Napisano 31 Maj 200717 l haha, ok pierwsze pytanie;) jak polaczyc 2 siatki w zbrushu, tj mam np zesculptowana glowe w zbrushu zrobilem export na 1wszym poziomie do maxa, dorobilem reszte ciala (ale jako osobny obiekt) i chce wrocic do zbrusha ;D
Napisano 31 Maj 200717 l a cos w ten sposob http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Tutorial:MeshInsert_-_The_Grotesque ??
Napisano 31 Maj 200717 l hindus - ale tym brushem to faktycznie siatki laczysz czy tylko robisz ze wygladaja jak polaczone? Bo cos mi sie wydaje ze tak jest ale moge sie mylic. Wiecej - OBYM SIE MYLIL ;) Mozna tez przeniesc szczegoly z jednego modelu na drugi - w ten sposob Przygotowujesz sobie lowpoly calej sylwetki i przenosisz szczegoly i glowy i torsu. Potem pewnie jakies mazniecie tu, przesuniecie tam - i szafa gra ;)
Napisano 1 Czerwiec 200717 l nezumi - nie wiem nigdy nie używałem zbdusha - widziałem ze to jest cos podobnego ale sprawdzic musicie sami.
Napisano 2 Czerwiec 200717 l Uncle, jesli exportowałeś głowę z pierwszego poziomu sub-division, dodałeś w maxie ciało i teraz chcesz importować z powrotem do zbrusha jako pierwszy poziom sub-div z zachowaniem innych poziomów sub-div glowy to możesz o tym zapomnieć. Da się podmienić poziom sub-div jeśli ma taką samą ilość wertexów i mają taką samą numerację zdaje się. Jeśli chcesz dorobić ciało do glowy, to pozostaje subtools tylko chyba. Hindus:co do mesh insert, to nie działa ta procedurka z bryłami z wieloma subdiv. Niestety. Nezumi: jak Zeet napisał w innym wątku, taka projekcja podobno gubi symetrię. Pozatem nie zdarzyło mi się jeszcze żeby zadziałała. Może inni będą mieli więcej szczęścia...
Napisano 2 Czerwiec 200717 l Lewus - wlasnie moja zonka powila syna i nie mam czasu za bardzo grzebac zbrushu ale wydaje mi sie ze nie jest az tak zle z ta projekcja ;) W kazdym razie kolesiowi od tutoriala wyszlo :D A ze gubi symetrie... no to moze przeszkadzac ale mozna to zrobic kiedy nie planujemy juz grzebac przy modelu wiecej a tylko polaczyc w calosc. W kazdym razie tu jeszcze jeden link do ZProject brusha. Zaraz jak tylko okrzepne z nowa, pieluchowa sytuacja sprawdze jak to jest i powiem. Czas zaczac byc bardziej aktywnym na tym forum :D
Napisano 3 Czerwiec 200717 l ZProject trochę miesza siatkę ale można odcisnąć nim połowę modelu, podTwekować siatkę na osi symetrii, zamaskować tą odciśniętą połowę i dać Smart Resym. Później odmaskować cały model i ponownie Smart Resym. W ten sposób mniej-więcej odzyskałem symetrię topologii siatki na odciskanej z innego modelu głowie.
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Nezumi, gratuluję potomstwa!!:D Thx, za link, oblukam! Przybysz, ale mi się wogóle to dziadostwo nie chce odciskać:/ Bo zachowanie symetrii to moim zdaniem uważne wypośrodkowanie modelu i powinno być ok... Eh..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto