Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Taka oto speedowa kuchnia znow projektu Darka Dumy.

Nie mialem za bardzo czasu by sie z tym bawic (1dzien modeling+materialy, i 1dzien rendering+postwork).

W sumie zastanawialem sie czy w ogole wrzucac ja do galerii...

bo malo tego...

Ale wrzucam, mimo ze to tylko speed;P

Pozdrawiam

tadzio

 

edit: czy moze lepiej nie robic z siebie blazna i przerzucic to do testow?

 

a12f8df17104f291.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Noo, praktycznie nie ma się do czego przyczepić, a popatrzeć z kolei jest na co;) Świetna robota, aż żal speed'em to nazywać;) Możesz powiedzieć co leży na blacie tej marmurowej(?) 'wyspy'? Bo jeśli to metal to odbija coś dziwnego, ciemnego, jakbyś ramy okien zmieniał w PS co też widać po obwodzie powierzchni przeszklenia;) Trochę brudy widać w kątach, szczególnie u góry z prawej, ale to w zasadzie uroku dodaje tej wizce, przynajmniej dla mnie;)

 

Pozdrawiam i gratki;)

Napisano

dzieki Touch:*

Na wyspie (tak marmurowej;) jest plyta grzewcza (polysk). Tak dziwnie odbija okno, ale to wina takiego kadru ktory mialem z gory narzucony wiec....

Jak sie przypatrzysz to w tym ciemniejszym miejscu na plycie widac biale kregi grzewcze.

Brudy na gorze tez mnie wnerwiaja, ale render byl czysty (hi-sety, hi-res itp) ale w psp po podkreceniu kontrastu takie grzyby powychodzily ( i znow mala ilosc sampli rzucana przez vraya w ciemniejsze miejsca sie klania...).

pozdrawiam:)

Napisano

hehe :P zamiast usprawiedliwiać sample trzeba nad tym pogłówkować :D no te grzyby to takie jakieś niesmaczne :P a może można by się pobawić dark multiplier i po krzyku hę? ;> no o braku detalu na półkach to nie muszę mówić, ale to speed więc jest ogólnie poprawnie :) jak podgrzybki znikną to będzie najjjjs ;) domyślam się że to mój nielubiany vryj sun :P :D no ale może kiedyś u mnie też będzie rulezzz :P

Napisano

Tez mi speed!

Pytanko - wszystkie modele znajdujace sie w scenie modelowales na bierzaco czy tez korzystales z czegos co zrobiles juz wczesniej? Podobnie z materialami pewnie masz juz jakas biblioteke z ktorej korzystasz - bo robienie za kazdym razem wszystkiego od nowa to troche bez sensu - szczegolnie jesli chodzi o wizualizacje.

Jedyne co zauwazylem to krzywo ustwiona kamera - linie fug uciekaja w lewo do gory. Ale pewnie tak mialo byc. Poza tym bardzo mi sie podoba.

Gość George82
Napisano

Coz za niebywala skromnosc! ;) Praca mi sie podoba, w moim przypadku na pewno to by nie byl speed. Ale mimo wszystko brakuje mi paru detalikow - wydaje sie pustawo...

 

Pozdrawiam!

Napisano

carlosss-to niestety jednak wina sampli (jak na moje oko). Dark mult nic by nie dal, bo render i tak byl bardzo jasny i wyplowialy. A i tak zawsze poprawiam kontrast w psp, bo w vrayu na exponentialu raczej jest to wskazane. Polki puste bo jak juz mowilem- brak czasu na wstawianie bibelotow.

Oswietlenie to vray sky i niestandardowo photometryczny sun ;) Nie pytajcie czemu, jakos tak zakombinowalem:)

JohnyCa- jedynymi gotowcami sa tu lodowka, piekarniki i zlew. A z materialow nierdzewka i skora. Reszta moja. Oczywiscie mam biblioteki, ale tutaj mialem narzucone koncepty materialow, wiec musialem je robic sam.

George82-pusto- wiem, ale nie zdazlyem wiecej...

Dzieki i pozdrawiam wszytstkich.

Napisano

czemu kieliszek leży? :)

pracka przyjemna i poprawna, ale mógłbym się przyczepić do proporcji niektórych mebli/przedmiotów np. kieliszki za małe (chyba że to do wódki) a taboret za szeroki

Napisano

render bardzo ladny materialy tez niczego sobie ale widok za oknem troche nie trafiony.

wydaje mi sie ze jest tez maly problem z proporcjami (chodzi mi o krzesla>okap>plytki) wstaw bip'a bedzie lepiej widac.

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności