Temporal Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Modeluje sobie takie sluchaweczki i nie mam pojecie jak zrobic takie zmarszczki na sluchawie :/ Jakies ciekawe rady, linki lub inne przydatne bajery?:>
nielot007 Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 wymodelowac? odpowiednio zagescic, poprzesowac vertexy i gotowe :)
KLICEK Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 namalowac bumpa i przeksztalcic w normala i gotowe; )
Temporal Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 zbrush odpada za slabego kompa mam :/ coz modelowac to chyba masakra bedzie cos wez jakiego bumpa w sofcie 2d sproboje zorobic choc w 2d tez kiepski jestem :P jakis dobry brush i do boju :D
Hynol Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Ja bym to gradient ramp z noisem potraktowal. Jako bump albo displace. Nic w 2D nie będzie trzeba malować.
Temporal Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 Hynol ale jakie ustawienie pod tego grandineta? bo chyba jakos magicznie trzeba ustawic by takie paski wyszly bo nie chce chropowatosci z pod czystego noisa :P naprowadz mistrzu :]
Guest User190 Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 rozciągasz w jedną stronę noisa i po kłopocie
Temporal Posted July 23, 2007 Author Posted July 23, 2007 dzieki wszystkim za rady postaram sie wszystkie wyprobowac :]
Master Kiełbaster Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 namaluj dispa w photoshopie, kilkadziesiąt machnięć i masz. mapa proceduralna będzie zbyt losowa. Tu zmarszczki powstają głównie na wewnętrznym i zewnęrznym kancie..
Hynol Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Nie chodziło mi o noisea tylko o gradient ramp (paseczki czarno białe na przemian) z włączona opcją noise (żeby nie były równe i monotonne). Sam noise też byłby do zastosowania, ale tak imho jest prościej i szybciej.
Tomala Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 KLICEK napisał żeby bumpa przekształcić w normala, jak to zrobić potrzebny jest jakiś plugin do photoshopa? Sorki za głupie pytanie ale jeżeli chodzi o normale to jestem zielony.
KLICEK Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 tak Tomala plugin od Nvidii http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html
Hynol Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 A po co wy chcecie bump mape na normal mape przerabiać? Tak się pytam bo chyba czegoś nie wiem :)
KLICEK Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 zeby skrocic czas renderingu nie wlaczajac bumpshadows ? a bedzie wygladala jak disp tylko na okraglych rozkach sie bedzie zdradzała :D
Hynol Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 No tak - czass będzie krótszy. Myślałem że coś innego jeszcze...
Temporal Posted July 24, 2007 Author Posted July 24, 2007 Heh tyle porada a ja czasu nie mialem zadnej metody sprawdzic :P (wiecie zabawa z SSS'em mentalowskim mnie pochlonela) Jeszcze raz thx all
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now