Napisano 11 Lipiec 200717 l Witam. To wczesny koncept mojej pracki. NA razie jeszcze bez tekstur.Ogólnie praca ma przedstawiać w oddali piękny pałac z palmami i ptakami a na pierwszym planie odciśniete na piasku ślady człowieka zmierzającego w tamtym kierunku.Większość rzeczy będzie musiała być wykonana niestety w Photoshopie np. rozmycie powietrza nad pustynią. Jako że ciąglę sie uczę maxa liczę na waszą pomoc. przede wszystkim nie mam za bardzo pomysłu na materiał piasku. musi on być w miarę dokładny- bo mamy zbliżenia na pierwszym planie ale jednocześnie dość szybko się liczyć ze względu na duże powierzchnie. W trakcie pracy myslę że będę miał wiecej pytań. Thrud
Napisano 11 Lipiec 200717 l niestety w Photoshopie np. rozmycie powietrza nad pustynią. nie ma co "niestecić" takie efekty najszybciej uzyskasz w postprodukcji. Co do piasku to polecam zrobienie go proceduralnie. Masenoisów (najlepiej róznego rodzaju) zmiksowanych (i nie tylko w diffuse chanel). Troche się nameczysz z testami ale powinno jakos wyjść.
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor masenoisów - a cóż to takiego? próbowałem noisy na diffuse na bumpie i displace ale dość długo to liczy. Zastanawiam się nadtym czy lepsza jest tekstura (nie znalazłem żadnej jeszcze) czy jednak proceduralna
Napisano 11 Lipiec 200717 l Masenoisów ech... Mase noisow. Mase=dużo :) Dobra juz sie nie wymadrzam. No pomysł fajny. Ja bym stawiał na proceduralne mapki. pobawił bym się w miksowanie w diff i (choc to dziwne) spec no i bump. Z displace wydaje mi sie ze nawet nie zaczynaj :)
Napisano 11 Lipiec 200717 l Heh, brak jednej spacji czyni czasem wielkie spustoszenie :) Displace raczej nie potrzebne do samego piasku, chyba ze chcesz "fale" robione przez wiatr uzyskac. Ale tak czy siak displace ci sie bedzie troche liczył. Z trzeciej strony skoro to ma być still a nie animka to mozna sobie spokojnie zostawic kompa na pare godzin i niech liczy finalową scene.
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor A co sądzicie o takim materiale na piasek? Mix w diffuse - oba Noise, oraz noise w Bumpie. Slady stóp rysowane szybko i odręcznie!!
Napisano 11 Lipiec 200717 l noo robi :-) jakeś go uczynił ? bo jak dla mnie jest wielce okay :-) ps. pewnie Masenoisami :]
Napisano 11 Lipiec 200717 l imo powinien byc troche jasniejszy i bardziej roznorodny, ale idziesz w bardzo dobrym kierunku :)
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Tak głównie zrobiony masenoisami :) Niestety po włożeniu do sceny nie bardzo mi jednak pasuje na piasek pustynny, bardziej na piaskownicę. Piasek pustynny jest bardzie pomarańczowy i bardziej sypki. Musze jeszcze nad tym popracować.
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor A co powiecie na taki jest bardziej sypki i według mnie ma lepszy kolor. Ustawiłem też Vraysun na większe turbidity (tak jak nad pustynią)
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Pustynia powoli się klaruje. Piasek nie do końca mnie satysfakcjonuje ale na razie nie mam na niego lepszego pomysłu. Teraz zostało mi zrobienie śladów stóp na piasku. Jakies sugestie? Próbnie też zrobiłem rozmycie w Photoshopie symulujące rozgrzane powietrze. Zastanawiam mnie też kompozycja całości. Co o tym sądzicie?
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Nie wiem czy jeszcze coś dodać. Trochę zbyt duzo wolnego miejsca. Całośc miała byc bardziej baśniowa ale może uda mi sie to osiągnąc w Photoshopie. To bedzie dla mnie najtrudniejsze bo nie czuję sie zbyt dobrze w photoshopie. Moze ktos ma jakies propozycje?
Napisano 13 Lipiec 200717 l Te slady nie trzymają skali. Dla mnie wyglądają jakby zrobił je jakiś gigant. No i rzeczywiscie pustawo... ale w koncu to pustynia. Ja bym walnoł ślady blizej centrum, i wrzucil pare przedmiotów które wędrowiec porzucił, np pusta manierka. No i troche roboty w PSie cie czeka zeby ten lewitujacy zamek zamienic w fatamorgane. edit: a, i popracuj nad kompozycją, bo narazie jedynie prawa strona obrazka jest jakkolwiek ciekawa dla oka.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor To pierwsza wersja kandydująca :) Mam jeszcze w planach kilka poważnych zmian. Może tak jak radził Mirach blizej centrum slady na piasku i moze manierka http://img232.imageshack.us/my.php?image=pustynia7id0.jpg
Napisano 13 Lipiec 200717 l moze tlo/niebo takie ninaturalne jak z bajki z jakimis fikusnymi chmurami zrob jakies spirale albo co no i jak juz pisali ludzie dobrzy slady sa niewymiarowe :)
Napisano 14 Lipiec 200717 l Mam pewne zastrzeżenia co tych śladów stóp.Jesteś pewny że tak wyglądałyby ślady człowieka. Teraz to wygląda jakby on sobie radośnie kicał jak nie wiem zając albo kangur. Myślę że powinny być powłóczyste, wiesz co mam na myśli? Co do detali to "mirach" ma rację, a może jeszcze jakiś fragment szkieletu jakiegoś zwierzęcia? Pozdr.
Napisano 14 Lipiec 200717 l za szeroko stopy rozstawione. i kompozycja do totalnego przemodelowania. (może niech ślady się zaczynają w dolnej krawędzi obrazka)
Napisano 14 Lipiec 200717 l N pustyni wbrew pozorom może znależć się wiele rzeczy: -Kamyczki -Kamienie -Głazy -Góry kamienne -Krzaczki (to już masz :D) -karłowate drzewka -kaktusy:) -Zwierzątka: -węże -jaszczurki -skorpiony :) ... i wiele innych, wystarczy odrobine pomyśleć :D Pozdro i powodzenia
Napisano 14 Lipiec 200717 l heh... ciekawe to to ;) wiesz ja to widze tak, ze moglbys kadr umiescic troche nizej, blizej ziemi, i tam czesciowo moglby sie zalapac jakis glaz i na nim skorpion (full detal i te sprawy;) ). tak mi do glowy przyszlo;) pozdr
Napisano 15 Lipiec 200717 l Autor Co do śladów stóp zgadzam że powinny iśc bliżej siebie (człowiek stawia kroki prawie w rzędzie) Choć ich wielkość wydaje mi się ok (może dlatego tak sądzicie bo krzaczki wyglądają jak drzewa) Myślę o zmianie na pierwszym planie zamiast na krzaczku motylek siedzący na opróżnionej manierce Co do głazów - to chyba nie bardzo mi tu pasują - chciałem uzyskac efekt pustki i wszędobylskiego piasku a kamienie burzą ten efekt qba - nie bardzo rozumiem! ___________________ Masenoisy górą!!!!!!!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto