Ex3 Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Modelik zrobiłem żeby się zaprzyjaźnić z blenderem, bez żadnych referek. Do zrobienia zostały jeszcze pięści, stopki, brzuch i ewentualnie drobne poprawki na twarzy. Jak będę miał czas to dodam mu "zbrushowe :) " zmarszczki i inne detale. Soft: Blender :subsurf Czas tworzenia jakieś kilka godzin z przerwami. Czekam na konstruktywną krytykę :)
BLADE Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 widać że bez refek i przez to szkoda. w wielu miejscach z anatomią ma niewiele wspólnego., chyba tylko pośladki i nogi z tyłu. o miesniach karku chyba mówić nie mmusze. na przyszłość polecam używanie refki, zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki, łatwiej zalapać o co chodzi i zyskac jakies nawyki na przyszłość. EDIT: pokaż model bez sub surf'a czyli siatke.
Ex3 Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 Założeniem było żeby mięśnie nie wyglądały "po ludzku". Zamierzam z niego zrobić "silnego mutanta" o niezbyt humanoidalnym charakterze. Stąd ta przyrośnięta głowa.
BLADE Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 spoko, więc jak będziesz miał jakiś koncept do pracy to go wrzucaj. chyba ze robisz z głowy.. ale to wtedy każdy do czegoś sie doczepi.
Ex3 Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki, pokaż model bez sub surf'a czyli siatke. To nie są moje początki, i wiem czym jest model bez subsurf`a :) Prawda jest taka że przeważnie robię z głowy :) Chyba rzeczywiście źle opisałem mode, bo mam wrażenie że potraktowałeś go jako "normalnego mięśniaka". Odnośnie siatki, to przy subsurfie wychodzi dość skaszaniona i nie przywiązywałem do niej praktycznie żadnej uwagi. Siatka ma około 2000 poly.
Shalivan Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 hahah rozwailiły mnie te miesnie zamiast szyji :D fajnie :)
zipper Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 hmmm ... bez konceptarta naprawde trudno cos powiedziec ... wydaje mi sie ze przydalaby mu sie chociazby ze wzgledow technicznych chocby bardzo krotka szyja ... taka ... przynajmniej ciut ponizej uszu :) ale coz ... czas pokaze co z tego wystrugasz ... pozdrawiam
Ex3 Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 Heh, ja tam wole bez szyji. Koleś przez to wygląda jakby wcinał lekko radioaktywne anaboliki na siłowni :) Update: Ręce zamierzam zrobić mniej więcej takie. Tzn. OGROMNE :)
BLADE Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 co do początków to chodizło mi o poczatki z blenderem itp. ten program ma swoją własną filozofie :) czekam na jakiś update. pozdrawiam
pchela1313 Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Całkiem fajnie wygląda. Przypomina mi trochę Hulka, chociaż to tylko moje skojarzenia. Pozdro
briz Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 siatka jest koszmarna ;) niepotrzebnie na niej robisz tyle trójkątów to zmniejsza jej przejrzystość, przy SS kształt siatki, rozkład/kierunki biegnięcia krawędzi, jest ważny
Ex3 Napisano 23 Maj 2007 Autor Napisano 23 Maj 2007 A to nowa mordka. Chciałem ją zrobić w miarę anatomicznie. Jakieś sugestie ??
adam_m Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Dawno nie widziałem takiej "trójkątnej" siatki. Piszesz, że ma być anatomiczny a wcale nie jest. Nazwij go mutantem i będzie ok, nikt nie będzie się czepiał, że ma 3 oko ;) Sprobuj zacząć od poprawnie anatomicznie wymodelowanego człowieka (głowa) a potem przejdź do mutantów. Trzymam kciuki (masz pewien potencjał twórczy).
Ex3 Napisano 24 Maj 2007 Autor Napisano 24 Maj 2007 No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D
Ex3 Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 A oto nowiutkie mięśnie dla Zenka :) Dłonie są ciągle WIP, więc jeszcze się ich nie czepiajcie ;) Mam mały problem. Otóż, jak to bywa przy modelowaniu z głowy, zapomniałem o jednym detalu. Koleś nie ma uszu :) Ktoś ma może pomysł co z tym fantem zrobić? :Edit Zastanawiam się z kim tu trzeba się przespać żeby dostać comenta :) :Edit 2 W związku z ostatnim ochłodzeniem dodałem Zenkowi gatki żeby mi sie biedaczek nie przeziębił :)
Ex3 Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 Wiem, troche odgrzebałem temat, ale cóż :) Na razie testuje materiał (sss) i światła. Teksturka jest w trakcie powstawania. Jeśli chodzi o pozycje tj. ten moment tuż przed udeżeniem, kiedy pięści nie są jeszcze zaciśnięte. Czekam na wszelkie uwagi i propozycje.
floo Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Niezle wygląda... jednak mimo wszystko przy mutacji rownież zachowane są pewne normy, no chyba że taki ma być... :P jest orginalny... pomysł z takimi kapturami jest niezły, jednak głowa nie pasuje.... popatrz jak wyglądają kulturyści, jak ich twarz się różni od innych... przykładem może być sam terminator :)... dał bym bardziej masywną, wygladającą groźnie... to tylko sugestie... :)
Ex3 Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Napisano 30 Czerwiec 2007 A tu dodałem Zenkowi włochy na nogach ;) (od kolana do stopy). Zamierzam go całego "owłosić" tzn. te wszystkie małe włoski na całym ciele. Co do twarzy, to była robiona bez żadnych referek i po prostu taka wyszła:) To w gruncie rzeczy moja pierwsza postać hi-poly :) Może jak będę miał więcej czasu to zrobie bardziej tępą i kanciastą tą buźkę.
Pinki Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Zenek fajny jest, ale troche go skrzywdziles.. :P jak chlopak ma obrocic glowe? :)
wizz Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 wygląda jak Hulk :) mięśnie jako tak widac choć bardzo poprawne to one nie są :) ogólnie troche roboty odwaliłeś pozdro
zeet Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 EX3qtor - A to nowa mordka. Chciałem ją zrobić w miarę anatomicznie. Jakieś sugestie ?? EX3qtor -No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D Sprzeczne teksty, bez podstawowej znajomości anatomii się jednak nie obejdziesz ,nie musisz znać łacińskich nazw mięśni i kości ,musisz jedynie wiedzieć że one są i znać mniej więcej ich położenie i zakres działania. Jeśli nie chcesz poznawać anatomii to przynajmniej korzystaj z referek. Bez tej wiedzy będziesz tworzył tylko i wyłącznie mutanty :)
Ex3 Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Napisano 30 Czerwiec 2007 Anatomicznie (przy najmniej w miarę) miały być zrobione dłonie (ważny element w postaci ) i twarz, reszta była improwizacją :) Obiecuję że następna moja postać będzie anatomicznie poprawna :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się