Obywatel Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Cześć, w końcu trafiłem do GameArt’u. Wrzucam screeny modeli low-poly dinozaura (1 702 poly) i konia (1 607 poly). Tekstura to Diffuse 1024x1024. Modele robione do gry dla dzieci.
ninja_shuriken Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 jakie śliczne, milutkie :P a ten dinozaur z gruszki chyba zrobiony? można go zjeść? :P taki słodki długo robiłeś te modele? i jaką metodą?
Levus Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Dinozaurek fajny, okejowe ma kolorki, ten ostatni łaciaty trochę mniej ciekawy. Koń mi się już mniej podoba, jakiś taki toporny trochę jest. I na pewno pluszowy - widać mu szwy:D Może jakby miał pysk nie taki długi tylko taki bardziej okrągły, byłby bardziej sympatyczny. Jak na 1024 to texturki bardzo rozmyte, oko dinusia też spixelowane. Oko się wycina na uvce i powieksza. Jakbyś nie napisał, to bym sobie dał oczy wydłubać, że mają po 512 max.
Obywatel Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Napisano 30 Czerwiec 2007 Szwy i pikseloza to konsekwencja faktu, że są to screeny z maxowego viewportu. Dlatego dodałem rendery (3ci obrazek dino i 2gi konia). Oczy są wycięte i powiększone. Obiekty modelowane w Wingsie (polymodeling). Modelowanie zajęło mi ok 10h na jeden obiekt. Co do tekstur powiem tylko, że musiałem zrobić ich 11 :)
Levus Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 A to sorki:) Można zmienić wyświetlanie textur w wievporcie w ich pełnym rozmiarze w konfiguracji maxa..
SoAd Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Wszystko fajnie, ale widok psują wszechobecne czarne seamy...
Gość Marioza Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 troche gesto tych polygonow, texturki jak na tą wielkosc zbyt rozmyte, a seamy to nie wynik, nie pamiętam jak to sie nazywa dokłądnie ;), zbyt wąskiego "paddingu"?
Por@szek Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Slodziutke, ale samo wykonanie potrzebuje wiecej milosci. Dinozaur przypomnial mi model bartona - tego zolwia. Sadze ze powinienes przewertowac forum, moze jeszcze gdzies bedzie. Ztego co pamietam mial podobne limity a wyciagnal o wiele wiecej moze cos podpadszysz.
Obywatel Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Zmieniłem parametry wyświetlania tekstur w viewporcie, teraz obraz powinien być bliższy oryginałowi. Zapomniałem dodać, że każdy zwierzak posiada pełną gamę gadżetów ;-) Pozwoliłem sobie na ciut więcej poligonów, bo to są główne postacie gier. Załączam również obrazki, które powstały na speedzie z przeznaczeniem do menu itd... Wszystkie wykorzystane przedmioty są z gry, więc są low-poly. Obrazek z dino był renderowany cały, w drugim obrazku renderowany jest sam koń – reszta to screen z silnika gry plus post-produkcja.
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Bardzo fajny zwierzyniec, dodatkowo miło spojrzeć na screeny z gry, dzięki którym można sobie przypomnieć, że modele low poly są przeznaczone do gier właśnie, a nie do renderowania :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się