Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Krzysiek- dzieki czegos takiego mi brakowało

BarlogPL - to miał byc krasnolud a robilem go na bierzaco bez referek wiec proporcje sa zaburzone jednak jesli chodzi o szczeke to miala ona byc tak masywna

Napisano

buźka trochę niekonkretna, trochę pełniejsze wargi by się przydały

 

koło dziurek nos powinien mieć inny krztałt

 

brwi są za blisko oczu

 

koło buzi dolna część policzków jest bardzo zapadnięta

 

czy używasz referek?

Napisano

Ania-ta twarz powstała własnie bez zadnych referek. Teraz jak sie przyjzałem to stwierdzilem ze faktycznie nos jest troche nietaki jak powinien. Za to z wargami mam problemy w kazdym modelu i zawsze cos mi sie w nich nie podoba . Dzieki za rady

Napisano

tak tak należy robić z referek. Jeśli chodzi o model to ja bym zmniejszył oczy, zwęził nozdrza, cofnął kąciki ust, podniósł nieco usta, zniwelował ten wałek na dolnej wardze, zwęził trochę tę twarz. Ale orłem w 3d niejstem więc gwarancji na tą radę nie daję :-). To jest splajnami robione tak ?? może spróbuj tez trochę porzeźbić w jakimś programie do rzeźbienia, ja na przykład wolę rzeźbić. Ale istotne jest żeby też posiadać umiejętność modelowania różnymi technikami, także postaraj sie ten model poprowadzić tak by był lepszy.

Napisano

Ciechu- To jest zwykly polymodeling. Myslałem o programach typu zbrush ale doszedlem do wniosku ze najpierw chce sie nauczyc dobrze modelowac w maxie a dopiero pozniej bede sie bawil w rzezbienie.

Nie bede juz poprawial poprzedniego modelu bo zaczolem robic nastepny.

A oto efekty mej pracy.

lepperbn9.jpg

Napisano

Gratuluje spostrzegawczosci faktycznie w tym przypadku moja referką byla twarz naszego kochanego ministra rolnictwa. Sadze ze na obecnym etapie prac stracil troche podobienstwa jednak nie oto chodzilo zeby był podobny wiec sie tym nie przejmuje.

lepper1um6.jpg

Napisano

Witam po przerwie. Postanowilem zacząc zabawe z zbrushem. Tak naprawde to dopiero wczoraj zabrałem sie za niego na powaznie. Zdaje sobie sprawe ze w nie których miejscach jest krzywo ale jest to dopiero 1 model w Zbrushu.

95361132wo7.jpg

Napisano

radzilbym poszerzyc barki albo ewnetualnie zwezic klatke, reka tez z boku troche nie tak - dolna czesc za chuda, aha co do zbrusha to cos go nie widac za bardzo, taki model spokojnie w poly sie robi

Napisano

Łuki brwiowe trochę zbyt kanciaste i ucho powinno być bardziej w tyle. A tak w ogóle to bardzo fajny. Tylko jakbyś zmienił te łuki i uszy do tyłu przesunął to będzie gites. Ale usta są po mistrzowsku zrobione.

Napisano

Witam!!

masz jakies blueprinty ?

jak nie to przydałoby się jakieś załatwić :D

takie co mi się rzuca w oczy:

-przedewszystkim oczodoły, mianowicie sa za "płytko" osadzone czyli umieść oczy głębiej

-łuki brwiowe też za mało wystają.

-policzki i kości policzkowe, policzków brak a kości jakby ich nie mial tzw jakby sie w polowie oka koczyly :)

-troche płasko widać to wszczególności na ustach i policzkach jakbyś zrobil policzki i usta(kąciki) dał do tylu to by było dużo lepiej :)

 

ale i tak wygląda fajnie :)

pozdro

Napisano

Dzieki za rady.

Juz drugi raz słysze ze twarz którą robie jest za płaska i sadze ze czas z tym skonczyc pozniej wkleje poprawiona wersje. Bluprinty to jakies tam mam ale sa z reguły pod roznymi kątami co utrudnia mi troszke prace.

Napisano

A wiec poprawiłem trochę poprzedni model tylko nie bardzo rozumiem o co chodzi z policzkami wiec ich nie ruszyłem.

1v11iv5.png

 

 

Zacząłem również dłubać kolejny model a o to efekty

85272341kr0.png

Napisano

Nielot dzięki :)

A mógłbyś wytłumaczyć mi co jest nie tak z nosem czy tez może cały do wymiany??

Czasu niewiele wiec tylko mały up, szkoda ze nikt tu nie zagląda :(

29551315mb6.png

35uc0.png

Napisano

Hej wrzecionek powoli zaczynasz wymiatać. Jeśli chodzi o ostatniego posta - od razu widać że to będzie ork - twoje tłumaczenie odnośnie kształtu nosa było więc w moim przypadku całkiem zbędne. W zasadzie wszystko fajne.... tylko ja bym popracował jeszcze nad oczyma. Jestem ciekaw jak ci ten ork wyjdzie.

Napisano

Pozwoliłem sobie przejrzeć twój wątek od poczatku do końca żeby zobaczyć jakie modele robiłes na poczatku. Jestem pod wrażeniem. Postęp duży jest.

Napisano

Witam!!

troche pomalowalem na szybko nie trzymaj sie moich kresek gdyz sa zle :D to tak aby pokazac co i jak :)

najwazniejesze to proporcje glowy u ciebie sa zle :)

po drugie wazne krztalty czyli znaki rozpoznawcze twojego konceptu (narysowalem) pamietaj zeby wedlug nich ukladac siatke :)

tak pozatym fajnie :)

wrzecionekjf5.th.jpg

Napisano

za mało poly , wszystko jest naciagniete, zamiast dodawać poly chcesz jak najszybciej zamknac pewne obszary :P tak sie nie robi , dodaj siaty i wydobądź kształciki :)

Napisano

Biedny ork przebili mu uszy i dostał z młota w skronie. Nie podoba mi się ta dziura na środku nosa koło czubka no i zęby trochę dziwnie wystają jak u dzika jakiegoś. A tak poza tym to robisz duże postępy tak trzymaj i nie bój się zagęszczać siatki bo tak jak teraz to wszystko jakieś takie obłe i gładkie.

Napisano

Uważam te głowę za skończoną wiem ze brakuje detalu ale ale nie potrafię nic więcej z tej głowy wyciągnąć. Zmniejszyłem trochę wgłębienie po młotku jak widać na załączonym obrazku.

Dzięki za rady.

13dt0.jpg

Napisano

nielot cie okłamuje xD za mało geometri na policzkach tego orka, czaszka zapowiada sie ciekawie, tylko po co takie zmarszczki , bruzydy, w zbrushu to lepiej zrób :)

Napisano

Udało mi sie zorganizować trochę czasu wiec zrobiłem takiego kolesia mam nadzieje zrobić już cala postać. A jeśli chodzi o czaszkę to będzie ona wykorzystana w tym modelu.

96316082ho6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności