uncle Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 haha, ok pierwsze pytanie;) jak polaczyc 2 siatki w zbrushu, tj mam np zesculptowana glowe w zbrushu zrobilem export na 1wszym poziomie do maxa, dorobilem reszte ciala (ale jako osobny obiekt) i chce wrocic do zbrusha ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 a cos w ten sposob http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:MeshInsert_-_The_Grotesque ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 31 Maj 2007 Share Napisano 31 Maj 2007 hindus - ale tym brushem to faktycznie siatki laczysz czy tylko robisz ze wygladaja jak polaczone? Bo cos mi sie wydaje ze tak jest ale moge sie mylic. Wiecej - OBYM SIE MYLIL ;) Mozna tez przeniesc szczegoly z jednego modelu na drugi - w ten sposob Przygotowujesz sobie lowpoly calej sylwetki i przenosisz szczegoly i glowy i torsu. Potem pewnie jakies mazniecie tu, przesuniecie tam - i szafa gra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 1 Czerwiec 2007 Share Napisano 1 Czerwiec 2007 nezumi - nie wiem nigdy nie używałem zbdusha - widziałem ze to jest cos podobnego ale sprawdzic musicie sami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 2 Czerwiec 2007 Share Napisano 2 Czerwiec 2007 Uncle, jesli exportowałeś głowę z pierwszego poziomu sub-division, dodałeś w maxie ciało i teraz chcesz importować z powrotem do zbrusha jako pierwszy poziom sub-div z zachowaniem innych poziomów sub-div glowy to możesz o tym zapomnieć. Da się podmienić poziom sub-div jeśli ma taką samą ilość wertexów i mają taką samą numerację zdaje się. Jeśli chcesz dorobić ciało do glowy, to pozostaje subtools tylko chyba. Hindus:co do mesh insert, to nie działa ta procedurka z bryłami z wieloma subdiv. Niestety. Nezumi: jak Zeet napisał w innym wątku, taka projekcja podobno gubi symetrię. Pozatem nie zdarzyło mi się jeszcze żeby zadziałała. Może inni będą mieli więcej szczęścia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 2 Czerwiec 2007 Share Napisano 2 Czerwiec 2007 Lewus - wlasnie moja zonka powila syna i nie mam czasu za bardzo grzebac zbrushu ale wydaje mi sie ze nie jest az tak zle z ta projekcja ;) W kazdym razie kolesiowi od tutoriala wyszlo :D A ze gubi symetrie... no to moze przeszkadzac ale mozna to zrobic kiedy nie planujemy juz grzebac przy modelu wiecej a tylko polaczyc w calosc. W kazdym razie tu jeszcze jeden link do ZProject brusha. Zaraz jak tylko okrzepne z nowa, pieluchowa sytuacja sprawdze jak to jest i powiem. Czas zaczac byc bardziej aktywnym na tym forum :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 ZProject trochę miesza siatkę ale można odcisnąć nim połowę modelu, podTwekować siatkę na osi symetrii, zamaskować tą odciśniętą połowę i dać Smart Resym. Później odmaskować cały model i ponownie Smart Resym. W ten sposób mniej-więcej odzyskałem symetrię topologii siatki na odciskanej z innego modelu głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 Nezumi, gratuluję potomstwa!!:D Thx, za link, oblukam! Przybysz, ale mi się wogóle to dziadostwo nie chce odciskać:/ Bo zachowanie symetrii to moim zdaniem uważne wypośrodkowanie modelu i powinno być ok... Eh.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się