Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modelik zrobiłem żeby się zaprzyjaźnić z blenderem, bez żadnych referek.

Do zrobienia zostały jeszcze pięści, stopki, brzuch i ewentualnie drobne poprawki na twarzy.

Jak będę miał czas to dodam mu "zbrushowe :) " zmarszczki i inne detale.

 

Soft:

Blender :subsurf

 

Czas tworzenia

jakieś kilka godzin z przerwami.

 

Czekam na konstruktywną krytykę :)

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

widać że bez refek i przez to szkoda. w wielu miejscach z anatomią ma niewiele wspólnego., chyba tylko pośladki i nogi z tyłu. o miesniach karku chyba mówić nie mmusze. na przyszłość polecam używanie refki, zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki, łatwiej zalapać o co chodzi i zyskac jakies nawyki na przyszłość.

 

 

EDIT:

 

pokaż model bez sub surf'a czyli siatke.

Napisano

Założeniem było żeby mięśnie nie wyglądały "po ludzku". Zamierzam z niego zrobić "silnego mutanta" o niezbyt humanoidalnym charakterze. Stąd ta przyrośnięta głowa.

Napisano

spoko, więc jak będziesz miał jakiś koncept do pracy to go wrzucaj. chyba ze robisz z głowy.. ale to wtedy każdy do czegoś sie doczepi.

Napisano
zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki,

pokaż model bez sub surf'a czyli siatke.

 

To nie są moje początki, i wiem czym jest model bez subsurf`a :)

 

Prawda jest taka że przeważnie robię z głowy :)

Chyba rzeczywiście źle opisałem mode, bo mam wrażenie że potraktowałeś go jako "normalnego mięśniaka".

 

Odnośnie siatki, to przy subsurfie wychodzi dość skaszaniona i nie przywiązywałem do niej praktycznie żadnej uwagi.

Siatka ma około 2000 poly.

Napisano

hmmm ... bez konceptarta naprawde trudno cos powiedziec ... wydaje mi sie ze przydalaby mu sie chociazby ze wzgledow technicznych chocby bardzo krotka szyja ... taka ... przynajmniej ciut ponizej uszu :)

 

ale coz ... czas pokaze co z tego wystrugasz ...

 

pozdrawiam

Napisano

Heh, ja tam wole bez szyji. Koleś przez to wygląda jakby wcinał lekko radioaktywne anaboliki na siłowni :)

 

Update:

Ręce zamierzam zrobić mniej więcej takie. Tzn. OGROMNE :)

Napisano

co do początków to chodizło mi o poczatki z blenderem itp. ten program ma swoją własną filozofie :) czekam na jakiś update. pozdrawiam

Napisano

siatka jest koszmarna ;)

niepotrzebnie na niej robisz tyle trójkątów to zmniejsza jej przejrzystość,

przy SS kształt siatki, rozkład/kierunki biegnięcia krawędzi, jest ważny

Napisano

Dawno nie widziałem takiej "trójkątnej" siatki. Piszesz, że ma być anatomiczny a wcale nie jest. Nazwij go mutantem i będzie ok, nikt nie będzie się czepiał, że ma 3 oko ;) Sprobuj zacząć od poprawnie anatomicznie wymodelowanego człowieka (głowa) a potem przejdź do mutantów. Trzymam kciuki (masz pewien potencjał twórczy).

Napisano

No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D

Napisano

A oto nowiutkie mięśnie dla Zenka :)

Dłonie są ciągle WIP, więc jeszcze się ich nie czepiajcie ;)

 

Mam mały problem. Otóż, jak to bywa przy modelowaniu z głowy, zapomniałem o jednym detalu. Koleś nie ma uszu :) Ktoś ma może pomysł co z tym fantem zrobić?

 

:Edit Zastanawiam się z kim tu trzeba się przespać żeby dostać comenta :)

 

:Edit 2 W związku z ostatnim ochłodzeniem dodałem Zenkowi gatki żeby mi sie biedaczek nie przeziębił :)

Napisano

Wiem, troche odgrzebałem temat, ale cóż :)

Na razie testuje materiał (sss) i światła.

Teksturka jest w trakcie powstawania.

Jeśli chodzi o pozycje tj. ten moment tuż przed udeżeniem, kiedy pięści nie są jeszcze zaciśnięte.

Czekam na wszelkie uwagi i propozycje.

Napisano

Niezle wygląda... jednak mimo wszystko przy mutacji rownież zachowane są pewne normy, no chyba że taki ma być... :P

 

jest orginalny...

 

pomysł z takimi kapturami jest niezły, jednak głowa nie pasuje....

 

popatrz jak wyglądają kulturyści, jak ich twarz się różni od innych...

 

przykładem może być sam terminator :)...

 

dał bym bardziej masywną, wygladającą groźnie...

 

to tylko sugestie... :)

Napisano

A tu dodałem Zenkowi włochy na nogach ;) (od kolana do stopy). Zamierzam go całego "owłosić" tzn. te wszystkie małe włoski na całym ciele.

 

Co do twarzy, to była robiona bez żadnych referek i po prostu taka wyszła:)

To w gruncie rzeczy moja pierwsza postać hi-poly :)

Może jak będę miał więcej czasu to zrobie bardziej tępą i kanciastą tą buźkę.

Napisano
EX3qtor - A to nowa mordka. Chciałem ją zrobić w miarę anatomicznie.

Jakieś sugestie ??

 

EX3qtor -No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D

 

Sprzeczne teksty, bez podstawowej znajomości anatomii się jednak nie obejdziesz ,nie musisz znać łacińskich nazw mięśni i kości ,musisz jedynie wiedzieć że one są i znać mniej więcej ich położenie i zakres działania.

Jeśli nie chcesz poznawać anatomii to przynajmniej korzystaj z referek.

 

Bez tej wiedzy będziesz tworzył tylko i wyłącznie mutanty :)

Napisano

Anatomicznie (przy najmniej w miarę) miały być zrobione dłonie (ważny element w postaci ) i twarz, reszta była improwizacją :)

Obiecuję że następna moja postać będzie anatomicznie poprawna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności