Kuba Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Żeby nikt nie wypominał, że nie startowałem, pokażę swój model - 988 trisów. Zmapowany plus jakieś tam normale. Z teksturą może być różnie, bo po pierwsze malowanie wychodzi mi jeszcze gorzej niż modelowanie, a po drugie ostatnio nie mam siły siedzieć przy kompie po pracy.
ledyr Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 modelujesz głowe z jakiś refek? hmm czyżby inspiracja tym? :D http://img149.imageshack.us/img149/422/oldfarter6.jpg
Levus Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Rzuć robote Kuba!:D:D:D Ładnie się zmieściłeś z limitem, nie widać kantów, jest ok:)
Kuba Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 No staram się korzystać z różnych referek, także za każdym razem wachluję fotkami. A ten "old fart" rzeczywiście był jedną z nich. Bardziej jako sam pomysł, nie naśladownictwo :) Za wysokie progi. PS. Może spróbuję przygotować jakąś teksturę, czasu jeszcze sporo, także kto wie :).
Kuba Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Chyba jednak nie jestem wielkim fanem westernów, kowboj idzie w odstawkę. Za to zawsze chciałem spróbować Rangera z okresu IIWŚ, choćby w stylu Call of Duty. Baza została ta sama, doszedł tylko garnek na głowę. W limicie nadal się mieszczę - 990trisów.
Levus Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Kuba, może mu wsadź swój avatar Kuba zamiast dwójki na kasku:P Twarz jednolicie szarawa trochę, ale cool ogólnie, speedzior był chyba:p Najbardziej mi się kask podoba:) Jeśli normal paliłeś w z2 to pewnie możesz również wypalić displace. Displace można użyć do bardzo fajnego cieniowania, co się przydaje między innymi do cieniowania skóry. Na kilku warstwach displace w różnych odcieniach i przy różnych kontrastach można wycisnąć fajne efekty (multiply, overlay itp). To tak a propos twarzy:p Pozdro!
Kuba Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Nad skórą muszę jeszcze trochę posiedzieć, co do reszty, to rzeczywiście leciałem, bo myślałem, że nie zdążę. Na szczęście jutro sobota, może uda mi się choć na chwilę przysiąść. Aha, to nie Z2 tylko demo mudboxa :)
Blooddragon Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 no kask rewelacyjny:) morde wycieniować trzeba
Bruneq Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 doskonaly przykald jak z 1 modelu za pomoca 2 textur i lekkich modyfiacji mozna uzyskac w rozne prace!:) Ledyr doczekam sie tego tutka o malowaniu mordy? bo chlopak rzadzisz!
ledyr Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 ddobrze jest Kuba Bruneq videotutek bedzie przed 15 lipca :)
Kuba Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 Dzięki za komentarze. Bitwa mimo niemrawego początku dość ładnie się rozkręciła. Gratuluję wszystkim, którzy już ukończyli, lub dopiero ukończą. Wrzucam swoje finałowe obrazki. Poniżej prezentacja modelu, potem kolor w 512, na koniec wszystkie mapy w pomniejszeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się