Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

bry po latach

 

mozna bezstresowo modelowac to trza dzialac. dotad jechalem sama nieorganike, czas pomolestowac troche ludzikow. napierwszy bedzie elo hoo ziom. wymiary jade z bipeda, weic mysle ze bedzie w miare ok. narazie lekko szerokie spodnie... im wyzej tym coraz ciezej. no to skriny

:

 

hooju7.jpg

 

 

hoosiataqy4.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oj zebys sie na tym bipedku nieprejechal!:) jak narazie to buty wydaja sie za male!:) ale jedziesz dalej!Hoooo:* ;)

Napisano

LOL Kuba_, prrrr szalony. Chlopak zaczyna hipki, nie doluj go pokazujac prace Qubism'a. Rotfl. To jak pokazac prace Mulinsa poczatkujacemu concept artist albo rozmawiac o sznurze w domu goscia co sie powiesil :D

Mlody tylko sie nie zdoluj teraz i nie zawies prac na nastepne pol roku :D

Napisano
nie doluj go pokazujac prace Qubism'a.

 

Jakieś dziwne to forum, co się pojawi jakaś fajna praca, wszyscy zdołowani. Czy uważasz, że należy się uczyć podpatrując słabe prace i starając się je naśladować? Przecież to nie ma sensu. Trzeba brać przykład z najlepszych, przyjrzeć się i w miarę umiejętności wykorzystać coś w swoich pracach. Twoim zdaniem powinienem podawać linki do prac typu mój Inspektor Gadżet z mini bitwy sprzed pół roku, który był moim pierwszym modelem postaci? Wtedy mógłbyś napisać LoL i rotfl, ale w tym przypadku nie rozumiem, o co chodzi.

PS. ofca - parę fajnych modeli można też podpatrzeć na screenach z Def Jam Icon

I żeby zadowolić Por@szka - mniej zaawansowane referki

Pozdrawiam Was obu :)

Napisano
  • Autor

:D dzieks ludki

 

Kuba_ - fajny ten pierwszy link. warto sei przyjrzec , chocby samej siatce spodni z ktora mialem troche problemow. dzieks. przystankersi rox :D

 

Porach - postaram sie nie zalamac :D

 

update soon (najprawdopodobnie wieczorem)

Napisano

Cos cicho :) DO ROBOTY :)

 

Glupio tak post pod postem, ale mam fajnego linka a nie ma gdzie takich rzeczy wrzucac, chyba ze czegos nie zauwazylem, a ze zabierasz sie za hipkow to i anatomia ci sie przyda.

Lapaj -> http://www.artnatomia.net/

Napisano
  • Autor

bratu masterze moj odezwij sie na gg jak bedziesz - rady Twej musze zazyc...

Napisano
  • Autor

Zmiana nazwy watku i jego zalozen! :D Dzisiejsze poty:

 

53f8412.jpg

 

 

konstryktywna krytyka mile widziana :D

Napisano

Szybki paintover.

Powinno pomoc. Zrob reszte blokow, bedzie ci latwiej uchwycic proporcje.

Zwerz plecy i posladki, niech sie tak ostro nie koncza.

facetyu5.th.jpg

Napisano

Na początek polecam przejrzeć ten wątek, znajdziesz tam sporo siatek na których warto, a nawet trzeba się wzorować.

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695

 

Przeanalizuj sobie taki prosty model człowieka jak ten:

(znalazłem na turbosquidzie:D)

147c719381d500e4.jpg

Chodzi o sposób zachowania lini, musisz najpierw wyznaczyć sobie bryłę, kształ, a później siatkę stopniowo zagęszczać...

 

Staraj się siatkę zorganizować czyli logicznie prowadzić loopy i budować siatkę, o ile to możliwe, z samych czworokątów, bez używania trójkątów, będzie Ci wtedy łatwiej zapanować na całą bryłą.

Rób krawędzie tam, gdzie są potrzebne, czyli tam gdzie bryła ulega zgięciu, krótko mówiąc im bardziej ostry łuk powierzchni, tym bardziej wymaga większego zagęszczenia.

mniej więcej:

70bb9354ac5a77acm.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności