Napisano 20 Maj 200717 l Więc tak: Będzie tylko model/modele, nie zamierzam bawić się w textury ponieważ tylko tyle jest ode mnie wymagane. "Paladin [ limit 15k trisów ]" Komentarze wskazane oczywiście ;)
Napisano 20 Maj 200717 l Dobry jest! Jedyne co mi kole w oczy to trampki.. Nie wiem jak to wygląda od strony konceptu, ale jakby był smuklejszy to byłby zgrabniejszy:) Taki za szeroki mi sie wydaje, szczególnie tam gdzie mu się uda łączą z miednicą. W "biodrach":D:D:D Pozdro!
Napisano 20 Maj 200717 l Wykonany fajnie- bardzo ładnie rzeźbiony IMHO ale koncept chyba siadł- tak jak napisał Lewus proporcje "trochę nie teges".
Napisano 20 Maj 200717 l Autor Model prawie gotowy, jeśli możecie to pokażcie dokładnie gdzie odchudzić, poszerzyć itp, mogę pozwolić sobie na małe odstępstwa od konceptu który i tak nie był zbyt dokładny. Dzięki za komentarze :*
Napisano 21 Maj 200717 l Może nie tyle za małe, co za krótkie. Nadgarstki są powyżej lub przynajmniej na linii bioder. Mógłbyś je trochę opuścić. Kształtu nie będę komentował, bo nie znam konceptu, ale ogólnie bardzo fajnie.
Napisano 21 Maj 200717 l Autor "Paladin" skończony, wiem, że patrząc z boku wydaje sie jakby miał sie przewrócić itp, ale to "szczegół" ;) Jeśli wszystko pyknie to będę tutaj pokazywał kolejne modele robocików
Napisano 22 Maj 200717 l Fajne, siatka czysta dał bym mniej poli na okręgłe przeguby w łokciach, jedyne co mi nie pasuje to zbyt "chude" rece w łokciach, ale to pewnie wina conceptu,
Napisano 22 Maj 200717 l Ardeni--> zlecenie? chyba wiem dla kogo ;) ile zajmuje ci zrobienie takiego robota ?
Napisano 22 Maj 200717 l hihi wygląda jakby miał zaraz glebnąc do tyłu (patrzac z side'a :) ) ale takto spoko
Napisano 22 Maj 200717 l Autor nielot007 - Tak zlecenie, model robiłem 3-4 dni w przerwach pomiędzy nauką ;) ognisty - wiem wiem, tak jakoś wyszło że wygląda jakby miał się przewrócić :P
Napisano 23 Maj 200717 l Wszystko bardzo fajnie wyglada, ale kciuk jest tak samo tutaj ustawiony jak reszta plcow a powinien byc przeciwstawny aby cos sie dalo reka chycic. Pozatem te nogi, patrzac z side to sa stanowczo za czerokie, a z front to uda jakies waskie ^^'. To chyba tyle takich sostrzerzen :) Do pracy! :>
Napisano 28 Maj 200717 l bardzo fajny robot, jedynie to ujecie z boku , moze wrzuc mu fdboxa i go wypionuj jakos ;)
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Autor Ponieważ model wraku do którego robiłem texturkę uległ posypaniu zacząłem tak dla siebie uczyć się na tym "robocie". Komentarze, szczególnie te negatywne bardzo mile widziane ;)
Napisano 18 Czerwiec 200717 l Może warto by było równocześnie robić speculara? Wtedy wytarcia bardziej by się błyszczały. Może przyda Ci się tutorial do malowana tego typu metalu http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024 Coś czuję, że będzie fajnie ;)
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Autor Specular już jest gotowy z tym, że chyba poczekam trochę zanim go pokaże. Na razie diff: I tu mam pytanie: Znacie może powód dlaczego Wings3d nie chce zaimportować mi "tułowia"? Czym może być to spowodowane? w momencie importu pliku obj lub 3ds pojawia się komunikat o błędzie i polecenie naciśnięcie klawisza myszki... po czym mam pustego Wings'a, który przydałby mi się do mapowania. Kuba_ - jeszcze raz dzięki za wytłumaczenie mapowania w Wings'ie, przy którym jak dla mnie "maxowy" wysiada.
Napisano 19 Czerwiec 200717 l texurka narazie taka dziwna torche ale za duzo jeszcze nie widac , co do problemów, w maxie masz modyfiaktor ktory pokazuje błedy w modelu nie pamietam teraz jak sie dokladnie nazywa, Klicek mi kiedys o nim powiedzial, pozatym mozesz sprobowac konwersje na edit mesh , usunac luzne wertexy bo nie znawsz widac je gołym okiem i dopiero export, czasem mialem podobne problemy, na ogół w edit poly wew. modelu pojawialy sie jakies dziwne edges, zazwyczaj pomagało colapse i edit mesh
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Autor Ok dzięki za rady dot exportowania, coś musi zadziałać :) Progress... Edytowałem posta, ponieważ zrobiłem mały update w niektórych miejscach textur.
Napisano 19 Czerwiec 200717 l bajer dla mnie tylko to na prawym udzie nie bardzo lezy - za duze zarysowania. AAAAAAAA! (to ten krzyk) na wiecej sie nie znam
Napisano 19 Czerwiec 200717 l bardzo fajnie ale mam kilka uwag, po pierwsze textura na obu rekach i nogach jest taka sama, szczególnie widać to na nogach, wypadało by troche urozmaicić, pozatym jak dla mnie trochę za zielono, dodaj jeszcze jakis kolorek :) niekoniecznie jaskrawy, może byc ciemny ale sam zielony mi niezbyt podchodzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto