Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobra cos postaram sie klepnac za namowa Matysa ;) Bedzie to zniszczona budka telefoniczna.

 

Update: Chwilke podziabalem w boxie narazie tyle jeszcze sporo poligonow zostalo dodam detale a w ciagu najblizszych dni teksturki:)

phoneboxdg1.jpg

phoneboxwiresjz8.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co ta budka taka równa?

Możesz zoptymalizować najbliższy od widza róg (ten pionowy słupek) bo widzę, że tam trochę gęsto.

Drzwi niekoniecznie muszą być boxem, mogą być na plane, wtedy zamiast 12 trisów użyjesz 2.

Napisano
  • Autor

jeszcze nie optymalizowalem zabardzo tej siatki wycinalem jak leci jutro to zrobie, co do drzwii hmm chyba jednak je takie zostawie bo chce to pozniej do enginu jednego wrzucic a nie jestem pewny czy lubi 2 stronne poligony:/

co do rownosci... spokojnie;P

dzieki za uwagi:)

pozdrawiam

Napisano

To się najpierw dowiedz czy engine lubi a później rób model:)

Jaki engine tak btw?

Napisano
  • Autor

to nie ma znaczenia kiedy robie model zasady znam robienia pod engine modelu:) tylko jedynie tego nie pamietam a to chwila bedzie na poprawe tego jak sie dowiem czy mozna miec ten poligon dwu stronny :) a engine to Chrome engine

Napisano

hmm swietna budka telefoniczna!

model tez fajny póki co

nie obrazisz sie jesli skorzystam z tego samego konceptu?

Napisano

hmm chorome engine na komorke to musialo by byc ciekawe :O

btw masz kilka zbednych poligonow :p i mysle ze moznaby zaoszczedzic troche na tym kole o ile na zewnatrz bym jeszcze zostawil to wewnatrz kola mozna troche po collapsowac

Napisano

angielska budka w samym centrum kaliforni rox :)

 

powodzenia z dzierganiem ;)

Napisano
  • Autor

jasne uzywaj refki do woli natrafilem na nia kiedy szukalem conceptow do fallouta 3 :) co do poligonow kolo musze zoptymalizowac a reszte jeszcze nie dotykalem pod wzgledem optymalizacji:)

Napisano

koncept fajny, do tej budki mozna by dorobić tą reszte ktora jest na koncpcie mysle ze daloby rade, czy to podłoze musi miec tyle trisów? w apru miejscach mozna by tu i uwdzie uproscic jeszcze moze by to dalo jakies oszczendosci np na drugi budnek

 

edit \ 700 tri O_O i to trochu przegioleś ;)

Napisano
  • Autor

Por@szek - jak mi powiesz jak przestawic w maxie zeby pokazywal trisy to z checia bede w trisach podawal wartosc narazie dla mnie granica to 500 poly wiec nie wiem do czego sie przyczepiasz..

 

mario don - hehe wiesz chcialbym dorobic te reszte ale zostane przy budce bo w ciagu dnia mam jakas godz jedynie na bitwe a moze nawet nie a chcialbym skonczyc:/ co do podloza tylko troche je optymalizowalem zeby sie nikt nie przyczepil a wiem ze mozna wiecej:P ale widze ze wychwyciles to hehe

Napisano

wyręcze poraszka - ppm na nazwe viewporta -> configure -> statistics -> Triangle Count ;)

Napisano

Thx ognisty - bo nie mam maxa pod reka. Btw 500 poli to nie znaczy 1000 tri. Tri tworzy sie z 3 verteksow, poli moze miec n vertexow, wiec tak naprawde majac 500 poli mozesz nawet miec 15000 tri i wiecej :)

Napisano
  • Autor

to jest prawda na szczescie modeluje zazwyczaj tak zeby maksymalnie byly 4 vertexowe poligony wiec przelicznik x2 bedzie dobry:) ale dzieki za przypomnienie o tym zapomnialem

Napisano

wydaje mnie sie ze trzeba wlasnie dazyc do robienia trujkatwo zawsze to mniej zajmuje ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności