Skocz do zawartości

3dsmax9Trialx64 problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.Wczoraj ściągnąłem ze strony producenta tą wersje programu 3dsmax9Trialx64 w wersji trial oczywiście.No i zaczynam instalacje a tu nagle wyskakuje mi taka wiadomość ''Ten pakiet instalacyjny nie jest obsługiwany przez procesor tego typu.Skontaktuj się z producentem aplikacji'' CZy może mi ktoś z tym pomóc ??

 

P.S. Mój sprzęt to:Windows xp professional sp2,AMD athlon™ 64 X2 dual core processor 4200+,1024mb ram ddr2 oraz GeForce 7900 GS (256mb)

 

Nie mam pojęcia czemu nie działa;(

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo nie masz windowsa 64-bitowego i procesor jak na razie działa ci jako 32bitowy. Zainstaluj Windowsa XP 64 professional, albo w ostateczności Vistę Póki co nie polecam tego drugiego

Napisano

a gdybym ściągnął tą wersje 3ds maxa 32 bitową??to normalnie by chodziło?

Napisano

No właśnie!!!

 

 

Ja miałem jakąś wersję maxa 9 i zainstalowała mi się 64 bitowa wersja, pomimo XP pro.

Niestety straciłem tamtą razem z partycją, więc ściągnąłem nową i teraz podczas próby uruchomienia instalatora wersji 64 wyświetla mi się ten sam komunikat.

Ponadto brakuje tam materiałów do instalacji.

Wersja 3.88 GB.

Czyżby ta wersja instalacji nie obsługiwała 64 bitów w XP pro ?

Napisano

xp pro nie jest 64 bitowe jest wersja osobna, która nazywa się 'xp Professional x64 Edition' i tylko na takiej da się uruchomić aplikacje 64 bitowe.

Napisano

Oczywiście że będzie chodził szybciej.

Maszyna 64 bitowa może przetwarzać dwie liczby naturalne w

ciągu jednego cyklu co zamiast jednej w aplikacjach 32 bitowych

przyśpiesza aplikacje 64 bitowe dwukrotnie i to niezależnie od ramu.

Ponadto do maszyn 64 bitowych można zarzucić kilka TB ramu a nie 4GB

maximum jak w maszynach 32 bitowych.

 

Miałem 64 bitową wersję na windzie XP pro (tej samej kturą teraz używam) i widziałem rużnicę przy dużych rozdzielczościach siatek, Vivport nie klatkował

przy ustawieniach smotch po pięć, wyżej to system mi się kszaczył z powodu braku pamięci fizycznej powodu.

Napisano

obsługuje tyle choć teoretycznie (na siakimś innym systemie) mógł by (4GB)^2=mnóstwo :P

 

Oczywiście że będzie chodził szybciej.

Maszyna 64 bitowa może przetwarzać dwie liczby naturalne w

ciągu jednego cyklu co zamiast jednej w aplikacjach 32 bitowych

przyśpiesza aplikacje 64 bitowe dwukrotnie i to niezależnie od ramu.

 

Przyśpiesza o 1%, na pewno nie o 2 razy :P większość obliczeń wykonywana jest w mądrze nazawnej części procesora która jest 128 bitowa, zarówno w prockach 32 i 64 bitowych.

Napisano
większość obliczeń wykonywana jest w mądrze nazawnej części procesora która jest 128 bitowa, zarówno w prockach 32 i 64 bitowych.

Tutaj poproszę o wyjaśnienia bo nie całkiem łapię.

Napisano

Prawda jest taka że przyspieszenie jest faktycznie 2-10%, zależnie od aplikacji. A to że program nie "haczy" w viewportach to już naprawde nie kwestia procka czy n-bitowości systemu tylko karty graficznej zazwyczaj.

Napisano

z obliczeń to zdaje sięwynika, że teoretycznie 32 bitowa szyna adresowa pozwala zaadresować 4GB danych a 64 bitowa 17179869184 GB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności