Napisano 21 Lipiec 200717 l Korzystałem z tego tutka http://www.3dm3.com/tutorials/shaders/ ale jakoś moje efekty roznia sie od tych ktore widac tam na zdjeciu czy moze mi ktos poradzic co mam jeszcze zmienic by bylo dobrze??
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor troche sie jeszcze pomeczylem i znalazlem bład ale i tak to jeszcze nie wyglada tak jak powinno nie wiem gdzie zmienic samples bo chyba to od tego jest takie ziarniste wszystko korzystam z maxa 9 i mentalem to renderowalem
Napisano 21 Lipiec 200717 l Skoro masz maxa 9 to polecam użycia materiału Car paint dla lakieru samochodowego.
Napisano 21 Lipiec 200717 l no i oczywiscie dobry lakier nie istnieje bez dobrego otoczenia. bez niego zabije sie kazdy , nawet najlepszy shader. wiec najpierw dobra scena lub studio z hdr bo chyba w tym tutorialu maja wlasnie jakas hdr :) u ciebie niewiem bo nie napisales ale nie wyglada ....
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor hmm u mnie w render pod f10 jest cos takiego(zdjecie w zał.) jakos mi sie wydaje ze w starszym maksie jakos inaczej to bylo, co mam tu zwiekszyc?? A co do environment do dodaje hdri ale jakos tego nie widac:/ same problemy
Napisano 22 Lipiec 200717 l znow wyjdzie moj brak wiedzy MR ale najprosciej robi sie to tak ze do enviro (8) djesz hdr. w okienku z mapa hdr ktore sie pojawi ustaw 'real pixels' i 'def.exposure' potem przeciagasz ta mape do edytora materialow (instance). zmieniasz mapowanie na sferyczne. jesli nic nie widzisz to pewnie musisz zwiekszyc moc hdr. masz to w zakladce 'output' (material) zwieksz 'output amount' i zobacz efekty
Napisano 22 Lipiec 200717 l hmm u mnie w render pod f10 jest cos takiego(zdjecie w zał.) jakos mi sie wydaje ze w starszym maksie jakos inaczej to bylo, co mam tu zwiekszyc?? wartosc min i max na jakies wyzsze np 4 na 16 chociaz dla takich kulek to nie warto :D BTW jak juz masz tego mentala 3.5 to skorzystaj z rady patry'ego i pobaw sie car paintem spejalny shader do takich zabaw co oczywsiceie nie oznacza ze nie da sie zrobic lakieru w inny sposob bo metod jest wiele
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto