Napisano 27 Lipiec 200717 l Chciałem Wam przedstawić mój najnowszy model: Imię tego osobnika to Dusai ( nie wiem czemu tak go nazwałem ) na tym screenie jest model bez żadnego oświetlenia Tu koncepcik: Model jest bardzo LOW .. ma: 530Ve 510Fa
Napisano 27 Lipiec 200717 l mi to przypomina... yy no no taka anima na youtube byla... o ! KIWI !http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs ad model - sam model jako model moglby dac rade jak napisales loow - ale nad texa musisz jeszcze popracwoac
Napisano 27 Lipiec 200717 l Poka siatke, polycount i wiecej screenow. // Czy zawsze trzeba to powtarzać przy każdym modelu?
Napisano 27 Lipiec 200717 l Wyglada troszke niedzisiejszo. Wyostrz tekstury i pozaokrąglaj miejscami model, teraz wyglada jak modele 5 lat temu w średniej grze przynajmniej.
Napisano 27 Lipiec 200717 l bardzo fajny hipek, model mi sie podoba i bez zaokrąglania, jedyne co to trzeba troche powalczyc jeszcze z texturami, kolrystyka na nich jest malo ciekawa wiem ze chciales zgodną z konceptem ale mimo to warto by nad nią popracowac bo w tej chwili jest zbyt płaska nie oddaje fajnosci modelu
Napisano 27 Lipiec 200717 l disajn mnie rozwalił:) Ja bym go osobiście upieczonego prosto z rożna zrobił:D Cieniowanie nie znaczy, że masz cień namalować na czarno, jak linie klatki, brzucha czy żebra. Kolorystycznie jest mało interesujący, zrób coś z tym.. Z cienkimi nóżkami fajnie kombinujesz, ale te nie są trafione, są niezgrabne zupełnie, niech będą cienkie ale niech sprawiają wrażenie, że ich właściciel jednak potrafi nad nimi panować;) Pozdrawiam!
Napisano 28 Lipiec 200717 l Koncept i model fajny, ale malowanie i prezentacja wymagają jeszcze trochę pracy. Pomęcz się, bo warto :)
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor po Waszych opiniach zachciało mi sie dokończyć texturę biore sie do dzieła :) lekki update:
Napisano 28 Lipiec 200717 l Śmiało dodaj też kilka poly przy nogach tzn. te kopyta wymodeluj :) Skąd wogóle taki pomysł? :)
Napisano 28 Lipiec 200717 l Autor 1nS - pomysł sam sie nasunął nie wiem skąd ^^ koncept rysowałem po twardo północy :)
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor słysząc opinie ze model jest zbyt kanciasty i jest na poziomie gier z przed 5 lat zacząłem od nowa robić model Dusaia tym razem będzie bardziej dokładniejszy :) Oto początki prac nad nowym modelem Dusaia:
Napisano 29 Lipiec 200717 l Kolana chyba powinien mieć jakieś skromne. Nogi strasznie mylą, nie wiadomo gdzie udo, gdzie łydka, robiąc takie patyczki powinieneś pokazać w modelu, że to ta a nie inna część ciała, a teraz nie widać czy kolano jest na łączeniu patyczka z grubszą częścią czy na łączeniu dwóch grubszych części (w tym wypadku nie może być wklęsłe z przodu:/) Klate w gornej części raczej bym poszerzył, biodra malo kształtne. Wygląda na humanoida, więc ten fałd na krzyżu, tuż nad majtkami, powinien mieć wklęsłość w miejscu gdzie biegnie kręgosłup. Może być bardzo fajny model, nie rwij się więc od razu na textury, tylko dawaj na forum updaty. pozdrawiam!
Napisano 29 Lipiec 200717 l kopytka ma jak stojak do lampy... zrob mu chamfer na brzegu i z tylu mu mozesz lekko powiekszyc powierzchnie "ostoi" :)
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor Modelik gotowy co mam poprawić ? oto siatka: model zawiera: 933 Ve - 952 Fa ( bo wiem że coś będę musiał dołożyć )
Napisano 29 Lipiec 200717 l Daj jeszcze jednego loopa tam na końcu trąby. CHyba tylko w jednym miejscu widzę niepotrzebnego edga, albo mało się przypatruje, nie wiem sam, ogólnie mi się podoba :) Będą normalki?
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor najprawdopodobniej bumpy będą :) proszę o więcej komentarzy ... muszę wiedzieć co poprawić przed texturowaniem ;]
Napisano 29 Lipiec 200717 l Fajnie wyszło całkiem, jeśli w siatce są niedociągnięcia, to nic, nauczysz się z czasem robić bardziej poprawnie, tak myślę.. A może przykucnięta, lekko przygarbiona postawa? Wyprostowany i przechylony do przodu nie wygląda najlepiej.. Górna część klatki piersiowej chyba zbyt mocno wystaje, ale nie razi to zbytnio. Wiszący brzuszek w deche;) Jeśli chodzi o siatkę, staraj się używać samych quadów lub trisów, można lepiej zapanować, inne wielokąty sa niepożądane..
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor Lewus - przygarbię go jak dodam kości ( będą mniejsze kłopoty z ich dodawaniem ) co do siatki to powoli sie uczę ... byłem przez pewien czas samoukiem i od niedawna korzystam z tutoriali
Napisano 30 Lipiec 200717 l ale zes sie uparł na te cycuchy :P, dzialaj dalej zobaczymy co z teg ow wynikni bo pomysl z tym hipkiem jest fajny taki pojechany ;)
Napisano 30 Lipiec 200717 l to nawet nie poczatek misiu :) no usun ta texture wypełnij kolorem ktory chcesz miec na modelu, otworz zakladke z kolorami i masz zakaz uzywania burna doga i innych pierdol. Tworzysz nowy lajer i teraz zwyklym bruszem 1 pix zaznacz sobie detal jaki chcesz zrobic, po prostu po chamsku naszkicuj mniej wiecej co gdzie widzisz, teraz wybierz z palety ciemniejszy kolor (nowy lajer)i krewedzie detalu jedziesz tym kolorem, nastepnie o troszke jasniejszy kolor od tego ktorym wypelniles cała texture (pamietaj aby nie wpadac w bardzo jasne i bardzo ciemne barwy) i jedziesz tworzac wypuklosci, teraz pobierasz kolor z miejsca stykania sie 2ch kolorow i zaznaczasz przejscia miedzy kolorami, az uzyskasz zadowalajacy Cie efekt, i tak cały model, nowy lajer i dodajesz barwy, nie przejmuj sie za bardzo tymi barwami bo zawsze mozesz je zmienic, ustaw mieszanie na overlaj i jedziesz np. czerwonym po policzkach itp wazne jest zebys wszystkie czerwone miejsca zrobil za jednym razem ew zrob sobie gdzies mala czerwona kropeczke na przyszlosc, do czerwonego dodaj jakies kolorki ktore beda pasowaly, mozesz skorzystac z jakiejs gotowej textury do dodania detalu. Nie przejmuj sie tez tym ze zostaja Ci slady brushy, bardzo dobrze ze tak sie dzieje pozniej wyglada to fajniej, oczywiscie bez przesady ;) na wykonczeniu mozesz dodac troszke szarpensika tu i tam, to oczywiscie bardzo duzy skrot i takie podstawy, ale innej drogi nie ma, na pewno z dogem daleko nie zajedziesz, chyba ze robisz jakies tam metale czy cos, z reszta ja sie tam nie znam.
Napisano 30 Lipiec 200717 l No coraz fajnieszy, tylko zdecyduj sie gdzie jest źródło światła jak cieniujesz. Teraz raz swieci z doły a na innych czesciach z góry. ;)
Napisano 30 Lipiec 200717 l zaa duzo bialego na skurze wyglada jak bys go dobrze natłuscił : ), Klicek dobrze prawi jak chcesz zeby to jakos wygladalo to go posłuchaj ewentualnie powertuj neta za tutkami i pametaj ze za pierwszym razem nigdy nic nie wychodzi tak jak by sie chcialo nawet z 5 i 10 ale mimo to z kadzym kolejnym jest jakis krok do przodu , Przybysz tez dobrze prawi z tym padajacym swaitlem musisz sie zdecydwac jak ma ono padac no i wedlug tego maziać
Napisano 30 Lipiec 200717 l Do gry sie nadaje, ale tu chodzi zebys tez podniosł sowjego skilla :) No Gorzowianin Gorzowianinowi :)
Napisano 30 Lipiec 200717 l Autor skilla to nabije robiąc 50 innych postaci ;) w tablecie mi sie rysik za bardzo spiłował i muszę wymienić albo sam zrobić xD
Napisano 31 Lipiec 200717 l skilla to nabije robiąc 50 innych postaci ;) w tablecie mi sie rysik za bardzo spiłował i muszę wymienić albo sam zrobić xD albo maluj myszką ;) gdzie normal mapa? :d
Napisano 31 Lipiec 200717 l Autor ...gdzie normal mapa? :d 1.W ogóle sie da w blenderze normale wstawiać xD ? 2. Nie umiem normal mapy robić :)
Napisano 1 Sierpień 200717 l 1. hmm co cie skłoniło do wyboru tak oryginalnego softu? :) 2. e tam marudzisz, masz nie powtarzalną okazje zeby to zmienic :d
Napisano 1 Sierpień 200717 l A propos tabletu, ja sobie nakleilem na świeże volito2 taką folie śliską, sztywną, co można na niej drukować;) Rysik się prawie nie ściera. A przynajmniej mi starczy jeszcze na 1,5-2 lat:) Tylko trzeba się do powierzchni przyzwyczaić.. W blenderze się da generować normalki, ale ja się nie znam na blenderze. Szmata na głowie tego kiwi nawet fajnie wyszła tak patrząc od boku. Jak chcesz się dużo nauczyć to rób ludzi, ładnych, brzydkich, mięśniaków, chudzielców, obserwuj anatomie, przeglądaj albumy, szkicuj sobie. Dziwadła też wymagają pewnych zasad anatomicznych, szczególnie te humanoidalne... Nie musi Ci od razu elegancko wychodzić, to tak jak z dobrą książką, na początku 100-stronicowy nudny prolog, a później dzieje się tyle, że dziękujesz autorowi, że tyle świetnych informacji w prologu zawarł;)
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor w ludziach mam problem z ramieniem nie wiem jak zrobić aby je dobrze potem zaanimować ...
Napisano 1 Sierpień 200717 l te takie cienie dałeś ziarniste i wielkie. To wygląda jakby miał na biodrach i w miejscach zacienionych takiego grzyba. + podkreśliłes mu cyce takim mocnym czarnym. Ogólnie za spalona taka tekstura. Cienie modelu na podstawie lightmapy najlepiej robić
Napisano 1 Sierpień 200717 l można wypiekać normale w Blenderze na luzie, Błender ma normale jako "standard", bo tam gdzie wpychasz bumpa i ustawiasz w opcjach "Nor" to właśnie odnosi się do Normali. Nie wiem jak jest w Maxie bo mój kontakt z nim zatrzymał się na 7 wydaniu :) jak coś gadam nie tak to mnie poprawcie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto