Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to ja będę pierwszy. Modele czaszek nawet fajne, ale reszta leży oświetlenie, kompozycja materiały, troche takie nudnawe moim zdaniem

Napisano

w takim razie mozesz mi powiedziec czemu oświetlenie, kompozycja,materiały leza?:>

i co dodac/zmienic zeby nudne nie bylo;) jestem otwarty na wszelkie propozycje;]

Napisano

na miniaturce to nawet fajnie sie prezentuje, ale jak zobaczyłem powiększenie... imho trzeba ustawienia GI podrasować, materiały poprawić (ja bym na czaszkach dał ekstralekkie sss, a materiał jeden z tych co tak nietypowo odbijają światło, nie pamiętam jak to sie nazywa). Teraz to się będe już czepiał, ale czaszki są identyczne :P

Napisano

czachy super, ale faktycznie reszta wymaga dopieszczenia

stół, łańcuch i ten materiał wyglądają jak 2D, strasznie płaskie, materiał dodatkowo jakby przepalony z lekka

Napisano

kurcze a mi sie wydawalo, ze wyglada jak na obrazach Caravagia i mu podobnych;)

 

heh ok trza przysiąść ale musze jeszcze dokonczyc jeden zaczety model;) (smoka:] na bitwe mial byc ale mi wiele rzeczy wypadlo:P ) wiec to pewnie zrobie potem

Napisano

Jak na zajęcia to ujdzie:p

 

Nie podoba mi się wcale, jedynie czaszka, jako czaszka sama w sobie ujdzie.

Światło i co za tym idzie, kontrast przesadzony..

Tribal na stole ni w d..ę ni w pietruszkę.

Łańcuch można jeszcze z czaszką skojarzyć..

 

Kompozycja wizulanie ogólnie może by i przeszła gdyby nie to co "się dzieje" w tle...

 

Zadaj sobie pytanie: po co to wszystko tam jest?

Przepraszam ale nie rozumiem tej pracy...

 

Pozdrawiam!

Napisano

Nie za wiele da sie powiedziec, bo ciezko jednoznacznie okreslic jaki cel miała ta pracka albo co autor chciał przez nią przekazac - moge jedynie wytyczyc wieksze bledy czyli srednia kompozycje, oraz zbyt kontrastowa czarwien.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności