Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 88
  • Wyświetleń 12,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Krzysiek- dzieki czegos takiego mi brakowało

BarlogPL - to miał byc krasnolud a robilem go na bierzaco bez referek wiec proporcje sa zaburzone jednak jesli chodzi o szczeke to miala ona byc tak masywna

Napisano
  • Autor

W miedzy czasie wykonałem pare modeli ale mam wrazenie ze sa one coraz gorsze. Zamieszczam moje ostatnie dzieło i czekam na komentyforum1xh5.jpg

Napisano

buźka trochę niekonkretna, trochę pełniejsze wargi by się przydały

 

koło dziurek nos powinien mieć inny krztałt

 

brwi są za blisko oczu

 

koło buzi dolna część policzków jest bardzo zapadnięta

 

czy używasz referek?

Napisano
  • Autor

Ania-ta twarz powstała własnie bez zadnych referek. Teraz jak sie przyjzałem to stwierdzilem ze faktycznie nos jest troche nietaki jak powinien. Za to z wargami mam problemy w kazdym modelu i zawsze cos mi sie w nich nie podoba . Dzieki za rady

Napisano

rób z referek :)

przynajmniej aż będziesz znał anatomię na pamięć (ja dotąd nie znam)

Napisano

tak tak należy robić z referek. Jeśli chodzi o model to ja bym zmniejszył oczy, zwęził nozdrza, cofnął kąciki ust, podniósł nieco usta, zniwelował ten wałek na dolnej wardze, zwęził trochę tę twarz. Ale orłem w 3d niejstem więc gwarancji na tą radę nie daję :-). To jest splajnami robione tak ?? może spróbuj tez trochę porzeźbić w jakimś programie do rzeźbienia, ja na przykład wolę rzeźbić. Ale istotne jest żeby też posiadać umiejętność modelowania różnymi technikami, także postaraj sie ten model poprowadzić tak by był lepszy.

Napisano
  • Autor

Ciechu- To jest zwykly polymodeling. Myslałem o programach typu zbrush ale doszedlem do wniosku ze najpierw chce sie nauczyc dobrze modelowac w maxie a dopiero pozniej bede sie bawil w rzezbienie.

Nie bede juz poprawial poprzedniego modelu bo zaczolem robic nastepny.

A oto efekty mej pracy.

lepperbn9.jpg

Napisano

Andrzej L. ?? Ta facjata ma coś z niego :) Zagęść siatkę na sapkach.

Napisano
  • Autor

Gratuluje spostrzegawczosci faktycznie w tym przypadku moja referką byla twarz naszego kochanego ministra rolnictwa. Sadze ze na obecnym etapie prac stracil troche podobienstwa jednak nie oto chodzilo zeby był podobny wiec sie tym nie przejmuje.

lepper1um6.jpg

Napisano

wsumie nie ma co napisa :) męcz dalej , podpatruj innych i oglądaj siateczki :) pozdrawiam..

Napisano
  • Autor

Witam po przerwie. Postanowilem zacząc zabawe z zbrushem. Tak naprawde to dopiero wczoraj zabrałem sie za niego na powaznie. Zdaje sobie sprawe ze w nie których miejscach jest krzywo ale jest to dopiero 1 model w Zbrushu.

95361132wo7.jpg

Napisano

ma niezły nochal, poza tym te piersi prawie jak kobieta :)

Napisano

radzilbym poszerzyc barki albo ewnetualnie zwezic klatke, reka tez z boku troche nie tak - dolna czesc za chuda, aha co do zbrusha to cos go nie widac za bardzo, taki model spokojnie w poly sie robi

Napisano
wrzecionek ściagnij sobie jakiś tutek do głowy, bo faktycznie zniechęcisz się w ten sposób... polecam

http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo01.html

 

Dałbyś link do torrenta albo Twojego torrenta, bo w Google tylko texturing z tej serii znalazłem. BTW, modele ok, ja jeszcze tak nie umiem.

 

Napisano

Łuki brwiowe trochę zbyt kanciaste i ucho powinno być bardziej w tyle. A tak w ogóle to bardzo fajny. Tylko jakbyś zmienił te łuki i uszy do tyłu przesunął to będzie gites. Ale usta są po mistrzowsku zrobione.

Napisano

Witam!!

masz jakies blueprinty ?

jak nie to przydałoby się jakieś załatwić :D

takie co mi się rzuca w oczy:

-przedewszystkim oczodoły, mianowicie sa za "płytko" osadzone czyli umieść oczy głębiej

-łuki brwiowe też za mało wystają.

-policzki i kości policzkowe, policzków brak a kości jakby ich nie mial tzw jakby sie w polowie oka koczyly :)

-troche płasko widać to wszczególności na ustach i policzkach jakbyś zrobil policzki i usta(kąciki) dał do tylu to by było dużo lepiej :)

 

ale i tak wygląda fajnie :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzieki za rady.

Juz drugi raz słysze ze twarz którą robie jest za płaska i sadze ze czas z tym skonczyc pozniej wkleje poprawiona wersje. Bluprinty to jakies tam mam ale sa z reguły pod roznymi kątami co utrudnia mi troszke prace.

Napisano
  • Autor

A wiec poprawiłem trochę poprzedni model tylko nie bardzo rozumiem o co chodzi z policzkami wiec ich nie ruszyłem.

1v11iv5.png

 

 

Zacząłem również dłubać kolejny model a o to efekty

85272341kr0.png

Napisano
  • Autor

Nielot dzięki :)

A mógłbyś wytłumaczyć mi co jest nie tak z nosem czy tez może cały do wymiany??

Czasu niewiele wiec tylko mały up, szkoda ze nikt tu nie zagląda :(

29551315mb6.png

35uc0.png

Napisano

nielot chyba glowne kamienie milowe ci napisal , jakby nie patrzec roznica w porownaniu z pierwsza glowa jest juz znaczaca :). pozdrawiam

Napisano
  • Autor

W wolnej chwili aby odpoczać od modelowania głowy wymodelowałem sobie dłon wiem ze zle połączyłem kciuk z dłonia ale to poprawie poniej.

donsj5.png

Napisano
  • Autor

Nikt nie pisze a to pech daje ostatni model przed wyjazdem na wakacje.

Ma to byc ork wiec dlatego ma taki krzywy nos moja inspiracja TU

1a1291db9e7cd446.jpg

Napisano

Hej wrzecionek powoli zaczynasz wymiatać. Jeśli chodzi o ostatniego posta - od razu widać że to będzie ork - twoje tłumaczenie odnośnie kształtu nosa było więc w moim przypadku całkiem zbędne. W zasadzie wszystko fajne.... tylko ja bym popracował jeszcze nad oczyma. Jestem ciekaw jak ci ten ork wyjdzie.

Napisano

Pozwoliłem sobie przejrzeć twój wątek od poczatku do końca żeby zobaczyć jakie modele robiłes na poczatku. Jestem pod wrażeniem. Postęp duży jest.

Napisano
  • Autor

Ciechu dzięki :)

A tutaj mały up wróciłem dzisiaj i postanowiłem jeszcze coś wydłubać o to efekty

85199169gt9.jpg

Napisano

Popraw powieki bo ich kąciki wyglądają bardzo nienaturalnie a tak poza tym jest bardzo dobrze.

Napisano

Witam!!

troche pomalowalem na szybko nie trzymaj sie moich kresek gdyz sa zle :D to tak aby pokazac co i jak :)

najwazniejesze to proporcje glowy u ciebie sa zle :)

po drugie wazne krztalty czyli znaki rozpoznawcze twojego konceptu (narysowalem) pamietaj zeby wedlug nich ukladac siatke :)

tak pozatym fajnie :)

wrzecionekjf5.th.jpg

Napisano
  • Autor

dzięki za rady starałem sie je uwzględnić i trochę poprawiłem model

62297396pz5.jpg

 

P.S czy wy kiedyś sypiacie??

Napisano

na skroni trochę przesadziłeś, i nos trochę zby płaski

Napisano
  • Autor

Skronie są faktycznie trochę zbyt głębokie tylko nie rozumiem co znaczy "zbyt płaski nos" .Daję rzut z boku.

Napisano
  • Autor

Dodałem parę polygonów oprócz tego całkowicie zmieniłem usta bo były moim zdaniem jakieś dziwne. pomału zabrałem sie za szyje. Czekam na komentarze.

12vi5.jpg

Napisano

za mało poly , wszystko jest naciagniete, zamiast dodawać poly chcesz jak najszybciej zamknac pewne obszary :P tak sie nie robi , dodaj siaty i wydobądź kształciki :)

Napisano

Biedny ork przebili mu uszy i dostał z młota w skronie. Nie podoba mi się ta dziura na środku nosa koło czubka no i zęby trochę dziwnie wystają jak u dzika jakiegoś. A tak poza tym to robisz duże postępy tak trzymaj i nie bój się zagęszczać siatki bo tak jak teraz to wszystko jakieś takie obłe i gładkie.

Napisano
  • Autor

Uważam te głowę za skończoną wiem ze brakuje detalu ale ale nie potrafię nic więcej z tej głowy wyciągnąć. Zmniejszyłem trochę wgłębienie po młotku jak widać na załączonym obrazku.

Dzięki za rady.

13dt0.jpg

Napisano

nielot cie okłamuje xD za mało geometri na policzkach tego orka, czaszka zapowiada sie ciekawie, tylko po co takie zmarszczki , bruzydy, w zbrushu to lepiej zrób :)

Napisano

nie, nie oklamuje :D

hehe choc wizz ma racje, ale praktycznie w kazdej glowie moznacos poprawic nieoszukujmy sie :)

Napisano
  • Autor

Udało mi sie zorganizować trochę czasu wiec zrobiłem takiego kolesia mam nadzieje zrobić już cala postać. A jeśli chodzi o czaszkę to będzie ona wykorzystana w tym modelu.

96316082ho6.jpg

Napisano

fajny, jedynie ta krecha u nasady nosa strasznie mocna, no i jakos platki nosa sproboj zaznaczyc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności