Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modeluje sobie takie sluchaweczki 726b64e4b237c5c3.jpg i nie mam pojecie jak zrobic takie zmarszczki na sluchawie :/ Jakies ciekawe rady, linki lub inne przydatne bajery?:>

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zbrush odpada za slabego kompa mam :/ coz modelowac to chyba masakra bedzie cos wez jakiego bumpa w sofcie 2d sproboje zorobic choc w 2d tez kiepski jestem :P jakis dobry brush i do boju :D

Napisano

Ja bym to gradient ramp z noisem potraktowal. Jako bump albo displace. Nic w 2D nie będzie trzeba malować.

Napisano

W Photoshopie minuta, nawet dla początkującego. :)

Napisano
  • Autor

Hynol ale jakie ustawienie pod tego grandineta? bo chyba jakos magicznie trzeba ustawic by takie paski wyszly bo nie chce chropowatosci z pod czystego noisa :P naprowadz mistrzu :]

Napisano

rozciągasz w jedną stronę noisa i po kłopocie

Napisano

namaluj dispa w photoshopie, kilkadziesiąt machnięć i masz. mapa proceduralna będzie zbyt losowa. Tu zmarszczki powstają głównie na wewnętrznym i zewnęrznym kancie..

Napisano

Nie chodziło mi o noisea tylko o gradient ramp (paseczki czarno białe na przemian) z włączona opcją noise (żeby nie były równe i monotonne). Sam noise też byłby do zastosowania, ale tak imho jest prościej i szybciej.

Napisano

KLICEK napisał żeby bumpa przekształcić w normala, jak to zrobić potrzebny jest jakiś plugin do photoshopa? Sorki za głupie pytanie ale jeżeli chodzi o normale to jestem zielony.

Napisano

A po co wy chcecie bump mape na normal mape przerabiać? Tak się pytam bo chyba czegoś nie wiem :)

Napisano

No tak - czass będzie krótszy. Myślałem że coś innego jeszcze...

Napisano
  • Autor

Heh tyle porada a ja czasu nie mialem zadnej metody sprawdzic :P (wiecie zabawa z SSS'em mentalowskim mnie pochlonela)

 

Jeszcze raz thx all

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności