Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

w końcu trafiłem do GameArt’u. Wrzucam screeny modeli low-poly dinozaura (1 702 poly) i konia (1 607 poly). Tekstura to Diffuse 1024x1024. Modele robione do gry dla dzieci.

 

 

dino1sj7.jpg

dino2an0.jpg

dino3kr2.jpg

 

 

pony1ne2.jpg

pony2vi3.jpg

pony3vz1.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dinozaurek fajny, okejowe ma kolorki, ten ostatni łaciaty trochę mniej ciekawy.

Koń mi się już mniej podoba, jakiś taki toporny trochę jest. I na pewno pluszowy - widać mu szwy:D

 

Może jakby miał pysk nie taki długi tylko taki bardziej okrągły, byłby bardziej sympatyczny.

 

Jak na 1024 to texturki bardzo rozmyte, oko dinusia też spixelowane. Oko się wycina na uvce i powieksza.

Jakbyś nie napisał, to bym sobie dał oczy wydłubać, że mają po 512 max.

Napisano

Szwy i pikseloza to konsekwencja faktu, że są to screeny z maxowego viewportu. Dlatego dodałem rendery (3ci obrazek dino i 2gi konia).

 

Oczy są wycięte i powiększone.

 

Obiekty modelowane w Wingsie (polymodeling).

 

Modelowanie zajęło mi ok 10h na jeden obiekt.

 

Co do tekstur powiem tylko, że musiałem zrobić ich 11 :)

Gość Marioza
Napisano

troche gesto tych polygonow, texturki jak na tą wielkosc zbyt rozmyte, a seamy to nie wynik, nie pamiętam jak to sie nazywa dokłądnie ;), zbyt wąskiego "paddingu"?

Napisano

Slodziutke, ale samo wykonanie potrzebuje wiecej milosci.

Dinozaur przypomnial mi model bartona - tego zolwia. Sadze ze powinienes przewertowac forum, moze jeszcze gdzies bedzie. Ztego co pamietam mial podobne limity a wyciagnal o wiele wiecej moze cos podpadszysz.

Napisano

Zmieniłem parametry wyświetlania tekstur w viewporcie, teraz obraz powinien być bliższy oryginałowi.

 

Zapomniałem dodać, że każdy zwierzak posiada pełną gamę gadżetów ;-)

 

Pozwoliłem sobie na ciut więcej poligonów, bo to są główne postacie gier.

 

 

dino4og4.jpg

dino5rk9.jpg

dino6be4.jpg

pony4lo3.jpg

bunny1jy3.jpg

bunny2ka4.jpg

bunny3nw6.jpg

 

Załączam również obrazki, które powstały na speedzie z przeznaczeniem do menu itd... Wszystkie wykorzystane przedmioty są z gry, więc są low-poly. Obrazek z dino był renderowany cały, w drugim obrazku renderowany jest sam koń – reszta to screen z silnika gry plus post-produkcja.

 

dino26comp2fi3.jpg

render3finitocomp2wp7.jpg

Napisano

Bardzo fajny zwierzyniec, dodatkowo miło spojrzeć na screeny z gry, dzięki którym można sobie przypomnieć, że modele low poly są przeznaczone do gier właśnie, a nie do renderowania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności