Napisano 6 Lipiec 200717 l witam, chcialbym zriggowac ponizszego robota ale nie wiem jak sie za to zabrac... Robie to po raz pierwszy i porzebuje wskazowek. nie wiem jak powinna ygladac struktura kosci, jak laczyc kosci ze soba i jak ustwic ograniczenia ruchu. Narazie dolaczam render robota. To jak beda zginac sie stawy wrzuce zaraz jak wroce z pracy... Pozdrawiam
Napisano 6 Lipiec 200717 l fajny robocik :) jointy powinny być w miejscu śrób/ zawiasów dokładnie na środku na moje oko z 10 kości wystarczy :)
Napisano 7 Lipiec 200717 l O ile dobrze pamiętam ktoś rigował na forum podobnego robota, też miał takie kończyny 3 albo cztery...
Napisano 7 Lipiec 200717 l wydaje mi sie ze wstawianie kosci to za duzo roboty przy takiej rzeczy jaką jest robot! sugeruje dobre ustawienie pivotów i pare zlinkowanych Dummy!
Napisano 7 Lipiec 200717 l tylko że jak ustawisz same pivoty to będzie trzeba animować go za pomocą FK a animowanie chodu za pomcą FK to sadomasohizm :P a jak zrobisz kości + IK to nogi zame będą się trzymały podłoża
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Oko, zaczynamy, Dzięki za posty, ale nie mam pojęcia o czym mówicie... Zacznę robotę, a reszta wyjdzie w praniu. Robot to standardowy trójnożny przyjaciel. Zapewne wszyscy potrafią sobie wyobrazić jego ruch. Głowa ma obracać się w okół własnej osi. Odnóża mają dwa stawy. Dodam kości - zacznę od odnóży. Pozdrwiam
Napisano 13 Lipiec 200717 l Mysle ze kosci beda zbedne w tym przypadku. Chyba lepej bedzie w ten sposob to rozwiazac: http://www.3dnuts.com/tutorials/robotrigging/rigging_robot_joints.shtml pozdr. S3b
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto