Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

w końcu trafiłem do GameArt’u. Wrzucam screeny modeli low-poly dinozaura (1 702 poly) i konia (1 607 poly). Tekstura to Diffuse 1024x1024. Modele robione do gry dla dzieci.

 

 

dino1sj7.jpg

dino2an0.jpg

dino3kr2.jpg

 

 

pony1ne2.jpg

pony2vi3.jpg

pony3vz1.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jakie śliczne, milutkie :P

a ten dinozaur z gruszki chyba zrobiony? można go zjeść? :P taki słodki

długo robiłeś te modele? i jaką metodą?

Napisano

Dinozaurek fajny, okejowe ma kolorki, ten ostatni łaciaty trochę mniej ciekawy.

Koń mi się już mniej podoba, jakiś taki toporny trochę jest. I na pewno pluszowy - widać mu szwy:D

 

Może jakby miał pysk nie taki długi tylko taki bardziej okrągły, byłby bardziej sympatyczny.

 

Jak na 1024 to texturki bardzo rozmyte, oko dinusia też spixelowane. Oko się wycina na uvce i powieksza.

Jakbyś nie napisał, to bym sobie dał oczy wydłubać, że mają po 512 max.

Napisano
  • Autor

Szwy i pikseloza to konsekwencja faktu, że są to screeny z maxowego viewportu. Dlatego dodałem rendery (3ci obrazek dino i 2gi konia).

 

Oczy są wycięte i powiększone.

 

Obiekty modelowane w Wingsie (polymodeling).

 

Modelowanie zajęło mi ok 10h na jeden obiekt.

 

Co do tekstur powiem tylko, że musiałem zrobić ich 11 :)

Napisano

A to sorki:)

 

Można zmienić wyświetlanie textur w wievporcie w ich pełnym rozmiarze w konfiguracji maxa..

Napisano

Wszystko fajnie, ale widok psują wszechobecne czarne seamy...

Napisano

troche gesto tych polygonow, texturki jak na tą wielkosc zbyt rozmyte, a seamy to nie wynik, nie pamiętam jak to sie nazywa dokłądnie ;), zbyt wąskiego "paddingu"?

Napisano

Slodziutke, ale samo wykonanie potrzebuje wiecej milosci.

Dinozaur przypomnial mi model bartona - tego zolwia. Sadze ze powinienes przewertowac forum, moze jeszcze gdzies bedzie. Ztego co pamietam mial podobne limity a wyciagnal o wiele wiecej moze cos podpadszysz.

Napisano
  • Autor

Zmieniłem parametry wyświetlania tekstur w viewporcie, teraz obraz powinien być bliższy oryginałowi.

 

Zapomniałem dodać, że każdy zwierzak posiada pełną gamę gadżetów ;-)

 

Pozwoliłem sobie na ciut więcej poligonów, bo to są główne postacie gier.

 

 

dino4og4.jpg

dino5rk9.jpg

dino6be4.jpg

pony4lo3.jpg

bunny1jy3.jpg

bunny2ka4.jpg

bunny3nw6.jpg

 

Załączam również obrazki, które powstały na speedzie z przeznaczeniem do menu itd... Wszystkie wykorzystane przedmioty są z gry, więc są low-poly. Obrazek z dino był renderowany cały, w drugim obrazku renderowany jest sam koń – reszta to screen z silnika gry plus post-produkcja.

 

dino26comp2fi3.jpg

render3finitocomp2wp7.jpg

Napisano

Bardzo fajny zwierzyniec, dodatkowo miło spojrzeć na screeny z gry, dzięki którym można sobie przypomnieć, że modele low poly są przeznaczone do gier właśnie, a nie do renderowania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności