Jump to content

Recommended Posts

Posted
http://images24.fotosik.pl/28/e7714d7496cc3b9dmed.jpg to jest moj problem :] No wiec zrobilem sobie helma (pewnie zle sie za to zabralem ale trudno) i chce teraz wyciac te otworki na mordce no i teraz problem: bolkiem to wiadomo kaszana wychodzi nawet jak sie siatke sprytnie przyszykuje a cutem jak potne miejsce na otworki to pozniej nie wiem jak dziure z tego zrobic. Wiem ze taki trick ze z jendej i drugiej strony powinien byc ten kszatlt dziury pozniej delate i bridge tylko jak ja mam narysowac z dwoch stron to samo?:> Nie da sie jakos zrobic tak ze jak ciacham po jednej stronie cutem to na sciance od srodka helma ciach mi sie to samo?
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Raz: poszukaj modyfikatora symmetry. Dwa: poszukaj czegos o polymodelingu. Moja podpowiedź: zaznacz krawędź, przsuń ją z shiftem i zobacz co sie stanie, po czym wyciągnij wnioski.

Posted

Raz:po co mi to symmetry?:> Caly helm juz mam chce zrobic te dziury a nie polaczyc polowki

Dwa: o poly modelingu duzo rzeczy znalazlem ale na ten problem nic, z tego co wiem to przy daloby sie z dwoch stron ksztalta zrobic i bridgem walnac tylko jak ja mam narysowac to samo z dwoch stron? da sie nie da sie? chyba ze znow mi wyskoczysz z symmetry tylko nie wiem jakby mialo to tu zadzialac

Trzy: Robie tak na swoim modelu i nic sie nie dzieje z tego co wiem to jak na rectentagfle sie zrobi tak to dziala jak extrude ale w tym przypadku komletnie nic

jeszcze jakies rady?:>

Posted

Shogun pisał o symmetry bo z Twojego skrina widać, że masz połączoną siatkę

Przede wszystkim myślę, żę powinieneś od początku robić czapkę z otworami - wygodniej, szybciej i ładniejsza siatka wyjdzie

Teraz polecam zrobienie modelu od początku :]

A jak nie to, cutem przygotuj dziury, skasuj niepotrzebne polygony i zarzuć mu modyfikator shell

jesteś niemiły :]

 

edit:

no problem Temporal :]

 

jesteś miły :]

Posted

No wlasnie wiem ze spieprzylem troche robote ale przez to mnie zaciekawilo czy z tej bryly by cutem nie dalo rady i o tego cuta mi sie tu rozchodzi. Pobawie sie jeszcze jak nie wyjdzie to bede dalej was meczyl :D Ja nie mily? jak to? :D

 

Edit:dobra dalem rade i przyznam sie ze meczylem sie z powodu mojej glupty dzieki 3grosze zrozumialem ze nie potrzebnie na poczatku dalem shell a pozniej chcialem cuta z dwoch stron :D na szczescie shell byl jeszcze na stacku wiec usunalem pociachalem i ponownie shell

Posted

Jak juz koniecznie chcesz męczyć ten hełm, to możesz uzyc booleana, ale w jego opcjach tam gdzie jest substraction itp zmienić na cut, a potem convert do editable poly, i masz wycięte od zewnątrz i od srodka, zaznaczasz face'y do wywalenia i naciskasz magiczny przycisk delete, potem bridge, chamfer i działa.

Posted

Jak modelujesz tego typu rzeczy, znaczy się "puste w środku" to modeluj ze zwykłych płaskich poly, jak z blachy, bez grubości, robisz kształt przedmiotu, a później nadajesz modyfikator shell i ustawiasz odpowiednią grubość.

 

Proponuję zaznaczyć wszystkie poly na warstwie, oprócz tych co są "pod spodem", reszte skasować, tak abyś miał taki odrwócony garnek pusty w środku, następnie dodać właśnie shell. Colapse all i dalszy modeling..

 

W booleana się nie baw bo z reguły wychodzą cuda bardzo często i tylko się naprzeklinasz, ewentulanie możesz spróbować ProBoolean, ale to dodatkowy plug jest.

 

Tu jest rysunkowo:

8a163de6b7cfc9e5.jpg

Pozdro!

Posted

Jakby ktoś czytnal edita to by bylo wiadomo ze juz sie uporalem z problemem :]. Co do bolka to probowalem wczesniej z zwyklym i z pro i wniosek oba sa do dupy :D. Czyste poly, cut plus shell i elegancko wychodzi.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy