Dragon Heart Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Oto moja kolejna pruba podejścia do modelowania smoka tym razem zacząłem od ciała, a nie od głowy!! TOP: FRONT: RIGHT: Perspective: Czekam na komenty, oby były znalazło sie duzo krytyki!! :)
Temporal Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Ja sie nie znam ale fajny tylko wedlug mnie cos krotkawt za szybko sie ogon zaczyna heh ale jak juz wspomnialem nie znam sie :P
JackVasi Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 To chyba ty ostatnio o rig skrzydel pytałeś, więc jak bedzie z rigiem calego smoczka? czy moze jakas animka? Ogolnie calkiem spoko. Mi sie podoba bardzo zaraz i tak sie do czegos przyczepie Edit: a nie mowilem ;) 1. siatka na 2 blonie mi sie nie podoba 2. on nie ma glowy :D:D:D (joke)
Dragon Heart Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 Temporal: dzięki JackVasi: tak to ja pytałem o rig skrzydeł, no i chce zrobić rig całego smoka pod taką mała animkę, ale coś czuję że będzie ciężko. A co konkretnie w tej siatce?? Za głowę wezmę sie na samym końcu narazie zostały mi jeszcze dłonie do zrobienia!!
JackVasi Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Obejrzałem dokładnie z każdych stron i to tylko w oknie top bo z boku widze ze jest ok. w top wyglada na schrzanioną tam nadole. Ale jest wszystko OK :)
erapu Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Nom Nom... Coz za bieg okolicznosci :) Ja tez wlasnie modeluje smoka... Ale moj na razie jest w mniej zaawansowanej fazie. Tak czy siak gratuluje, dobrze Ci idzie.. sam wiem jakie to trudne zadanie, na poczatku nie bardzo wiedzialem jak sie za to zabrac.. Teraz juz ide do przodu, wiec spoko... Nie mniej jednak zgadzam sie troche z tym ogonem... chyba powinienes pomyslec nad mala korekta "tylka", bo ten ogon na prawde szybko sie zaczyna.. A co potem? Jakies subdivision dla wygladzenia siatki, czy zamierzasz pozostawic ja przy takim zageszczeniu jak obecnie? Ale chyba nie skoro planujesz animacje.. pozdrawiam, i zycze powodzenia!
Dragon Heart Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 OTo głowa narazie tylko prubna jeszcze nie wiem czy ostatecznie tą dam: A tu wszystko zmontowane:
SoAd Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 Tylnie nogi za chude, spojrz ma grubsza szyje od nóg.
Dragon Heart Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Napisano 15 Lipiec 2007 Mały update! Zmieniłem głowę. Pogróbiłem nogi (nie wiem czy widać)i dodałem rogi na szyi! Zastanawiam się czy nie zrobić ich aż do końca ogona??
mort Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 wciąż za gruba szyja, mocno bym ją wysmuklił. pozatym jeszcze dałbym mu trochę tułowia za nogami (tylnimi) żeby nie wychodziły z ogona. Wygładzanie sypie Ci się na błonie skrzydeł, i ten "kciuk" na skrzydłach jakiś taki dziwny. Same skrzydła też bardziej umięśnione bym zrobił. pozatym mały render i mało widać. pozdrawiam!
erapu Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 hmm... Ze tak to ujme.. Wyglada tak jak by Twoim celem bylo wymodelowanie smoka, a powinno nim byc wymodelowanie kazdego elementu z osobona. Model bedzie wygladal dobrze, kiedy kazdy osobny element ( jak stopa, glowa itd ) bedzie wymodelowany w takim stopniu, ze bedziesz z kazdego zadowolony. A spojrz na ten kciuk, to zbyt duze uproszczenie. Nie musisz oczywiscie wszystkiego robic na "realistycznie" bo moze byc stylizowane, i to sie chwali. Jednak, powinienes trzymac sie "gadzich rozwiazan biologicznych"... A ten kciuk wyglada jak galaz. Oczywiscie bez urazy, ale uwazam, ze powinienes jeszcze popracowac nad poszczegolnymi elementami, to na pewno nie bedzie czas stracony... Pozdrawiam, big up
Dragon Heart Napisano 15 Lipiec 2007 Autor Napisano 15 Lipiec 2007 erapu: Modelowalem, lażdy element z osobna (czli głowę, tułów, skrzydła, ręce, nogi, dłonie, stopy). "kciuk" nie wiem za bardzo o który chodzi, jak ten przy skrzydle to on nie jest jeszcze skońćzony, brakuje pazura!! REALISTYCZNIE to w większości przypadków oznacza high-poly, a ja nie mogę bo smok jest robiony pod animację, ale ciiii, nikomu ani słowa :) Oczywiście model nie jest jeszcze skończony i napewno będę nad nim długo pracował, aż uzyskam oczekiwany efekt!! dzięx!! mort: MOże i masz racje co do szyi. Możesz dokładniej powiedzieć gdzie mi się sypie wygładzanie w jakiej części błony?? kciuk jak juz mówiłem nie jest skończony!! A specjalnie dla ciebie załączam maly update w większej rozdzielczości i z widoczna siatką!! Szyję trochę odchudziłem i przytył trochę w zadku (Jak nie widac to porównajcie z renderem "left" z mojego pierwszego posta!!) I dzięki za RADY!!! POZDRO!!
mort Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 http://images23.fotosik.pl/27/6ba75293c593b0aa.jpg pozwoliłem sobie pomaziać, ale to tylko sugestia, jeśli Ci się moja przeróbka nie podoba to olej ;) pozdrawiam!
RK Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 Głowa i skrzydła super, przednia łapa ok, tylna od kostku w dół nie ma sensu. Fajnie że wychodzi Ci "mięsisty"- bardzo mi się to podoba.
Dragon Heart Napisano 16 Lipiec 2007 Autor Napisano 16 Lipiec 2007 tylna od kostku w dół nie ma sensu. Dlaczego?? Smoki tak mają one chodzą na palcach!! nie na całych stopach tak jak my!
erapu Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Coz rozumiem... Sam znam ten problem, dylemat miedzy dokladnoscia a wydajnoscia, bo tez moja machina wojenna pierwszej swiezosci nie jest... Jednak mysle ze nawet przy takim podejsciu - czyli budowaniu modelu pod animacje moglbys niektore elementy nieco ztedatlizowac.. Chocby ogolny zarys nog ( dodac taka chocby bardzo delikatna, ale jednak rzezbe miesni na udach ). Moglbys dodac zarys zeber.... Wiesz chodzi mi o to ze w pewnych miejscach i tak bedziesz musial siatke zagescic zeby go poprawnie animowac... Wiec pomysl moze nad paroma detalami w tych miejscach ;) Bo smok jest symaptyczny - tylko bez urazy, ale popelniles chyba blad w poczatkowym etapie, bo ta dolna noga caly czas jakos razi w galy, w sumie nie znam sie az tak na anatomi smokow, nie wiem jakie proporcje sa nie poprawne w jakim stopniu itd.. ale pokombinuj z nia troche - bo moze przypadkiem zepsuc Ci efekt koncowy - w stopniu wiekszym niz inne detale do ktorych mozna by sie przyczepic.. sam wiesz jak to jest jak proporcje sa zle... a co do stopy nie jest bez sensu - jest okej.. tylko bardzo uproszczona. Osobiscie uwazam, ze "dla stopy i dloni" (czy tam szponow jak kto woli) powieniens poswiecic troche wiecej wertexow... Bo to jest newralgiczny pkt... Ale to i tak zalezy od konwencji ktora przyjales, jesli takie uproszczenie wystarcza, to nie ma sensu tracic czas na dopieszczanie tego rodzaju szczegolow... jeszcze raz pzdr big up pozdr big up
Temporal Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 lo kur$%sko super naprawde no i ta mordka cudowna :]
Dragon Heart Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 erapu: obiecuję że popracuję nad stopą i większym detalem, ale nic nie obiecuję!! Temporal: Wielkie dzięx!! Mali update!! Zmieniełem trochę skrzydła i skończyłem ten "bolec", który wyglądał prawda niesmacznie: Jeszcze musze sie zabarć za mięśnie i detale ale nie moge przesadzać!
JmTm00 Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Smoki tak mają one chodzą na palcach!! nie na całych stopach tak jak my! :D:D:D:D no fakt nie zauwazyłem, nastepnym razem jak jakiegos spotkam to podpatrze :D:D:D ...a tak na serio, stary jedz jak chcesz i martw sie jedynie tym zeby to jakos chociaz lekko funkcjonalne bylo...fajny smoczek moze byc. Pozdro
Orangegraphics Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 fajnie fajnie ;) co ja bym zrobił: w co poniektórych miejscach poscalować, rozszerzyć w lewo i prawo tłów. skrzydła dobrej wielkości, ale ja bym przesunął do przodu trochę ich koniec przy tłowiu, żeby były "krótsze" przy nasadzie. kolce przez całą długość...do ogonka;) pomiędzy palcami błony
JackVasi Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 i ja gwarantuje ze na tym forum sie nowy smoczek w moim wykonaniu znajdzie... juz niedlugo ;D
BLADE Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 zapowiada sie ładnie. wg mnie głowa w stosunku do reszty ciała z zbyt masywna. ciałko bym zrobił większe, masywniejsze, niech wygląda na rzeźnija :) powodzenia pozdrawiam
Dragon Heart Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 PO dość długiej przerwie spowodowanej moją nieobecnoscia i brakiem dostępu do internetu, wracam do mojego dawnego i według mnie jak narazie udanego projektu SMOKA. Z powodu studiów aktualizacje będe dawał tylko w weekendy!!
Dragon Heart Napisano 21 Październik 2007 Autor Napisano 21 Październik 2007 Sorry że tak posta pod postem ale nie umiem usunąć poprzedniego (najwyżej niech jakis admin albo mod go usunie) A oto kolejene screeny. DO animacji potrzebuję również młodego smoka dlatego ułatwiłem sobie troche zadanie i przerobiłem jedynie tego dużego. W scenariuszu smok ten jest nieznacznie podobny do dorosłego i nie ma rąk!! A tu porównanie dużego i małego smoka:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się