Napisano 12 Czerwiec 200717 l bry po latach mozna bezstresowo modelowac to trza dzialac. dotad jechalem sama nieorganike, czas pomolestowac troche ludzikow. napierwszy bedzie elo hoo ziom. wymiary jade z bipeda, weic mysle ze bedzie w miare ok. narazie lekko szerokie spodnie... im wyzej tym coraz ciezej. no to skriny :
Napisano 12 Czerwiec 200717 l oj zebys sie na tym bipedku nieprejechal!:) jak narazie to buty wydaja sie za male!:) ale jedziesz dalej!Hoooo:* ;)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Zdecydowanie biped to nie jest dobry ruch w lapaniu proporcji. Kieruj sie refami ludzi, najlepiej fotki golaskow albo szkice http://i9.photobucket.com/albums/a71/luctkc/proportions.jpg Jak bede w domu wysle ci kilka linkow, bo tutaj nie mam swoich szpargalow.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Zajrzyj tutaj http://www.realtimecg.com/template.php?id=Qubizm.php&n=18 Zwycięzca jednej z bitew. Fajny charakter pracy, niski polycount, referki z przodu i tyłu, może coś Ci się przyda.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l LOL Kuba_, prrrr szalony. Chlopak zaczyna hipki, nie doluj go pokazujac prace Qubism'a. Rotfl. To jak pokazac prace Mulinsa poczatkujacemu concept artist albo rozmawiac o sznurze w domu goscia co sie powiesil :D Mlody tylko sie nie zdoluj teraz i nie zawies prac na nastepne pol roku :D
Napisano 12 Czerwiec 200717 l nie doluj go pokazujac prace Qubism'a. Jakieś dziwne to forum, co się pojawi jakaś fajna praca, wszyscy zdołowani. Czy uważasz, że należy się uczyć podpatrując słabe prace i starając się je naśladować? Przecież to nie ma sensu. Trzeba brać przykład z najlepszych, przyjrzeć się i w miarę umiejętności wykorzystać coś w swoich pracach. Twoim zdaniem powinienem podawać linki do prac typu mój Inspektor Gadżet z mini bitwy sprzed pół roku, który był moim pierwszym modelem postaci? Wtedy mógłbyś napisać LoL i rotfl, ale w tym przypadku nie rozumiem, o co chodzi. PS. ofca - parę fajnych modeli można też podpatrzeć na screenach z Def Jam Icon I żeby zadowolić Por@szka - mniej zaawansowane referki Pozdrawiam Was obu :)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor :D dzieks ludki Kuba_ - fajny ten pierwszy link. warto sei przyjrzec , chocby samej siatce spodni z ktora mialem troche problemow. dzieks. przystankersi rox :D Porach - postaram sie nie zalamac :D update soon (najprawdopodobnie wieczorem)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Tej, ja zartowalem :) Nie obruszaj sie tak :) Wracajac do tematu, Lee znowu skubie cos do portfolio, jak zwykle high end , a ze robi w miare czeste updaty to cos niecos mozesz dolookac -> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=493866&page=1 Sprawdz tez jego wczesniejsze pracki ktore ma w podpisie.
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Cos cicho :) DO ROBOTY :) Glupio tak post pod postem, ale mam fajnego linka a nie ma gdzie takich rzeczy wrzucac, chyba ze czegos nie zauwazylem, a ze zabierasz sie za hipkow to i anatomia ci sie przyda. Lapaj -> http://www.artnatomia.net/
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor bratu masterze moj odezwij sie na gg jak bedziesz - rady Twej musze zazyc...
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Zmiana nazwy watku i jego zalozen! :D Dzisiejsze poty: konstryktywna krytyka mile widziana :D
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Szybki paintover. Powinno pomoc. Zrob reszte blokow, bedzie ci latwiej uchwycic proporcje. Zwerz plecy i posladki, niech sie tak ostro nie koncza.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Na początek polecam przejrzeć ten wątek, znajdziesz tam sporo siatek na których warto, a nawet trzeba się wzorować. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Przeanalizuj sobie taki prosty model człowieka jak ten: (znalazłem na turbosquidzie:D) Chodzi o sposób zachowania lini, musisz najpierw wyznaczyć sobie bryłę, kształ, a później siatkę stopniowo zagęszczać... Staraj się siatkę zorganizować czyli logicznie prowadzić loopy i budować siatkę, o ile to możliwe, z samych czworokątów, bez używania trójkątów, będzie Ci wtedy łatwiej zapanować na całą bryłą. Rób krawędzie tam, gdzie są potrzebne, czyli tam gdzie bryła ulega zgięciu, krótko mówiąc im bardziej ostry łuk powierzchni, tym bardziej wymaga większego zagęszczenia. mniej więcej:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto