Napisano 23 Lipiec 200717 l Modeluje sobie takie sluchaweczki i nie mam pojecie jak zrobic takie zmarszczki na sluchawie :/ Jakies ciekawe rady, linki lub inne przydatne bajery?:>
Napisano 23 Lipiec 200717 l Autor zbrush odpada za slabego kompa mam :/ coz modelowac to chyba masakra bedzie cos wez jakiego bumpa w sofcie 2d sproboje zorobic choc w 2d tez kiepski jestem :P jakis dobry brush i do boju :D
Napisano 23 Lipiec 200717 l Ja bym to gradient ramp z noisem potraktowal. Jako bump albo displace. Nic w 2D nie będzie trzeba malować.
Napisano 23 Lipiec 200717 l Autor Hynol ale jakie ustawienie pod tego grandineta? bo chyba jakos magicznie trzeba ustawic by takie paski wyszly bo nie chce chropowatosci z pod czystego noisa :P naprowadz mistrzu :]
Napisano 23 Lipiec 200717 l namaluj dispa w photoshopie, kilkadziesiąt machnięć i masz. mapa proceduralna będzie zbyt losowa. Tu zmarszczki powstają głównie na wewnętrznym i zewnęrznym kancie..
Napisano 23 Lipiec 200717 l Nie chodziło mi o noisea tylko o gradient ramp (paseczki czarno białe na przemian) z włączona opcją noise (żeby nie były równe i monotonne). Sam noise też byłby do zastosowania, ale tak imho jest prościej i szybciej.
Napisano 23 Lipiec 200717 l KLICEK napisał żeby bumpa przekształcić w normala, jak to zrobić potrzebny jest jakiś plugin do photoshopa? Sorki za głupie pytanie ale jeżeli chodzi o normale to jestem zielony.
Napisano 24 Lipiec 200717 l tak Tomala plugin od Nvidii http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html
Napisano 24 Lipiec 200717 l A po co wy chcecie bump mape na normal mape przerabiać? Tak się pytam bo chyba czegoś nie wiem :)
Napisano 24 Lipiec 200717 l zeby skrocic czas renderingu nie wlaczajac bumpshadows ? a bedzie wygladala jak disp tylko na okraglych rozkach sie bedzie zdradzała :D
Napisano 24 Lipiec 200717 l Autor Heh tyle porada a ja czasu nie mialem zadnej metody sprawdzic :P (wiecie zabawa z SSS'em mentalowskim mnie pochlonela) Jeszcze raz thx all
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto