D4D4L Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Te czarne kwadraty to tak zwane (o ile sie nie mylę) Artefagi ''Bugi'' / błędy w ręderze... mogło je coś spowodować softowego albo hardwarowego ... np proc się przegrzewa/wirus ... itp ... (ja miałem takie coś to w photoshopie zamalowałem xD)
Yasutoco Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 renderek fajny furka fajna światełka bąlą przód i kółeczka dopracowój
P4VV37 Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 to nie to, temp. procesora 32 stopnie błędy pokazały się po włączeniu bumpa w oponie i wyskakują w tych samych miejscach. Poprawiłem maskę, zepsułem światła...
P4VV37 Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Poprawiłem światła i maskę, Teraz zabioirę się za tył.
eco Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 ...srednio mi sie widzi- widac ze malo fotek ogladasz tej furky albo ogladasz i nic z tego nie wynika - juz sam przedni blotnik rzuca sie w oczy - w orginale jest zupelnie inna krzywizna przed przednim kolem- ogolnie to wiele jest baboli- najzabawniejsze ze to nie wynika z tego ze to twoj pierwszy model samochodu i takie tam- po prostu nie korzystasz z referek -sam blueprint to nie wszystko, tak samo jak zrobienie byle zrobic- domyslam sie ze meczace jest odpalanie tego samego modelu wciaz na nowo, kiedy mozna zrobic tyle innych modeli...
P4VV37 Napisano 24 Sierpień 2007 Autor Napisano 24 Sierpień 2007 Sypała mi się mayia w czasie otwierania pliku więc musiałem wczytać wcześniejszy. Błotniki są zupełnie inne niż w oryginale, nie mogłem ich wcześniej zmienić bo maska i większość przodu mają smootha którego nie mogę zdjąć, dopiero teraz importowałem maskę z wcześniejszego pliku i mogę ją poprawić. Staram się żeby autko było podobne do oryginału ale nie zależy mi na tym żeby było dokładnie takie same. Upodobnie trochę model do prawdziwego nissana, zrobie update dopiero jak go już trochę poprawie.
P4VV37 Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=41640 Ten sam problem z drugim plikiem...
P4VV37 Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 Nie zmieniłem za wiele, straciłem 3 pliki i jest tylko tyle:
ReflectVision Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 sam widzisz ze wszystko jest okropnie krzywe, postaraj sie teraz nic nowego nie produkowac, tylko poprawic te czesci ktore juz masz.
P4VV37 Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Napisano 1 Wrzesień 2007 Dobra, teraz(prawie)wszystko jest gładkie. Chwilowo wywaliłem jedną połówkę auta. Daje render na którym powinno być widać zagięcia. Mimo wszystko teraz zajmę się jakąś scenką. Oprócz zwykłego studia chciałbym zrobić scenkę którą widać na załączonym obrazku:
Swinger76 Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 Olaboga...toż to pojazd Kasparova :) a tak na poważnie to nie da się powiedzieć nic poza tym co już powiedzieli poprzednicy...Refki Refki Refki i jeszcze raz Refki!
ReflectVision Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 Dobra, teraz(prawie)wszystko jest gładkie. gladkie jest bo sie swieci, ale chodzi o to ze nie ma byc pokrzywione ;p
P4VV37 Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Przy następnym pojeździe od początku będę bardziej uważał na referki, ten już raczej zostawię jaki jest. To jest mój pierwszy projekt w mayi, zanim zacząłem to autko potrafiłem tylko ppostawić boxa i kulę, w czasie poznałem program i głównie o to mi chodziło. Teraz jeszcze tylko poduczę się mentala przy renderowaniu sceny, wcześniej był max i vray. Daje jeden który nie świeci:
P4VV37 Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 Pracuje nad renderem ale raczej słabo idzie:( Zna ktoś dobry tutorial o takiej scenie dla mayi? Nie wiem jak pozbyć się tych dziwnych cieni.
P4VV37 Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 nadal nie wygląda najlepiej, korzystałem z wideotutoriala o renderowaniu samochodu ma maxie i mentalu.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 ooo material felg sie mi podoba (chyba ;P ) Lakier z tego tutka (bo chyba wiem o ktory chodzi) jest wg mnie do bani... Sugerowalbym popracowac nad nowym... Wiem ze to ciezka praca ale sie oplaca - tak jak ja meczylem lakier do vraya pol roku chyba... ;P "Lustra" swiatel tez nie najlepsze :/ Ale ich materialy mozna znalezc w necie wiec nie powinno byc problemow (nawet pod Maya'e).
P4VV37 Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Lakier dałem własny, pewnie dlatego do bani:] Felgi to ten sam lakier, ale inny kolor. A co z oświetleniem?? tutek musiałem przenieść na mayię więc trochę nakombinowałem i trochę się różni.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Oswietlenie: 1 panel (duzy) nad autem lekko pod katem wzdluz osi x i y i maly panel mniej swiecacy za kamera. To byla moja pierwsza wersja jak robilem studio - moze cos pomoze.
Roszondas Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 wow, ale komentarzy, a takie autko pracuj, idzie dobrze ;)
P4VV37 Napisano 12 Wrzesień 2007 Autor Napisano 12 Wrzesień 2007 Nie wiem co zrobić lakierem, może ma ktoś jakieś dobre ustawienia dla mentala? Poprawiłem przednie światła, wrzucam render tyłu. Oświetlenie miałem podobne do tego które podał ..:: 3D XTREME ::.. tylko nie miałem nic za kamerą i miałem skylight
P4VV37 Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 Chyba nareszcie mam dobry lakier! Teraz widać że model jest dalej trochę pokrzywiony. Rendertime: 20 min.
mrkrzysiek Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 albo mi sie zdaje albo ten lakier jest matowy czyli nie jest dobry
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Wrzesień 2007 Napisano 15 Wrzesień 2007 chcialem cos napisac ale mrkrzysiek mnie ubiegl i doskonale ubral w slowa moje odczucia co do Twojego ostatniego renderka... Musisz jeszcze popracowac.
P4VV37 Napisano 16 Wrzesień 2007 Autor Napisano 16 Wrzesień 2007 chciałem zrobić taki lakier jak tutaj: http://gerasimos.microware.net/mycar/300zx%20054.jpg Rzeczywiście zrobił się matowy :/ popracuje nad nim.
pecet Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 z nowym "lakierem" to dopiero widać jaki krzywy ten model
P4VV37 Napisano 17 Wrzesień 2007 Autor Napisano 17 Wrzesień 2007 Nie wiem jak "wygładzić kaloserię, starałem się ale nie wyszło.
NV Napisano 17 Wrzesień 2007 Napisano 17 Wrzesień 2007 Moja rada to taka aby zrobić jakiegoś renderka większego i kończyć z ta pracą ... czemu? ponieważ przy niej nie nauczysz już sie za wiele a każda następna będzie dużo lepsza. Ja mojego nissana męczyłem b.długo i go nie skończyłem i wyszło mi to właściwie na dobre bo przez zyskany czas nauczyłem się więcej. Nie chodzi mi o to, że ta praca jest ble, do kitu itp. ale zawiera błędy/małe, duże ,których poprawianie to samobójstwo :D Oczywiście możesz walczyć dalej ale nie wiem czy ma to większy sens, z doświadczenia wiem ,że jak coś się schrzani na początku i chce sie to poprawić np. pod koniec to zazwyczaj jest b.ciężko. I tak jak patrze na początki wipa to zrobiłeś spory postęp. A chyba najlepiej będzie jak poćwiczysz rendering i wrócisz do auta za jakiś czas, bo z tego co widzę to z tym masz problemy z resztą nie ty jeden ;) Materiał świateł może być tylko jakbyś zrobił ładne studio i lakier to już by było git i na tym można kończyć. Pozdrawiam i powodzenia. PS: Fajne autko sobie wybrałeś :)
Notre Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 jeżeli renderujesz Vrayem to polecam tego tuta ;) na tej stronie co podaje jest o matieriale lakieru :) dużo rodzai lakieru można z tego "wycisnąć" ale trzeba troche własnej inwencji twórczej włożyć http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/mercedes/index5.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się