Napisano 22 Maj 200717 l Modelik zrobiłem żeby się zaprzyjaźnić z blenderem, bez żadnych referek. Do zrobienia zostały jeszcze pięści, stopki, brzuch i ewentualnie drobne poprawki na twarzy. Jak będę miał czas to dodam mu "zbrushowe :) " zmarszczki i inne detale. Soft: Blender :subsurf Czas tworzenia jakieś kilka godzin z przerwami. Czekam na konstruktywną krytykę :)
Napisano 22 Maj 200717 l widać że bez refek i przez to szkoda. w wielu miejscach z anatomią ma niewiele wspólnego., chyba tylko pośladki i nogi z tyłu. o miesniach karku chyba mówić nie mmusze. na przyszłość polecam używanie refki, zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki, łatwiej zalapać o co chodzi i zyskac jakies nawyki na przyszłość. EDIT: pokaż model bez sub surf'a czyli siatke.
Napisano 22 Maj 200717 l Autor Założeniem było żeby mięśnie nie wyglądały "po ludzku". Zamierzam z niego zrobić "silnego mutanta" o niezbyt humanoidalnym charakterze. Stąd ta przyrośnięta głowa.
Napisano 22 Maj 200717 l spoko, więc jak będziesz miał jakiś koncept do pracy to go wrzucaj. chyba ze robisz z głowy.. ale to wtedy każdy do czegoś sie doczepi.
Napisano 22 Maj 200717 l Autor zwłaszcza jeśli to są Twoje poczatki, pokaż model bez sub surf'a czyli siatke. To nie są moje początki, i wiem czym jest model bez subsurf`a :) Prawda jest taka że przeważnie robię z głowy :) Chyba rzeczywiście źle opisałem mode, bo mam wrażenie że potraktowałeś go jako "normalnego mięśniaka". Odnośnie siatki, to przy subsurfie wychodzi dość skaszaniona i nie przywiązywałem do niej praktycznie żadnej uwagi. Siatka ma około 2000 poly.
Napisano 22 Maj 200717 l hmmm ... bez konceptarta naprawde trudno cos powiedziec ... wydaje mi sie ze przydalaby mu sie chociazby ze wzgledow technicznych chocby bardzo krotka szyja ... taka ... przynajmniej ciut ponizej uszu :) ale coz ... czas pokaze co z tego wystrugasz ... pozdrawiam
Napisano 22 Maj 200717 l Autor Heh, ja tam wole bez szyji. Koleś przez to wygląda jakby wcinał lekko radioaktywne anaboliki na siłowni :) Update: Ręce zamierzam zrobić mniej więcej takie. Tzn. OGROMNE :)
Napisano 22 Maj 200717 l co do początków to chodizło mi o poczatki z blenderem itp. ten program ma swoją własną filozofie :) czekam na jakiś update. pozdrawiam
Napisano 22 Maj 200717 l Całkiem fajnie wygląda. Przypomina mi trochę Hulka, chociaż to tylko moje skojarzenia. Pozdro
Napisano 23 Maj 200717 l siatka jest koszmarna ;) niepotrzebnie na niej robisz tyle trójkątów to zmniejsza jej przejrzystość, przy SS kształt siatki, rozkład/kierunki biegnięcia krawędzi, jest ważny
Napisano 23 Maj 200717 l Autor A to nowa mordka. Chciałem ją zrobić w miarę anatomicznie. Jakieś sugestie ??
Napisano 23 Maj 200717 l Dawno nie widziałem takiej "trójkątnej" siatki. Piszesz, że ma być anatomiczny a wcale nie jest. Nazwij go mutantem i będzie ok, nikt nie będzie się czepiał, że ma 3 oko ;) Sprobuj zacząć od poprawnie anatomicznie wymodelowanego człowieka (głowa) a potem przejdź do mutantów. Trzymam kciuki (masz pewien potencjał twórczy).
Napisano 24 Maj 200717 l Autor No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D
Napisano 30 Maj 200717 l Autor A oto nowiutkie mięśnie dla Zenka :) Dłonie są ciągle WIP, więc jeszcze się ich nie czepiajcie ;) Mam mały problem. Otóż, jak to bywa przy modelowaniu z głowy, zapomniałem o jednym detalu. Koleś nie ma uszu :) Ktoś ma może pomysł co z tym fantem zrobić? :Edit Zastanawiam się z kim tu trzeba się przespać żeby dostać comenta :) :Edit 2 W związku z ostatnim ochłodzeniem dodałem Zenkowi gatki żeby mi sie biedaczek nie przeziębił :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor Wiem, troche odgrzebałem temat, ale cóż :) Na razie testuje materiał (sss) i światła. Teksturka jest w trakcie powstawania. Jeśli chodzi o pozycje tj. ten moment tuż przed udeżeniem, kiedy pięści nie są jeszcze zaciśnięte. Czekam na wszelkie uwagi i propozycje.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Niezle wygląda... jednak mimo wszystko przy mutacji rownież zachowane są pewne normy, no chyba że taki ma być... :P jest orginalny... pomysł z takimi kapturami jest niezły, jednak głowa nie pasuje.... popatrz jak wyglądają kulturyści, jak ich twarz się różni od innych... przykładem może być sam terminator :)... dał bym bardziej masywną, wygladającą groźnie... to tylko sugestie... :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Autor A tu dodałem Zenkowi włochy na nogach ;) (od kolana do stopy). Zamierzam go całego "owłosić" tzn. te wszystkie małe włoski na całym ciele. Co do twarzy, to była robiona bez żadnych referek i po prostu taka wyszła:) To w gruncie rzeczy moja pierwsza postać hi-poly :) Może jak będę miał więcej czasu to zrobie bardziej tępą i kanciastą tą buźkę.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Zenek fajny jest, ale troche go skrzywdziles.. :P jak chlopak ma obrocic glowe? :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l wygląda jak Hulk :) mięśnie jako tak widac choć bardzo poprawne to one nie są :) ogólnie troche roboty odwaliłeś pozdro
Napisano 30 Czerwiec 200717 l EX3qtor - A to nowa mordka. Chciałem ją zrobić w miarę anatomicznie. Jakieś sugestie ?? EX3qtor -No przecież nazwałem go mutantem, a co do anatomii to jak dla mnie nie ma ona większego znaczenia. Po prostu jej nie lubię :P Z biologii w szkole byłem noga :D Sprzeczne teksty, bez podstawowej znajomości anatomii się jednak nie obejdziesz ,nie musisz znać łacińskich nazw mięśni i kości ,musisz jedynie wiedzieć że one są i znać mniej więcej ich położenie i zakres działania. Jeśli nie chcesz poznawać anatomii to przynajmniej korzystaj z referek. Bez tej wiedzy będziesz tworzył tylko i wyłącznie mutanty :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Autor Anatomicznie (przy najmniej w miarę) miały być zrobione dłonie (ważny element w postaci ) i twarz, reszta była improwizacją :) Obiecuję że następna moja postać będzie anatomicznie poprawna :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto