Szymeq Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Dobra cos postaram sie klepnac za namowa Matysa ;) Bedzie to zniszczona budka telefoniczna. Update: Chwilke podziabalem w boxie narazie tyle jeszcze sporo poligonow zostalo dodam detale a w ciagu najblizszych dni teksturki:)
Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Co ta budka taka równa? Możesz zoptymalizować najbliższy od widza róg (ten pionowy słupek) bo widzę, że tam trochę gęsto. Drzwi niekoniecznie muszą być boxem, mogą być na plane, wtedy zamiast 12 trisów użyjesz 2.
Szymeq Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 jeszcze nie optymalizowalem zabardzo tej siatki wycinalem jak leci jutro to zrobie, co do drzwii hmm chyba jednak je takie zostawie bo chce to pozniej do enginu jednego wrzucic a nie jestem pewny czy lubi 2 stronne poligony:/ co do rownosci... spokojnie;P dzieki za uwagi:) pozdrawiam
Levus Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 To się najpierw dowiedz czy engine lubi a później rób model:) Jaki engine tak btw?
Szymeq Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 to nie ma znaczenia kiedy robie model zasady znam robienia pod engine modelu:) tylko jedynie tego nie pamietam a to chwila bedzie na poprawe tego jak sie dowiem czy mozna miec ten poligon dwu stronny :) a engine to Chrome engine
ledyr Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 hmm swietna budka telefoniczna! model tez fajny póki co nie obrazisz sie jesli skorzystam z tego samego konceptu?
Matys Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 hmm chorome engine na komorke to musialo by byc ciekawe :O btw masz kilka zbednych poligonow :p i mysle ze moznaby zaoszczedzic troche na tym kole o ile na zewnatrz bym jeszcze zostawil to wewnatrz kola mozna troche po collapsowac
ognisty Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 angielska budka w samym centrum kaliforni rox :) powodzenia z dzierganiem ;)
Szymeq Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Napisano 26 Czerwiec 2007 jasne uzywaj refki do woli natrafilem na nia kiedy szukalem conceptow do fallouta 3 :) co do poligonow kolo musze zoptymalizowac a reszte jeszcze nie dotykalem pod wzgledem optymalizacji:)
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Zaraz zaraz. Wolnego. To ma 700 tri ??o_O Podaj mzoe w tri zamiast poly?
Gość Marioza Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 koncept fajny, do tej budki mozna by dorobić tą reszte ktora jest na koncpcie mysle ze daloby rade, czy to podłoze musi miec tyle trisów? w apru miejscach mozna by tu i uwdzie uproscic jeszcze moze by to dalo jakies oszczendosci np na drugi budnek edit \ 700 tri O_O i to trochu przegioleś ;)
Szymeq Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Napisano 26 Czerwiec 2007 Por@szek - jak mi powiesz jak przestawic w maxie zeby pokazywal trisy to z checia bede w trisach podawal wartosc narazie dla mnie granica to 500 poly wiec nie wiem do czego sie przyczepiasz.. mario don - hehe wiesz chcialbym dorobic te reszte ale zostane przy budce bo w ciagu dnia mam jakas godz jedynie na bitwe a moze nawet nie a chcialbym skonczyc:/ co do podloza tylko troche je optymalizowalem zeby sie nikt nie przyczepil a wiem ze mozna wiecej:P ale widze ze wychwyciles to hehe
ognisty Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 wyręcze poraszka - ppm na nazwe viewporta -> configure -> statistics -> Triangle Count ;)
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Thx ognisty - bo nie mam maxa pod reka. Btw 500 poli to nie znaczy 1000 tri. Tri tworzy sie z 3 verteksow, poli moze miec n vertexow, wiec tak naprawde majac 500 poli mozesz nawet miec 15000 tri i wiecej :)
Szymeq Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Napisano 26 Czerwiec 2007 to jest prawda na szczescie modeluje zazwyczaj tak zeby maksymalnie byly 4 vertexowe poligony wiec przelicznik x2 bedzie dobry:) ale dzieki za przypomnienie o tym zapomnialem
Matys Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 wydaje mnie sie ze trzeba wlasnie dazyc do robienia trujkatwo zawsze to mniej zajmuje ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się