wrzecionek Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Moim celem na wakacje jest poćwiczyć modelowanie. Jak narazie wykonałem dwa modele. 1
..::Krzysiek M::.. Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Siema :) siatka jest źle rozłożona polecam topic założony przez tadka : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Pozdrawiam Krzysiek
BarlogPL Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Strasznie razi w oczy ta szyja i zbyt potężna szczęka... pozdro ;)
wrzecionek Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 Krzysiek- dzieki czegos takiego mi brakowało BarlogPL - to miał byc krasnolud a robilem go na bierzaco bez referek wiec proporcje sa zaburzone jednak jesli chodzi o szczeke to miala ona byc tak masywna
wrzecionek Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 W miedzy czasie wykonałem pare modeli ale mam wrazenie ze sa one coraz gorsze. Zamieszczam moje ostatnie dzieło i czekam na komenty
Ania Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 buźka trochę niekonkretna, trochę pełniejsze wargi by się przydały koło dziurek nos powinien mieć inny krztałt brwi są za blisko oczu koło buzi dolna część policzków jest bardzo zapadnięta czy używasz referek?
wrzecionek Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 Ania-ta twarz powstała własnie bez zadnych referek. Teraz jak sie przyjzałem to stwierdzilem ze faktycznie nos jest troche nietaki jak powinien. Za to z wargami mam problemy w kazdym modelu i zawsze cos mi sie w nich nie podoba . Dzieki za rady
Ania Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 rób z referek :) przynajmniej aż będziesz znał anatomię na pamięć (ja dotąd nie znam)
Ciechu Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 tak tak należy robić z referek. Jeśli chodzi o model to ja bym zmniejszył oczy, zwęził nozdrza, cofnął kąciki ust, podniósł nieco usta, zniwelował ten wałek na dolnej wardze, zwęził trochę tę twarz. Ale orłem w 3d niejstem więc gwarancji na tą radę nie daję :-). To jest splajnami robione tak ?? może spróbuj tez trochę porzeźbić w jakimś programie do rzeźbienia, ja na przykład wolę rzeźbić. Ale istotne jest żeby też posiadać umiejętność modelowania różnymi technikami, także postaraj sie ten model poprowadzić tak by był lepszy.
evarcha Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 po prostu to trzeba zrobic od nowa... wrzecionek ściagnij sobie jakiś tutek do głowy, bo faktycznie zniechęcisz się w ten sposób... polecam http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html
wrzecionek Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 Ciechu- To jest zwykly polymodeling. Myslałem o programach typu zbrush ale doszedlem do wniosku ze najpierw chce sie nauczyc dobrze modelowac w maxie a dopiero pozniej bede sie bawil w rzezbienie. Nie bede juz poprawial poprzedniego modelu bo zaczolem robic nastepny. A oto efekty mej pracy.
kubi Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Andrzej L. ?? Ta facjata ma coś z niego :) Zagęść siatkę na sapkach.
wrzecionek Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 Gratuluje spostrzegawczosci faktycznie w tym przypadku moja referką byla twarz naszego kochanego ministra rolnictwa. Sadze ze na obecnym etapie prac stracil troche podobienstwa jednak nie oto chodzilo zeby był podobny wiec sie tym nie przejmuje.
wizz Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 wsumie nie ma co napisa :) męcz dalej , podpatruj innych i oglądaj siateczki :) pozdrawiam..
wrzecionek Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Napisano 27 Lipiec 2007 Witam po przerwie. Postanowilem zacząc zabawe z zbrushem. Tak naprawde to dopiero wczoraj zabrałem sie za niego na powaznie. Zdaje sobie sprawe ze w nie których miejscach jest krzywo ale jest to dopiero 1 model w Zbrushu.
briz Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 ma niezły nochal, poza tym te piersi prawie jak kobieta :)
krzys!3k Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 radzilbym poszerzyc barki albo ewnetualnie zwezic klatke, reka tez z boku troche nie tak - dolna czesc za chuda, aha co do zbrusha to cos go nie widac za bardzo, taki model spokojnie w poly sie robi
Hideo Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 wrzecionek ściagnij sobie jakiś tutek do głowy, bo faktycznie zniechęcisz się w ten sposób... polecam http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html Dałbyś link do torrenta albo Twojego torrenta, bo w Google tylko texturing z tej serii znalazłem. BTW, modele ok, ja jeszcze tak nie umiem.
Ciechu Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Łuki brwiowe trochę zbyt kanciaste i ucho powinno być bardziej w tyle. A tak w ogóle to bardzo fajny. Tylko jakbyś zmienił te łuki i uszy do tyłu przesunął to będzie gites. Ale usta są po mistrzowsku zrobione.
wrzecionek Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Jeszcze jedna głowka i pytanie czy ide w dobrą strone??
nielot007 Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Witam!! masz jakies blueprinty ? jak nie to przydałoby się jakieś załatwić :D takie co mi się rzuca w oczy: -przedewszystkim oczodoły, mianowicie sa za "płytko" osadzone czyli umieść oczy głębiej -łuki brwiowe też za mało wystają. -policzki i kości policzkowe, policzków brak a kości jakby ich nie mial tzw jakby sie w polowie oka koczyly :) -troche płasko widać to wszczególności na ustach i policzkach jakbyś zrobil policzki i usta(kąciki) dał do tylu to by było dużo lepiej :) ale i tak wygląda fajnie :) pozdro
wrzecionek Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Dzieki za rady. Juz drugi raz słysze ze twarz którą robie jest za płaska i sadze ze czas z tym skonczyc pozniej wkleje poprawiona wersje. Bluprinty to jakies tam mam ale sa z reguły pod roznymi kątami co utrudnia mi troszke prace.
wrzecionek Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Napisano 12 Sierpień 2007 A wiec poprawiłem trochę poprzedni model tylko nie bardzo rozumiem o co chodzi z policzkami wiec ich nie ruszyłem. Zacząłem również dłubać kolejny model a o to efekty
nielot007 Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 ostatnia czec twarzy super !! nos troche nie za fajny ale oczy suuper :)
wrzecionek Napisano 13 Sierpień 2007 Autor Napisano 13 Sierpień 2007 Nielot dzięki :) A mógłbyś wytłumaczyć mi co jest nie tak z nosem czy tez może cały do wymiany?? Czasu niewiele wiec tylko mały up, szkoda ze nikt tu nie zagląda :(
Predator Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 nielot chyba glowne kamienie milowe ci napisal , jakby nie patrzec roznica w porownaniu z pierwsza glowa jest juz znaczaca :). pozdrawiam
wrzecionek Napisano 15 Sierpień 2007 Autor Napisano 15 Sierpień 2007 W wolnej chwili aby odpoczać od modelowania głowy wymodelowałem sobie dłon wiem ze zle połączyłem kciuk z dłonia ale to poprawie poniej.
wrzecionek Napisano 17 Sierpień 2007 Autor Napisano 17 Sierpień 2007 Nikt nie pisze a to pech daje ostatni model przed wyjazdem na wakacje. Ma to byc ork wiec dlatego ma taki krzywy nos moja inspiracja TU
Ciechu Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Hej wrzecionek powoli zaczynasz wymiatać. Jeśli chodzi o ostatniego posta - od razu widać że to będzie ork - twoje tłumaczenie odnośnie kształtu nosa było więc w moim przypadku całkiem zbędne. W zasadzie wszystko fajne.... tylko ja bym popracował jeszcze nad oczyma. Jestem ciekaw jak ci ten ork wyjdzie.
Ciechu Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Pozwoliłem sobie przejrzeć twój wątek od poczatku do końca żeby zobaczyć jakie modele robiłes na poczatku. Jestem pod wrażeniem. Postęp duży jest.
wrzecionek Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 Ciechu dzięki :) A tutaj mały up wróciłem dzisiaj i postanowiłem jeszcze coś wydłubać o to efekty
Tomala Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Popraw powieki bo ich kąciki wyglądają bardzo nienaturalnie a tak poza tym jest bardzo dobrze.
nielot007 Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 Witam!! troche pomalowalem na szybko nie trzymaj sie moich kresek gdyz sa zle :D to tak aby pokazac co i jak :) najwazniejesze to proporcje glowy u ciebie sa zle :) po drugie wazne krztalty czyli znaki rozpoznawcze twojego konceptu (narysowalem) pamietaj zeby wedlug nich ukladac siatke :) tak pozatym fajnie :)
wrzecionek Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 dzięki za rady starałem sie je uwzględnić i trochę poprawiłem model P.S czy wy kiedyś sypiacie??
briz Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 na skroni trochę przesadziłeś, i nos trochę zby płaski
wrzecionek Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Napisano 31 Sierpień 2007 Skronie są faktycznie trochę zbyt głębokie tylko nie rozumiem co znaczy "zbyt płaski nos" .Daję rzut z boku.
wrzecionek Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Dodałem parę polygonów oprócz tego całkowicie zmieniłem usta bo były moim zdaniem jakieś dziwne. pomału zabrałem sie za szyje. Czekam na komentarze.
wizz Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 za mało poly , wszystko jest naciagniete, zamiast dodawać poly chcesz jak najszybciej zamknac pewne obszary :P tak sie nie robi , dodaj siaty i wydobądź kształciki :)
Tomala Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Biedny ork przebili mu uszy i dostał z młota w skronie. Nie podoba mi się ta dziura na środku nosa koło czubka no i zęby trochę dziwnie wystają jak u dzika jakiegoś. A tak poza tym to robisz duże postępy tak trzymaj i nie bój się zagęszczać siatki bo tak jak teraz to wszystko jakieś takie obłe i gładkie.
wrzecionek Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 Uważam te głowę za skończoną wiem ze brakuje detalu ale ale nie potrafię nic więcej z tej głowy wyciągnąć. Zmniejszyłem trochę wgłębienie po młotku jak widać na załączonym obrazku. Dzięki za rady.
wrzecionek Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 Nielot fajnie ze sie podoba Kolejny modelik. Co przedstawia chyba widać
wizz Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 nielot cie okłamuje xD za mało geometri na policzkach tego orka, czaszka zapowiada sie ciekawie, tylko po co takie zmarszczki , bruzydy, w zbrushu to lepiej zrób :)
nielot007 Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 nie, nie oklamuje :D hehe choc wizz ma racje, ale praktycznie w kazdej glowie moznacos poprawic nieoszukujmy sie :)
wrzecionek Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Udało mi sie zorganizować trochę czasu wiec zrobiłem takiego kolesia mam nadzieje zrobić już cala postać. A jeśli chodzi o czaszkę to będzie ona wykorzystana w tym modelu.
Adek_CG Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 fajny, jedynie ta krecha u nasady nosa strasznie mocna, no i jakos platki nosa sproboj zaznaczyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się