Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

 

To wczesny koncept mojej pracki. NA razie jeszcze bez tekstur.Ogólnie praca ma przedstawiać w oddali piękny pałac z palmami i ptakami a na pierwszym planie odciśniete na piasku ślady człowieka zmierzającego w tamtym kierunku.Większość rzeczy będzie musiała być wykonana niestety w Photoshopie np. rozmycie powietrza nad pustynią.

 

Jako że ciąglę sie uczę maxa liczę na waszą pomoc. przede wszystkim nie mam za bardzo pomysłu na materiał piasku. musi on być w miarę dokładny- bo mamy zbliżenia na pierwszym planie ale jednocześnie dość szybko się liczyć ze względu na duże powierzchnie. W trakcie pracy myslę że będę miał wiecej pytań.

 

Thrud

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
niestety w Photoshopie np. rozmycie powietrza nad pustynią.

 

nie ma co "niestecić" takie efekty najszybciej uzyskasz w postprodukcji.

 

Co do piasku to polecam zrobienie go proceduralnie. Masenoisów (najlepiej róznego rodzaju) zmiksowanych (i nie tylko w diffuse chanel). Troche się nameczysz z testami ale powinno jakos wyjść.

Posted

masenoisów - a cóż to takiego? próbowałem noisy na diffuse na bumpie i displace ale dość długo to liczy. Zastanawiam się nadtym czy lepsza jest tekstura (nie znalazłem żadnej jeszcze) czy jednak proceduralna

Posted
Masenoisów

 

ech... Mase noisow. Mase=dużo :)

Dobra juz sie nie wymadrzam. No pomysł fajny. Ja bym stawiał na proceduralne mapki. pobawił bym się w miksowanie w diff i (choc to dziwne) spec no i bump. Z displace wydaje mi sie ze nawet nie zaczynaj :)

Posted

Heh, brak jednej spacji czyni czasem wielkie spustoszenie :) Displace raczej nie potrzebne do samego piasku, chyba ze chcesz "fale" robione przez wiatr uzyskac. Ale tak czy siak displace ci sie bedzie troche liczył. Z trzeciej strony skoro to ma być still a nie animka to mozna sobie spokojnie zostawic kompa na pare godzin i niech liczy finalową scene.

Posted

A co sądzicie o takim materiale na piasek? Mix w diffuse - oba Noise, oraz noise w Bumpie. Slady stóp rysowane szybko i odręcznie!!

Posted

Tak głównie zrobiony masenoisami :) Niestety po włożeniu do sceny nie bardzo mi jednak pasuje na piasek pustynny, bardziej na piaskownicę. Piasek pustynny jest bardzie pomarańczowy i bardziej sypki. Musze jeszcze nad tym popracować.

Posted

A co powiecie na taki jest bardziej sypki i według mnie ma lepszy kolor. Ustawiłem też Vraysun na większe turbidity (tak jak nad pustynią)

Posted

Pustynia powoli się klaruje. Piasek nie do końca mnie satysfakcjonuje ale na razie nie mam na niego lepszego pomysłu.

 

Teraz zostało mi zrobienie śladów stóp na piasku. Jakies sugestie? Próbnie też zrobiłem rozmycie w Photoshopie symulujące rozgrzane powietrze. Zastanawiam mnie też kompozycja całości. Co o tym sądzicie?

Posted

Nie wiem czy jeszcze coś dodać. Trochę zbyt duzo wolnego miejsca. Całośc miała byc bardziej baśniowa ale może uda mi sie to osiągnąc w Photoshopie. To bedzie dla mnie najtrudniejsze bo nie czuję sie zbyt dobrze w photoshopie. Moze ktos ma jakies propozycje?

Posted

Te slady nie trzymają skali. Dla mnie wyglądają jakby zrobił je jakiś gigant. No i rzeczywiscie pustawo... ale w koncu to pustynia.

Ja bym walnoł ślady blizej centrum, i wrzucil pare przedmiotów które wędrowiec porzucił, np pusta manierka. No i troche roboty w PSie cie czeka zeby ten lewitujacy zamek zamienic w fatamorgane.

 

edit: a, i popracuj nad kompozycją, bo narazie jedynie prawa strona obrazka jest jakkolwiek ciekawa dla oka.

Posted

moze tlo/niebo takie ninaturalne jak z bajki z jakimis fikusnymi chmurami zrob jakies spirale albo co no i jak juz pisali ludzie dobrzy slady sa niewymiarowe :)

Posted

Mam pewne zastrzeżenia co tych śladów stóp.Jesteś pewny że tak wyglądałyby ślady człowieka. Teraz to wygląda jakby on sobie radośnie kicał jak nie wiem zając albo kangur. Myślę że powinny być powłóczyste, wiesz co mam na myśli? Co do detali to "mirach" ma rację, a może jeszcze jakiś fragment szkieletu jakiegoś zwierzęcia? Pozdr.

Posted

N pustyni wbrew pozorom może znależć się wiele rzeczy:

-Kamyczki

-Kamienie

-Głazy

-Góry kamienne

-Krzaczki (to już masz :D)

-karłowate drzewka

-kaktusy:)

-Zwierzątka:

-węże

-jaszczurki

-skorpiony :)

... i wiele innych, wystarczy odrobine pomyśleć :D

Pozdro i powodzenia

Posted

heh...

ciekawe to to ;)

wiesz ja to widze tak, ze moglbys kadr umiescic troche nizej, blizej ziemi, i tam czesciowo moglby sie zalapac jakis glaz i na nim skorpion (full detal i te sprawy;) ).

tak mi do glowy przyszlo;)

pozdr

Posted

Co do śladów stóp zgadzam że powinny iśc bliżej siebie (człowiek stawia kroki prawie w rzędzie) Choć ich wielkość wydaje mi się ok (może dlatego tak sądzicie bo krzaczki wyglądają jak drzewa)

 

Myślę o zmianie na pierwszym planie zamiast na krzaczku motylek siedzący na opróżnionej manierce

 

Co do głazów - to chyba nie bardzo mi tu pasują - chciałem uzyskac efekt pustki i wszędobylskiego piasku a kamienie burzą ten efekt

 

qba - nie bardzo rozumiem!

 

___________________

 

Masenoisy górą!!!!!!!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy