Napisano 25 Czerwiec 200717 l Moim celem na wakacje jest poćwiczyć modelowanie. Jak narazie wykonałem dwa modele.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Siema :) siatka jest źle rozłożona polecam topic założony przez tadka : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Pozdrawiam Krzysiek
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Krzysiek- dzieki czegos takiego mi brakowało BarlogPL - to miał byc krasnolud a robilem go na bierzaco bez referek wiec proporcje sa zaburzone jednak jesli chodzi o szczeke to miala ona byc tak masywna
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor W miedzy czasie wykonałem pare modeli ale mam wrazenie ze sa one coraz gorsze. Zamieszczam moje ostatnie dzieło i czekam na komenty
Napisano 29 Czerwiec 200717 l buźka trochę niekonkretna, trochę pełniejsze wargi by się przydały koło dziurek nos powinien mieć inny krztałt brwi są za blisko oczu koło buzi dolna część policzków jest bardzo zapadnięta czy używasz referek?
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor Ania-ta twarz powstała własnie bez zadnych referek. Teraz jak sie przyjzałem to stwierdzilem ze faktycznie nos jest troche nietaki jak powinien. Za to z wargami mam problemy w kazdym modelu i zawsze cos mi sie w nich nie podoba . Dzieki za rady
Napisano 29 Czerwiec 200717 l rób z referek :) przynajmniej aż będziesz znał anatomię na pamięć (ja dotąd nie znam)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l tak tak należy robić z referek. Jeśli chodzi o model to ja bym zmniejszył oczy, zwęził nozdrza, cofnął kąciki ust, podniósł nieco usta, zniwelował ten wałek na dolnej wardze, zwęził trochę tę twarz. Ale orłem w 3d niejstem więc gwarancji na tą radę nie daję :-). To jest splajnami robione tak ?? może spróbuj tez trochę porzeźbić w jakimś programie do rzeźbienia, ja na przykład wolę rzeźbić. Ale istotne jest żeby też posiadać umiejętność modelowania różnymi technikami, także postaraj sie ten model poprowadzić tak by był lepszy.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l po prostu to trzeba zrobic od nowa... wrzecionek ściagnij sobie jakiś tutek do głowy, bo faktycznie zniechęcisz się w ten sposób... polecam http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor Ciechu- To jest zwykly polymodeling. Myslałem o programach typu zbrush ale doszedlem do wniosku ze najpierw chce sie nauczyc dobrze modelowac w maxie a dopiero pozniej bede sie bawil w rzezbienie. Nie bede juz poprawial poprzedniego modelu bo zaczolem robic nastepny. A oto efekty mej pracy.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor Gratuluje spostrzegawczosci faktycznie w tym przypadku moja referką byla twarz naszego kochanego ministra rolnictwa. Sadze ze na obecnym etapie prac stracil troche podobienstwa jednak nie oto chodzilo zeby był podobny wiec sie tym nie przejmuje.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l wsumie nie ma co napisa :) męcz dalej , podpatruj innych i oglądaj siateczki :) pozdrawiam..
Napisano 27 Lipiec 200717 l Autor Witam po przerwie. Postanowilem zacząc zabawe z zbrushem. Tak naprawde to dopiero wczoraj zabrałem sie za niego na powaznie. Zdaje sobie sprawe ze w nie których miejscach jest krzywo ale jest to dopiero 1 model w Zbrushu.
Napisano 28 Lipiec 200717 l radzilbym poszerzyc barki albo ewnetualnie zwezic klatke, reka tez z boku troche nie tak - dolna czesc za chuda, aha co do zbrusha to cos go nie widac za bardzo, taki model spokojnie w poly sie robi
Napisano 28 Lipiec 200717 l wrzecionek ściagnij sobie jakiś tutek do głowy, bo faktycznie zniechęcisz się w ten sposób... polecam http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html Dałbyś link do torrenta albo Twojego torrenta, bo w Google tylko texturing z tej serii znalazłem. BTW, modele ok, ja jeszcze tak nie umiem.
Napisano 9 Sierpień 200717 l Łuki brwiowe trochę zbyt kanciaste i ucho powinno być bardziej w tyle. A tak w ogóle to bardzo fajny. Tylko jakbyś zmienił te łuki i uszy do tyłu przesunął to będzie gites. Ale usta są po mistrzowsku zrobione.
Napisano 9 Sierpień 200717 l Witam!! masz jakies blueprinty ? jak nie to przydałoby się jakieś załatwić :D takie co mi się rzuca w oczy: -przedewszystkim oczodoły, mianowicie sa za "płytko" osadzone czyli umieść oczy głębiej -łuki brwiowe też za mało wystają. -policzki i kości policzkowe, policzków brak a kości jakby ich nie mial tzw jakby sie w polowie oka koczyly :) -troche płasko widać to wszczególności na ustach i policzkach jakbyś zrobil policzki i usta(kąciki) dał do tylu to by było dużo lepiej :) ale i tak wygląda fajnie :) pozdro
Napisano 9 Sierpień 200717 l Autor Dzieki za rady. Juz drugi raz słysze ze twarz którą robie jest za płaska i sadze ze czas z tym skonczyc pozniej wkleje poprawiona wersje. Bluprinty to jakies tam mam ale sa z reguły pod roznymi kątami co utrudnia mi troszke prace.
Napisano 12 Sierpień 200717 l Autor A wiec poprawiłem trochę poprzedni model tylko nie bardzo rozumiem o co chodzi z policzkami wiec ich nie ruszyłem. Zacząłem również dłubać kolejny model a o to efekty
Napisano 12 Sierpień 200717 l ostatnia czec twarzy super !! nos troche nie za fajny ale oczy suuper :)
Napisano 13 Sierpień 200717 l Autor Nielot dzięki :) A mógłbyś wytłumaczyć mi co jest nie tak z nosem czy tez może cały do wymiany?? Czasu niewiele wiec tylko mały up, szkoda ze nikt tu nie zagląda :(
Napisano 13 Sierpień 200717 l nielot chyba glowne kamienie milowe ci napisal , jakby nie patrzec roznica w porownaniu z pierwsza glowa jest juz znaczaca :). pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200717 l Autor W wolnej chwili aby odpoczać od modelowania głowy wymodelowałem sobie dłon wiem ze zle połączyłem kciuk z dłonia ale to poprawie poniej.
Napisano 17 Sierpień 200717 l Autor Nikt nie pisze a to pech daje ostatni model przed wyjazdem na wakacje. Ma to byc ork wiec dlatego ma taki krzywy nos moja inspiracja TU
Napisano 23 Sierpień 200717 l Hej wrzecionek powoli zaczynasz wymiatać. Jeśli chodzi o ostatniego posta - od razu widać że to będzie ork - twoje tłumaczenie odnośnie kształtu nosa było więc w moim przypadku całkiem zbędne. W zasadzie wszystko fajne.... tylko ja bym popracował jeszcze nad oczyma. Jestem ciekaw jak ci ten ork wyjdzie.
Napisano 23 Sierpień 200717 l Pozwoliłem sobie przejrzeć twój wątek od poczatku do końca żeby zobaczyć jakie modele robiłes na poczatku. Jestem pod wrażeniem. Postęp duży jest.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor Ciechu dzięki :) A tutaj mały up wróciłem dzisiaj i postanowiłem jeszcze coś wydłubać o to efekty
Napisano 30 Sierpień 200717 l Popraw powieki bo ich kąciki wyglądają bardzo nienaturalnie a tak poza tym jest bardzo dobrze.
Napisano 31 Sierpień 200717 l Witam!! troche pomalowalem na szybko nie trzymaj sie moich kresek gdyz sa zle :D to tak aby pokazac co i jak :) najwazniejesze to proporcje glowy u ciebie sa zle :) po drugie wazne krztalty czyli znaki rozpoznawcze twojego konceptu (narysowalem) pamietaj zeby wedlug nich ukladac siatke :) tak pozatym fajnie :)
Napisano 31 Sierpień 200717 l Autor dzięki za rady starałem sie je uwzględnić i trochę poprawiłem model P.S czy wy kiedyś sypiacie??
Napisano 31 Sierpień 200717 l Autor Skronie są faktycznie trochę zbyt głębokie tylko nie rozumiem co znaczy "zbyt płaski nos" .Daję rzut z boku.
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Autor Dodałem parę polygonów oprócz tego całkowicie zmieniłem usta bo były moim zdaniem jakieś dziwne. pomału zabrałem sie za szyje. Czekam na komentarze.
Napisano 2 Wrzesień 200717 l za mało poly , wszystko jest naciagniete, zamiast dodawać poly chcesz jak najszybciej zamknac pewne obszary :P tak sie nie robi , dodaj siaty i wydobądź kształciki :)
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Biedny ork przebili mu uszy i dostał z młota w skronie. Nie podoba mi się ta dziura na środku nosa koło czubka no i zęby trochę dziwnie wystają jak u dzika jakiegoś. A tak poza tym to robisz duże postępy tak trzymaj i nie bój się zagęszczać siatki bo tak jak teraz to wszystko jakieś takie obłe i gładkie.
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor Uważam te głowę za skończoną wiem ze brakuje detalu ale ale nie potrafię nic więcej z tej głowy wyciągnąć. Zmniejszyłem trochę wgłębienie po młotku jak widać na załączonym obrazku. Dzięki za rady.
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor Nielot fajnie ze sie podoba Kolejny modelik. Co przedstawia chyba widać
Napisano 9 Wrzesień 200717 l nielot cie okłamuje xD za mało geometri na policzkach tego orka, czaszka zapowiada sie ciekawie, tylko po co takie zmarszczki , bruzydy, w zbrushu to lepiej zrób :)
Napisano 9 Wrzesień 200717 l nie, nie oklamuje :D hehe choc wizz ma racje, ale praktycznie w kazdej glowie moznacos poprawic nieoszukujmy sie :)
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor Udało mi sie zorganizować trochę czasu wiec zrobiłem takiego kolesia mam nadzieje zrobić już cala postać. A jeśli chodzi o czaszkę to będzie ona wykorzystana w tym modelu.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l fajny, jedynie ta krecha u nasady nosa strasznie mocna, no i jakos platki nosa sproboj zaznaczyc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto