Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oto moja kolejna pruba podejścia do modelowania smoka tym razem zacząłem od ciała, a nie od głowy!!

 

 

TOP:

i493789.jpg

 

FRONT:

i493786.jpg

 

RIGHT:

i493787.jpg

 

Perspective:

i493781.jpg

 

Czekam na komenty, oby były znalazło sie duzo krytyki!! :)

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To chyba ty ostatnio o rig skrzydel pytałeś, więc jak bedzie z rigiem calego smoczka? czy moze jakas animka? Ogolnie calkiem spoko. Mi sie podoba bardzo zaraz i tak sie do czegos przyczepie

Edit: a nie mowilem ;)

1. siatka na 2 blonie mi sie nie podoba

2. on nie ma glowy :D:D:D (joke)

Napisano

Temporal: dzięki

JackVasi: tak to ja pytałem o rig skrzydeł, no i chce zrobić rig całego smoka pod taką mała animkę, ale coś czuję że będzie ciężko. A co konkretnie w tej siatce?? Za głowę wezmę sie na samym końcu narazie zostały mi jeszcze dłonie do zrobienia!!

Napisano

Obejrzałem dokładnie z każdych stron i to tylko w oknie top bo z boku widze ze jest ok. w top wyglada na schrzanioną tam nadole. Ale jest wszystko OK :)

Napisano

Nom Nom... Coz za bieg okolicznosci :)

 

Ja tez wlasnie modeluje smoka... Ale moj na razie jest w mniej zaawansowanej fazie. Tak czy siak gratuluje, dobrze Ci idzie.. sam wiem jakie to trudne zadanie, na poczatku nie bardzo wiedzialem jak sie za to zabrac.. Teraz juz ide do przodu, wiec spoko...

 

Nie mniej jednak zgadzam sie troche z tym ogonem... chyba powinienes pomyslec nad mala korekta "tylka", bo ten ogon na prawde szybko sie zaczyna..

 

A co potem? Jakies subdivision dla wygladzenia siatki, czy zamierzasz pozostawic ja przy takim zageszczeniu jak obecnie? Ale chyba nie skoro planujesz animacje..

 

pozdrawiam, i zycze powodzenia!

Napisano

wciąż za gruba szyja, mocno bym ją wysmuklił. pozatym jeszcze dałbym mu trochę tułowia za nogami (tylnimi) żeby nie wychodziły z ogona. Wygładzanie sypie Ci się na błonie skrzydeł, i ten "kciuk" na skrzydłach jakiś taki dziwny. Same skrzydła też bardziej umięśnione bym zrobił.

pozatym mały render i mało widać.

 

pozdrawiam!

Napisano

hmm...

 

Ze tak to ujme.. Wyglada tak jak by Twoim celem bylo wymodelowanie smoka, a powinno nim byc wymodelowanie kazdego elementu z osobona. Model bedzie wygladal dobrze, kiedy kazdy osobny element ( jak stopa, glowa itd ) bedzie wymodelowany w takim stopniu, ze bedziesz z kazdego zadowolony. A spojrz na ten kciuk, to zbyt duze uproszczenie. Nie musisz oczywiscie wszystkiego robic na "realistycznie" bo moze byc stylizowane, i to sie chwali. Jednak, powinienes trzymac sie "gadzich rozwiazan biologicznych"... A ten kciuk wyglada jak galaz.

 

Oczywiscie bez urazy, ale uwazam, ze powinienes jeszcze popracowac nad poszczegolnymi elementami, to na pewno nie bedzie czas stracony...

 

Pozdrawiam, big up

Napisano

erapu: Modelowalem, lażdy element z osobna (czli głowę, tułów, skrzydła, ręce, nogi, dłonie, stopy). "kciuk" nie wiem za bardzo o który chodzi, jak ten przy skrzydle to on nie jest jeszcze skońćzony, brakuje pazura!! REALISTYCZNIE to w większości przypadków oznacza high-poly, a ja nie mogę bo smok jest robiony pod animację, ale ciiii, nikomu ani słowa :)

 

Oczywiście model nie jest jeszcze skończony i napewno będę nad nim długo pracował, aż uzyskam oczekiwany efekt!! dzięx!!

 

 

mort: MOże i masz racje co do szyi. Możesz dokładniej powiedzieć gdzie mi się sypie wygładzanie w jakiej części błony?? kciuk jak juz mówiłem nie jest skończony!! A specjalnie dla ciebie załączam maly update w większej rozdzielczości i z widoczna siatką!! Szyję trochę odchudziłem i przytył trochę w zadku (Jak nie widac to porównajcie z renderem "left" z mojego pierwszego posta!!) I dzięki za RADY!!!

 

POZDRO!!

 

ffpe5.jpg

Napisano

Głowa i skrzydła super, przednia łapa ok, tylna od kostku w dół nie ma sensu. Fajnie że wychodzi Ci "mięsisty"- bardzo mi się to podoba.

Napisano

Coz rozumiem...

 

Sam znam ten problem, dylemat miedzy dokladnoscia a wydajnoscia, bo tez moja machina wojenna pierwszej swiezosci nie jest...

 

Jednak mysle ze nawet przy takim podejsciu - czyli budowaniu modelu pod animacje moglbys niektore elementy nieco ztedatlizowac.. Chocby ogolny zarys nog ( dodac taka chocby bardzo delikatna, ale jednak rzezbe miesni na udach ). Moglbys dodac zarys zeber.... Wiesz chodzi mi o to ze w pewnych miejscach i tak bedziesz musial siatke zagescic zeby go poprawnie animowac...

 

Wiec pomysl moze nad paroma detalami w tych miejscach ;)

 

Bo smok jest symaptyczny - tylko bez urazy, ale popelniles chyba blad w poczatkowym etapie, bo ta dolna noga caly czas jakos razi w galy, w sumie nie znam sie az tak na anatomi smokow, nie wiem jakie proporcje sa nie poprawne w jakim stopniu itd.. ale pokombinuj z nia troche - bo moze przypadkiem zepsuc Ci efekt koncowy - w stopniu wiekszym niz inne detale do ktorych mozna by sie przyczepic.. sam wiesz jak to jest jak proporcje sa zle...

 

a co do stopy nie jest bez sensu - jest okej.. tylko bardzo uproszczona. Osobiscie uwazam, ze "dla stopy i dloni" (czy tam szponow jak kto woli) powieniens poswiecic troche wiecej wertexow... Bo to jest newralgiczny pkt...

 

Ale to i tak zalezy od konwencji ktora przyjales, jesli takie uproszczenie wystarcza, to nie ma sensu tracic czas na dopieszczanie tego rodzaju szczegolow...

 

jeszcze raz pzdr

big up

pozdr

big up

Napisano

erapu: obiecuję że popracuję nad stopą i większym detalem, ale nic nie obiecuję!!

Temporal: Wielkie dzięx!!

 

Mali update!!

Zmieniełem trochę skrzydła i skończyłem ten "bolec", który wyglądał prawda niesmacznie:

 

rrln5.jpg

 

Jeszcze musze sie zabarć za mięśnie i detale ale nie moge przesadzać!

Napisano
Smoki tak mają one chodzą na palcach!! nie na całych stopach tak jak my!

 

:D:D:D:D no fakt nie zauwazyłem, nastepnym razem jak jakiegos spotkam to podpatrze :D:D:D

 

...a tak na serio, stary jedz jak chcesz i martw sie jedynie tym zeby to jakos chociaz lekko funkcjonalne bylo...fajny smoczek moze byc. Pozdro

Napisano

fajnie fajnie ;)

 

co ja bym zrobił:

 

w co poniektórych miejscach poscalować, rozszerzyć w lewo i prawo tłów.

 

skrzydła dobrej wielkości, ale ja bym przesunął do przodu trochę ich koniec przy tłowiu, żeby były "krótsze" przy nasadzie.

 

kolce przez całą długość...do ogonka;)

 

pomiędzy palcami błony

Napisano

zapowiada sie ładnie. wg mnie głowa w stosunku do reszty ciała z zbyt masywna. ciałko bym zrobił większe, masywniejsze, niech wygląda na rzeźnija :) powodzenia

pozdrawiam

Napisano

PO dość długiej przerwie spowodowanej moją nieobecnoscia i brakiem dostępu do internetu, wracam do mojego dawnego i według mnie jak narazie udanego projektu SMOKA. Z powodu studiów aktualizacje będe dawał tylko w weekendy!!

Napisano

Sorry że tak posta pod postem ale nie umiem usunąć poprzedniego (najwyżej niech jakis admin albo mod go usunie)

 

A oto kolejene screeny. DO animacji potrzebuję również młodego smoka dlatego ułatwiłem sobie troche zadanie i przerobiłem jedynie tego dużego. W scenariuszu smok ten jest nieznacznie podobny do dorosłego i nie ma rąk!!

 

i579253.jpg

 

A tu porównanie dużego i małego smoka:

 

i579252.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności