Skocz do zawartości

[wip] Robot


Ardeni

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak:

Będzie tylko model/modele, nie zamierzam bawić się w textury ponieważ tylko tyle jest ode mnie wymagane.

 

"Paladin [ limit 15k trisów ]"

 

f6b45409ff22f30dm.jpg

 

05202007205234ed8.th.jpg

 

Komentarze wskazane oczywiście ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dobry jest!

Jedyne co mi kole w oczy to trampki..

Nie wiem jak to wygląda od strony konceptu, ale jakby był smuklejszy to byłby zgrabniejszy:) Taki za szeroki mi sie wydaje, szczególnie tam gdzie mu się uda łączą z miednicą. W "biodrach":D:D:D

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model prawie gotowy, jeśli możecie to pokażcie dokładnie gdzie odchudzić, poszerzyć itp, mogę pozwolić sobie na małe odstępstwa od konceptu który i tak nie był zbyt dokładny.

9664b54718c51b8dm.jpg

 

Dzięki za komentarze :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie tyle za małe, co za krótkie. Nadgarstki są powyżej lub przynajmniej na linii bioder. Mógłbyś je trochę opuścić. Kształtu nie będę komentował, bo nie znam konceptu, ale ogólnie bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Paladin" skończony, wiem, że patrząc z boku wydaje sie jakby miał sie przewrócić itp, ale to "szczegół" ;)

4707457a693d1d73m.jpg

Jeśli wszystko pyknie to będę tutaj pokazywał kolejne modele robocików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bardzo fajnie wyglada, ale kciuk jest tak samo tutaj ustawiony jak reszta plcow a powinien byc przeciwstawny aby cos sie dalo reka chycic. Pozatem te nogi, patrzac z side to sa stanowczo za czerokie, a z front to uda jakies waskie ^^'. To chyba tyle takich sostrzerzen :) Do pracy! :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

bardzo fajny robot, jedynie to ujecie z boku , moze wrzuc mu fdboxa i go wypionuj jakos ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specular już jest gotowy z tym, że chyba poczekam trochę zanim go pokaże.

Na razie diff:

06192007015958ey6.th.jpg

I tu mam pytanie:

Znacie może powód dlaczego Wings3d nie chce zaimportować mi "tułowia"? Czym może być to spowodowane? w momencie importu pliku obj lub 3ds pojawia się komunikat o błędzie i polecenie naciśnięcie klawisza myszki... po czym mam pustego Wings'a, który przydałby mi się do mapowania.

 

Kuba_ - jeszcze raz dzięki za wytłumaczenie mapowania w Wings'ie, przy którym jak dla mnie "maxowy" wysiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

texurka narazie taka dziwna torche ale za duzo jeszcze nie widac , co do problemów, w maxie masz modyfiaktor ktory pokazuje błedy w modelu nie pamietam teraz jak sie dokladnie nazywa, Klicek mi kiedys o nim powiedzial, pozatym mozesz sprobowac konwersje na edit mesh , usunac luzne wertexy bo nie znawsz widac je gołym okiem i dopiero export, czasem mialem podobne problemy, na ogół w edit poly wew. modelu pojawialy sie jakies dziwne edges, zazwyczaj pomagało colapse i edit mesh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajnie ale mam kilka uwag, po pierwsze textura na obu rekach i nogach jest taka sama, szczególnie widać to na nogach, wypadało by troche urozmaicić, pozatym jak dla mnie trochę za zielono, dodaj jeszcze jakis kolorek :) niekoniecznie jaskrawy, może byc ciemny ale sam zielony mi niezbyt podchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności