Ardeni Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Więc tak: Będzie tylko model/modele, nie zamierzam bawić się w textury ponieważ tylko tyle jest ode mnie wymagane. "Paladin [ limit 15k trisów ]" Komentarze wskazane oczywiście ;)
Levus Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Dobry jest! Jedyne co mi kole w oczy to trampki.. Nie wiem jak to wygląda od strony konceptu, ale jakby był smuklejszy to byłby zgrabniejszy:) Taki za szeroki mi sie wydaje, szczególnie tam gdzie mu się uda łączą z miednicą. W "biodrach":D:D:D Pozdro!
RK Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Wykonany fajnie- bardzo ładnie rzeźbiony IMHO ale koncept chyba siadł- tak jak napisał Lewus proporcje "trochę nie teges".
Ardeni Napisano 20 Maj 2007 Autor Napisano 20 Maj 2007 Model prawie gotowy, jeśli możecie to pokażcie dokładnie gdzie odchudzić, poszerzyć itp, mogę pozwolić sobie na małe odstępstwa od konceptu który i tak nie był zbyt dokładny. Dzięki za komentarze :*
Kuba Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Może nie tyle za małe, co za krótkie. Nadgarstki są powyżej lub przynajmniej na linii bioder. Mógłbyś je trochę opuścić. Kształtu nie będę komentował, bo nie znam konceptu, ale ogólnie bardzo fajnie.
Levus Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Ta, przedramie jest za krótkie. Trampki bym poszerzył chyba...
Ardeni Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 "Paladin" skończony, wiem, że patrząc z boku wydaje sie jakby miał sie przewrócić itp, ale to "szczegół" ;) Jeśli wszystko pyknie to będę tutaj pokazywał kolejne modele robocików
Tony M. Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Fajne, siatka czysta dał bym mniej poli na okręgłe przeguby w łokciach, jedyne co mi nie pasuje to zbyt "chude" rece w łokciach, ale to pewnie wina conceptu,
nielot007 Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Ardeni--> zlecenie? chyba wiem dla kogo ;) ile zajmuje ci zrobienie takiego robota ?
ognisty Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 hihi wygląda jakby miał zaraz glebnąc do tyłu (patrzac z side'a :) ) ale takto spoko
Ardeni Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 nielot007 - Tak zlecenie, model robiłem 3-4 dni w przerwach pomiędzy nauką ;) ognisty - wiem wiem, tak jakoś wyszło że wygląda jakby miał się przewrócić :P
Konras Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Wszystko bardzo fajnie wyglada, ale kciuk jest tak samo tutaj ustawiony jak reszta plcow a powinien byc przeciwstawny aby cos sie dalo reka chycic. Pozatem te nogi, patrzac z side to sa stanowczo za czerokie, a z front to uda jakies waskie ^^'. To chyba tyle takich sostrzerzen :) Do pracy! :>
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 bardzo fajny robot, jedynie to ujecie z boku , moze wrzuc mu fdboxa i go wypionuj jakos ;)
Ardeni Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Napisano 18 Czerwiec 2007 Ponieważ model wraku do którego robiłem texturkę uległ posypaniu zacząłem tak dla siebie uczyć się na tym "robocie". Komentarze, szczególnie te negatywne bardzo mile widziane ;)
Kuba Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 Może warto by było równocześnie robić speculara? Wtedy wytarcia bardziej by się błyszczały. Może przyda Ci się tutorial do malowana tego typu metalu http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024 Coś czuję, że będzie fajnie ;)
Ardeni Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Specular już jest gotowy z tym, że chyba poczekam trochę zanim go pokaże. Na razie diff: I tu mam pytanie: Znacie może powód dlaczego Wings3d nie chce zaimportować mi "tułowia"? Czym może być to spowodowane? w momencie importu pliku obj lub 3ds pojawia się komunikat o błędzie i polecenie naciśnięcie klawisza myszki... po czym mam pustego Wings'a, który przydałby mi się do mapowania. Kuba_ - jeszcze raz dzięki za wytłumaczenie mapowania w Wings'ie, przy którym jak dla mnie "maxowy" wysiada.
ttaaddeekk Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 moze masz dziury w obiekcie, ? fajna texturka
Gość Marioza Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 texurka narazie taka dziwna torche ale za duzo jeszcze nie widac , co do problemów, w maxie masz modyfiaktor ktory pokazuje błedy w modelu nie pamietam teraz jak sie dokladnie nazywa, Klicek mi kiedys o nim powiedzial, pozatym mozesz sprobowac konwersje na edit mesh , usunac luzne wertexy bo nie znawsz widac je gołym okiem i dopiero export, czasem mialem podobne problemy, na ogół w edit poly wew. modelu pojawialy sie jakies dziwne edges, zazwyczaj pomagało colapse i edit mesh
Ardeni Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Ok dzięki za rady dot exportowania, coś musi zadziałać :) Progress... Edytowałem posta, ponieważ zrobiłem mały update w niektórych miejscach textur.
ofca Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 bajer dla mnie tylko to na prawym udzie nie bardzo lezy - za duze zarysowania. AAAAAAAA! (to ten krzyk) na wiecej sie nie znam
Valery Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 bardzo fajnie ale mam kilka uwag, po pierwsze textura na obu rekach i nogach jest taka sama, szczególnie widać to na nogach, wypadało by troche urozmaicić, pozatym jak dla mnie trochę za zielono, dodaj jeszcze jakis kolorek :) niekoniecznie jaskrawy, może byc ciemny ale sam zielony mi niezbyt podchodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się