Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

troche sie jeszcze pomeczylem i znalazlem bład ale i tak to jeszcze nie wyglada tak jak powinno

 

nie wiem gdzie zmienic samples bo chyba to od tego jest takie ziarniste wszystko korzystam z maxa 9 i mentalem to renderowalem

Napisano

Skoro masz maxa 9 to polecam użycia materiału Car paint dla lakieru samochodowego.

Napisano

no i oczywiscie dobry lakier nie istnieje bez dobrego otoczenia. bez niego zabije sie kazdy , nawet najlepszy shader.

 

wiec najpierw dobra scena lub studio z hdr bo chyba w tym tutorialu maja wlasnie jakas hdr :) u ciebie niewiem bo nie napisales ale nie wyglada ....

Napisano
  • Autor

hmm u mnie w render pod f10 jest cos takiego(zdjecie w zał.) jakos mi sie wydaje ze w starszym maksie jakos inaczej to bylo, co mam tu zwiekszyc?? A co do environment do dodaje hdri ale jakos tego nie widac:/ same problemy

Napisano

znow wyjdzie moj brak wiedzy MR ale najprosciej robi sie to tak ze do enviro (8) djesz hdr.

w okienku z mapa hdr ktore sie pojawi ustaw 'real pixels' i 'def.exposure'

potem przeciagasz ta mape do edytora materialow (instance).

zmieniasz mapowanie na sferyczne.

 

jesli nic nie widzisz to pewnie musisz zwiekszyc moc hdr. masz to w zakladce 'output' (material) zwieksz 'output amount' i zobacz efekty

Napisano
hmm u mnie w render pod f10 jest cos takiego(zdjecie w zał.) jakos mi sie wydaje ze w starszym maksie jakos inaczej to bylo, co mam tu zwiekszyc??

wartosc min i max na jakies wyzsze np 4 na 16 chociaz dla takich kulek to nie warto :D

BTW jak juz masz tego mentala 3.5 to skorzystaj z rady patry'ego i pobaw sie car paintem spejalny shader do takich zabaw co oczywsiceie nie oznacza ze nie da sie zrobic lakieru w inny sposob bo metod jest wiele

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności