Napisano 30 Czerwiec 200717 l Cześć, w końcu trafiłem do GameArt’u. Wrzucam screeny modeli low-poly dinozaura (1 702 poly) i konia (1 607 poly). Tekstura to Diffuse 1024x1024. Modele robione do gry dla dzieci.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l jakie śliczne, milutkie :P a ten dinozaur z gruszki chyba zrobiony? można go zjeść? :P taki słodki długo robiłeś te modele? i jaką metodą?
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Dinozaurek fajny, okejowe ma kolorki, ten ostatni łaciaty trochę mniej ciekawy. Koń mi się już mniej podoba, jakiś taki toporny trochę jest. I na pewno pluszowy - widać mu szwy:D Może jakby miał pysk nie taki długi tylko taki bardziej okrągły, byłby bardziej sympatyczny. Jak na 1024 to texturki bardzo rozmyte, oko dinusia też spixelowane. Oko się wycina na uvce i powieksza. Jakbyś nie napisał, to bym sobie dał oczy wydłubać, że mają po 512 max.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Autor Szwy i pikseloza to konsekwencja faktu, że są to screeny z maxowego viewportu. Dlatego dodałem rendery (3ci obrazek dino i 2gi konia). Oczy są wycięte i powiększone. Obiekty modelowane w Wingsie (polymodeling). Modelowanie zajęło mi ok 10h na jeden obiekt. Co do tekstur powiem tylko, że musiałem zrobić ich 11 :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l A to sorki:) Można zmienić wyświetlanie textur w wievporcie w ich pełnym rozmiarze w konfiguracji maxa..
Napisano 1 Lipiec 200717 l troche gesto tych polygonow, texturki jak na tą wielkosc zbyt rozmyte, a seamy to nie wynik, nie pamiętam jak to sie nazywa dokłądnie ;), zbyt wąskiego "paddingu"?
Napisano 2 Lipiec 200717 l Slodziutke, ale samo wykonanie potrzebuje wiecej milosci. Dinozaur przypomnial mi model bartona - tego zolwia. Sadze ze powinienes przewertowac forum, moze jeszcze gdzies bedzie. Ztego co pamietam mial podobne limity a wyciagnal o wiele wiecej moze cos podpadszysz.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor Zmieniłem parametry wyświetlania tekstur w viewporcie, teraz obraz powinien być bliższy oryginałowi. Zapomniałem dodać, że każdy zwierzak posiada pełną gamę gadżetów ;-) Pozwoliłem sobie na ciut więcej poligonów, bo to są główne postacie gier. Załączam również obrazki, które powstały na speedzie z przeznaczeniem do menu itd... Wszystkie wykorzystane przedmioty są z gry, więc są low-poly. Obrazek z dino był renderowany cały, w drugim obrazku renderowany jest sam koń – reszta to screen z silnika gry plus post-produkcja.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Bardzo fajny zwierzyniec, dodatkowo miło spojrzeć na screeny z gry, dzięki którym można sobie przypomnieć, że modele low poly są przeznaczone do gier właśnie, a nie do renderowania :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto