Temporal Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 http://images24.fotosik.pl/28/e7714d7496cc3b9dmed.jpg to jest moj problem :] No wiec zrobilem sobie helma (pewnie zle sie za to zabralem ale trudno) i chce teraz wyciac te otworki na mordce no i teraz problem: bolkiem to wiadomo kaszana wychodzi nawet jak sie siatke sprytnie przyszykuje a cutem jak potne miejsce na otworki to pozniej nie wiem jak dziure z tego zrobic. Wiem ze taki trick ze z jendej i drugiej strony powinien byc ten kszatlt dziury pozniej delate i bridge tylko jak ja mam narysowac z dwoch stron to samo?:> Nie da sie jakos zrobic tak ze jak ciacham po jednej stronie cutem to na sciance od srodka helma ciach mi sie to samo?
Shogun 3D Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Raz: poszukaj modyfikatora symmetry. Dwa: poszukaj czegos o polymodelingu. Moja podpowiedź: zaznacz krawędź, przsuń ją z shiftem i zobacz co sie stanie, po czym wyciągnij wnioski.
Temporal Napisano 16 Lipiec 2007 Autor Napisano 16 Lipiec 2007 Raz:po co mi to symmetry?:> Caly helm juz mam chce zrobic te dziury a nie polaczyc polowki Dwa: o poly modelingu duzo rzeczy znalazlem ale na ten problem nic, z tego co wiem to przy daloby sie z dwoch stron ksztalta zrobic i bridgem walnac tylko jak ja mam narysowac to samo z dwoch stron? da sie nie da sie? chyba ze znow mi wyskoczysz z symmetry tylko nie wiem jakby mialo to tu zadzialac Trzy: Robie tak na swoim modelu i nic sie nie dzieje z tego co wiem to jak na rectentagfle sie zrobi tak to dziala jak extrude ale w tym przypadku komletnie nic jeszcze jakies rady?:>
3grosze Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Shogun pisał o symmetry bo z Twojego skrina widać, że masz połączoną siatkę Przede wszystkim myślę, żę powinieneś od początku robić czapkę z otworami - wygodniej, szybciej i ładniejsza siatka wyjdzie Teraz polecam zrobienie modelu od początku :] A jak nie to, cutem przygotuj dziury, skasuj niepotrzebne polygony i zarzuć mu modyfikator shell jesteś niemiły :] edit: no problem Temporal :] jesteś miły :]
Temporal Napisano 16 Lipiec 2007 Autor Napisano 16 Lipiec 2007 No wlasnie wiem ze spieprzylem troche robote ale przez to mnie zaciekawilo czy z tej bryly by cutem nie dalo rady i o tego cuta mi sie tu rozchodzi. Pobawie sie jeszcze jak nie wyjdzie to bede dalej was meczyl :D Ja nie mily? jak to? :D Edit:dobra dalem rade i przyznam sie ze meczylem sie z powodu mojej glupty dzieki 3grosze zrozumialem ze nie potrzebnie na poczatku dalem shell a pozniej chcialem cuta z dwoch stron :D na szczescie shell byl jeszcze na stacku wiec usunalem pociachalem i ponownie shell
SoAd Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Jak juz koniecznie chcesz męczyć ten hełm, to możesz uzyc booleana, ale w jego opcjach tam gdzie jest substraction itp zmienić na cut, a potem convert do editable poly, i masz wycięte od zewnątrz i od srodka, zaznaczasz face'y do wywalenia i naciskasz magiczny przycisk delete, potem bridge, chamfer i działa.
Levus Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 Jak modelujesz tego typu rzeczy, znaczy się "puste w środku" to modeluj ze zwykłych płaskich poly, jak z blachy, bez grubości, robisz kształt przedmiotu, a później nadajesz modyfikator shell i ustawiasz odpowiednią grubość. Proponuję zaznaczyć wszystkie poly na warstwie, oprócz tych co są "pod spodem", reszte skasować, tak abyś miał taki odrwócony garnek pusty w środku, następnie dodać właśnie shell. Colapse all i dalszy modeling.. W booleana się nie baw bo z reguły wychodzą cuda bardzo często i tylko się naprzeklinasz, ewentulanie możesz spróbować ProBoolean, ale to dodatkowy plug jest. Tu jest rysunkowo: Pozdro!
Temporal Napisano 16 Lipiec 2007 Autor Napisano 16 Lipiec 2007 Jakby ktoś czytnal edita to by bylo wiadomo ze juz sie uporalem z problemem :]. Co do bolka to probowalem wczesniej z zwyklym i z pro i wniosek oba sa do dupy :D. Czyste poly, cut plus shell i elegancko wychodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się