Eloy Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Zrobiłem se w 3dsmaxie coś takiego: Jest to boxik zrobiony ze Splainów. I mam pytanie. Jak zrobić, żeby był to box ze ścianami? Zeby go można było wyrenderować.
patry Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Attachujesz wszystkie spline'y, żeby był to jeden obiekt i dajesz modyfikator surface :)
t0m3k Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 a nie prosciej uzyc bryly box z panelu create? nie wiem co probojesz zrobic ale baaaaaardzo sobie zycie utrudniasz :)
Eloy Napisano 26 Lipiec 2007 Autor Napisano 26 Lipiec 2007 Wielkie dzięks! t0m3k: Słyszałem, że idzie tak zrobić bajeranckie samochody. więc narazie próbuje!
NV Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 To jak chcesz robić te bajeranckie modele lepiej sie zacznij uczyć poly modelingu albo nurmbsów ale tych z rhino... Ja zmarnowałem tylko czas na naukę tej techniki...
Hideo Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Też jestem zielony i przymierzam się do wymodelowania samochodu, łącznie z wnętrzem. Dlaczego nie zrobić tego przy pomocy spline cagów? Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką?
patry Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Eeee tam, spline'y mają moc! Sam modeluję w poly, ale niedługo zamierzam zacząć modelować splajnami :)
Temporal Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 A ja wam wszystkim sie dziwie dla mnie splajny to utrudnianie sobie pracy. Dlaczego poly modeling jest lepszy? Większa kontrola nad siatką? Wedlug mnie wlasnie tak ale znajdzie sie pewnie paru zwolennikow splajnow. Splajny sa dobre do robienia kabli :D
hcpiter Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 I splajny sa dobre jak sie je dobrze pozna ale i tak wole poly modeling :) lepiej wyglada a poza tym robienie boxa ze splajnow to troszke przesada :p moze teapota zrobisz ?;]
Hideo Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 A ja robie samochody spline'ami i wszystko wychodzi pieknie i gladko - no prawie wszystko ;P To jest tkaie jakby Rhino w Maxie ;) Tworzy sie o wiele szybciej i dokladniej niz przy recznym ukladaniu siatki i chamferowaniu powierzchni. Ogolnie goraco polecam technike spline'ow :)
Temporal Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 A jak poly modelingiem robisz subtelnie zaokrąglone/wypukłe powierzchnie? Splajnami można kontrolować to bardzo precyzyjnie. Heh poly modeling jest uniwersalny wiec takie rzeczy to zaden problem poprostu trzeba miec pomysl na siatke i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się