Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modeluje ze zdjęcia i wszystko pasuje. Może przez to, że jeszcze jest jajo głowy i tak się wydaje i może też przez kadr.

 

Edit: Właśnie zauważyłem, że górna część głowy zwęższyła mi sie przez przypadek. xD W upie już będzie miał normalną głowe.

Napisano

No niezle. Zbyt wydluzona, nos za szeroki. Gorna krawedz oka - najwyzej polozony wierzcholek powinien znajdowac sie blizej srodka twarzy (ok 1/3 szerokosci oka) a u ciebie jest blizej boku twarzy.

Jeszcze rada. Dostaniesz jakies komentarze czy nie - niewazne. Musisz modelowac caly czas. Mysle ze za rok, dwa zacznie ci to fajnie wychodzic.

Powodzenia :)

Napisano
No niezle. Zbyt wydluzona, nos za szeroki. Gorna krawedz oka - najwyzej polozony wierzcholek powinien znajdowac sie blizej srodka twarzy (ok 1/3 szerokosci oka) a u ciebie jest blizej boku twarzy.

Jeszcze rada. Dostaniesz jakies komentarze czy nie - niewazne. Musisz modelowac caly czas. Mysle ze za rok, dwa zacznie ci to fajnie wychodzic.

Powodzenia :)

 

Suplement do wypowiedzi Gomez'a.

 

A jak jedna główka nie wyjedzie, to zaczynaj nowa. Z każda kolejna będziesz łapał skilla

Napisano

Współczuje kolesiowi, co był referką... Stanowczo za duży nos i za wąska głowa. jeszcze uszy się wydawają nieco za małe, ale w sumie to ok. Dla mnie organika to koszmar(na razie)

Napisano

Ma taki duży nos, bo on nie jest biały tylko jasnym czarnym. xD A ucho ma takie rozmiary jak na zdjęciu, no i dzięki za komenty ;).

Napisano
Suplement do wypowiedzi Gomez'a.

 

A jak jedna główka nie wyjedzie, to zaczynaj nowa. Z każda kolejna będziesz łapał skilla

 

Adnotacja do suplementu Kuby do wypowiedzi Gomez'a.

 

Mysle ze kazda glowke trzeba sprobowac skonczyc - wycisnac z niej wszystko co sie potrafi. Jak jest kicha to robisz nastepna. Jak juz myslisz ze jest ok to pokazujesz na forum i probojesz poprawic wedlug komentarzy. Tak chyba najwiecej i najszybciej mozna sie nauczyc.

 

gawel72 Jak modelujesz z referki to ja pokaz bo nie wiemy czy proporcje sa ok.

Napisano

być może referka była ze zbyt dużą perspektywą? referki najlepiej robić z daleka i zoom, bo jak zrobisz z bliska z małą ogniskową to potem modelować z tego trudno (ponieważ z referkami zazwyczaj używasz widoków równoległych a nie perspektywicznych)

Napisano

nie jest źle :) spłaszczenie głowy łatwo skorygować. odrobine przeskalować i po sprawie. natomiast ucho mi sie coś niepodoba, a dokładnie łaczenie. + za soft :) powodzenia w dalszej pracy

Napisano

najlepiej wsadzić głowę do skanera i skanować. Wtedy jest fajna referka. Ale trzeba mieć kamienną twarz i jakoś zabezpieczyć szybkę przed porysowaniem.

 

A jak skończysz i będzie krzywy, zawsze możesz go jeszcze bardziej wykrzywić i powiedzieć że to czyjaś karykatura, albo jakaś postać kreskówkowa.

Napisano

Będę tutaj dawał także moje inne głowy. Można to uznać za ćwiczenia modelowania głowy, bo nie mam pomysłu jak inaczej przedstawić je. xD Mam jeszcze problemy z uzyskaniem dobrego materiału skóry, ale będę dalej z tym walczył. AA... i bym zapomniał, muszę jeszcze poprawić rzęsy.

 

http://img145.imageshack.us/img145/1861/pawel00tn8.jpg - ten patyk wystający mu z głowy to particle. Chciałem zrobić mu włosy ale ciężko mi wychodzi układanie ich, więc na razie nie ma włosów.

 

http://img130.imageshack.us/img130/6784/zbysio16sz9.jpg

Napisano

Shader skóry leży.

 

Specular na twarzy nie może być równomiernie rozłożony, pomyśl nad mapą, wiele to zmieni.

 

Jest całkiem ok.

Napisano

a wiec tak pierwsza glowka fajna wedlug mnie ladnie rozstawiona siatka jak na poczatki usta mi isen ie podobaja ale glowka troche ma w sobie bledy w druguiej glowce koles ma chyba jakas zoltaczke czy co :D hehe nie no joke ^^ strasznie przesadziles te oczy w 2 glowce bo to nie mozliwe miec az tak niebieskie

Napisano

Dzięki za komentarz. A zaznaczysz mi te błędy? Przydadzą się na przyszłość. :) Co do ust... przyznaje, mnie też sie nie podobają. xD A w tej drugiej głowie texy były wycinane ze zdjęć. Możliwe, że podczas tej sesji zdjęciowej miał żółtaczkę... no cóż, ja tylko wycinałem. :P W tej drugiej głowie chodzi Ci o to, że te niebieskie oczy nie wyglądają jak niebieskie? Na moim LCD wyglądają całkiem ciemno. I właśnie zauważyłem, że w drugiej głowie ten kącik oka, ten bliżej głowy jest za nisko. Może to poprawie, ale nie wiem, bo na razie nie mam zamiaru organizować jakiś scen do tych modeli. Jak zacznę model, który dam już do finished, to będę z niego wyciągał ile się da. Możliwe, że w ciągu roku już nabiorę wprawy w modelowaniu głów. xD I jeszcze raz proszę o

jakąkolwiek krytykę. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności