Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

maluję w projection master.

niekiedy potem gdzieś na obiekcie pojawiają się dziwne rozmazane krechy.

przypuszczam że to się robi jak maluję część obiektu, a część leżąca bardziej z tyłu też jakoś się mazia.

czy ktoś zna ten problem? da się tego uniknąć?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najczęściej te krechy i przekłamania tworzą się przy używaniu funkcji double sidet, jeśli jej używasz to najlepiej nie wychodzić pędzlem poza krawędź-obrys modelu.

 

Żeby było mniej poprawiania lepiej pomalować połowę modelu bez double i użyć pluginu ZApp Link i zrobić mirror tekstury w photoshopie.

Piszę o Zbrushu 2 do zb3 jeszcze nie ma tego pluga.

Napisano

Tia, to najgorszy koszmar projection mastera.

Wyjście takie, jak radzi zeet.

Napisano
  • Autor

okazało się że kilka poligonów miałam poza obszarem uvw i one wywoływały problemy, ech głupia ze mnie baba

 

z tym double sided to chyba tej funkcji nie używam (przynajmniej o tym nie wiem), ale zaraz sprawdze co i gdzie to jest.

 

mam jeszcze pytanie co do projection mastera, czy jak się z niego wychodzi to wam też zawsze tak długo przelicza? tekstura ma tylko 2000 pixli a liczy to wieczność (oprócz tego zbrush działa płynnie).

Napisano

Jeśli tak jak napisałaś mapowanie było walnięte to Zb tak długo przelicza a czasem się zawiesza,

przy dobrym mapowaniu będzie działał o wiele szybciej.

 

Double sidet jest w opcjach Projection master ,model musi być ustawiony idealnie profilem wtedy to co namalujesz na widocznej połówce zostanie automatycznie naniesione na drugą połowę modelu .

 

Używasz zb 2 czy zb 3 ?

Napisano
  • Autor

tak, tylko że jak poprawiłam mapowanie to dalej liczy długo

Napisano

Teksturę maluj na niższym podziale-sub divide, model będzie mniej obciążał pamięć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.