Temporal Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Modeluje sobie takie sluchaweczki i nie mam pojecie jak zrobic takie zmarszczki na sluchawie :/ Jakies ciekawe rady, linki lub inne przydatne bajery?:>
nielot007 Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 wymodelowac? odpowiednio zagescic, poprzesowac vertexy i gotowe :)
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 namalowac bumpa i przeksztalcic w normala i gotowe; )
Temporal Napisano 23 Lipiec 2007 Autor Napisano 23 Lipiec 2007 zbrush odpada za slabego kompa mam :/ coz modelowac to chyba masakra bedzie cos wez jakiego bumpa w sofcie 2d sproboje zorobic choc w 2d tez kiepski jestem :P jakis dobry brush i do boju :D
Hynol Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Ja bym to gradient ramp z noisem potraktowal. Jako bump albo displace. Nic w 2D nie będzie trzeba malować.
RA Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 W Photoshopie minuta, nawet dla początkującego. :)
Temporal Napisano 23 Lipiec 2007 Autor Napisano 23 Lipiec 2007 Hynol ale jakie ustawienie pod tego grandineta? bo chyba jakos magicznie trzeba ustawic by takie paski wyszly bo nie chce chropowatosci z pod czystego noisa :P naprowadz mistrzu :]
Gość User190 Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 rozciągasz w jedną stronę noisa i po kłopocie
Temporal Napisano 23 Lipiec 2007 Autor Napisano 23 Lipiec 2007 dzieki wszystkim za rady postaram sie wszystkie wyprobowac :]
Master Kiełbaster Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 namaluj dispa w photoshopie, kilkadziesiąt machnięć i masz. mapa proceduralna będzie zbyt losowa. Tu zmarszczki powstają głównie na wewnętrznym i zewnęrznym kancie..
Hynol Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Nie chodziło mi o noisea tylko o gradient ramp (paseczki czarno białe na przemian) z włączona opcją noise (żeby nie były równe i monotonne). Sam noise też byłby do zastosowania, ale tak imho jest prościej i szybciej.
Tomala Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 KLICEK napisał żeby bumpa przekształcić w normala, jak to zrobić potrzebny jest jakiś plugin do photoshopa? Sorki za głupie pytanie ale jeżeli chodzi o normale to jestem zielony.
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 tak Tomala plugin od Nvidii http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html
Hynol Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 A po co wy chcecie bump mape na normal mape przerabiać? Tak się pytam bo chyba czegoś nie wiem :)
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 zeby skrocic czas renderingu nie wlaczajac bumpshadows ? a bedzie wygladala jak disp tylko na okraglych rozkach sie bedzie zdradzała :D
Hynol Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 No tak - czass będzie krótszy. Myślałem że coś innego jeszcze...
Temporal Napisano 24 Lipiec 2007 Autor Napisano 24 Lipiec 2007 Heh tyle porada a ja czasu nie mialem zadnej metody sprawdzic :P (wiecie zabawa z SSS'em mentalowskim mnie pochlonela) Jeszcze raz thx all
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się