Eloy Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Zrobiłem se w 3dsmaxie coś takiego: Jest to boxik zrobiony ze Splainów. I mam pytanie. Jak zrobić, żeby był to box ze ścianami? Zeby go można było wyrenderować.
patry Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Attachujesz wszystkie spline'y, żeby był to jeden obiekt i dajesz modyfikator surface :)
t0m3k Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 a nie prosciej uzyc bryly box z panelu create? nie wiem co probojesz zrobic ale baaaaaardzo sobie zycie utrudniasz :)
Eloy Posted July 26, 2007 Author Posted July 26, 2007 Wielkie dzięks! t0m3k: Słyszałem, że idzie tak zrobić bajeranckie samochody. więc narazie próbuje!
NV Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 To jak chcesz robić te bajeranckie modele lepiej sie zacznij uczyć poly modelingu albo nurmbsów ale tych z rhino... Ja zmarnowałem tylko czas na naukę tej techniki...
Hideo Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Też jestem zielony i przymierzam się do wymodelowania samochodu, łącznie z wnętrzem. Dlaczego nie zrobić tego przy pomocy spline cagów? Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką?
patry Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Eeee tam, spline'y mają moc! Sam modeluję w poly, ale niedługo zamierzam zacząć modelować splajnami :)
Temporal Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 A ja wam wszystkim sie dziwie dla mnie splajny to utrudnianie sobie pracy. Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką? Wedlug mnie wlasnie tak ale znajdzie sie pewnie paru zwolennikow splajnow. Splajny sa dobre do robienia kabli :D
hcpiter Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 I splajny sa dobre jak sie je dobrze pozna ale i tak wole poly modeling :) lepiej wyglada a poza tym robienie boxa ze splajnow to troszke przesada :p moze teapota zrobisz ?;]
Hideo Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie.
..:: WIKTOR ::.. Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 A ja robie samochody spline'ami i wszystko wychodzi pieknie i gladko - no prawie wszystko ;P To jest tkaie jakby Rhino w Maxie ;) Tworzy sie o wiele szybciej i dokladniej niz przy recznym ukladaniu siatki i chamferowaniu powierzchni. Ogolnie goraco polecam technike spline'ow :)
Temporal Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie. Heh poly modeling jest uniwersalny wiec takie rzeczy to zaden problem poprostu trzeba miec pomysl na siatke i tyle.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now