czy taki był zamiar, ale jeśli tak to wyszło super. Aha jeszcze jedna rzecz co do zbroi, na dole połczyłeś ją z kszulą (lub kolczugą). Pooglądaj zdjęcia. A miecz będzie sprawiał wrażenie masywności, jeśli go rozszerzysz i wydłużysz
Brolias Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 thx mort jestes jedyny ktoremu sie spodobal ten rycerzyk a to nie jest koszula tylko taka blacha odstajaca ze zbroji. za kilka dni sie wezme za rycerza znowu to pokaze z poprawkami go.
Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 od nowa robiony .Zbroja powastala z cylindra , nramiennik z hemisfery,i reszta z cylindrow. rekawica jest jednolita (podobna jest w grze diablo2) jeszcze tylko zapomnialem zmienjszyc miecz ale to zrobie po 12
felav Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 Zbroja wygląda znacznie lepiej z resztą juz gorzej a le pracuj dalej bo idziesz w dobrym kierunku
Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 zrobilem tak jak mowiles z cylindra a co do reszty to co zle. jeszcze bede to przesuwal skalowal to ulegnie zmianom troche.narazie pomniejszam miecz i sie wezme za przesuwanie zeby nie bylo widocznych bugow
felav Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 Model cały czas wygląda jak \'nadmuchany balon\' miecz mowinien być cieńszy mieć bardziej szczegółową rękojeść, klamra przy płaszczu jest beznadziejna, zagłęb się w szczegóły, rękaw wygąda jakby we wnątrz nie yło ręki, lepiej wymodeluj osobno rękę(rękaw miękkiej zbroi którą rycerz zapewne nosi pod plytowką) i poprzykrywaj ją plaszczyznami o minimalne grubości
Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 rece sa oddzielnymi modelami to pierwse . szczegoly beda o to sie nie martw narazie robie ogolnie zeby wiedziec co gdzie i jak . reki nei ma w srodku :D a o jaki rekaw miekkiej zbroji ci chodzi bo zbytnio nie jestem obcykany w tym a miecz zrobie od nowa tym razem poly modelingiem
Misic Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 No moim zdaniem jest lepiej niż na początku, ale... wydaje mi się, że te \"mięśnie\" rąk są jako oddzielne obiekty, dlatego wydaje się że model jest nadmuchany. JA bym to wszystko teraz poskładał do kupy i wziął się za szczegóły.
Sharp Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 wreszcie jakieś okrągłości się pojawiły..:), najbardziej jednak z calego modelu denerwuje mnie ten miecz...no przypatrz sie jeszcze raz temu ze stronki Rhapsody, czy tak wygląda Emerald sword?? :D
Brolias Napisano 30 Listopad 2003 Autor Napisano 30 Listopad 2003 wiem tamten ma szare ostrze inna troszke glownia i klejnocik w obramowaniu. teraz zrobilem tarcze i wezme sie za miecz. a oto dostawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się