Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałem Wam przedstawić mój najnowszy model:

Imię tego osobnika to Dusai ( nie wiem czemu tak go nazwałem )

dusai3dvx0.jpg

na tym screenie jest model bez żadnego oświetlenia

 

Tu koncepcik:

dusaiwh8.jpg

 

Model jest bardzo LOW ..

ma:

530Ve

510Fa

  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi to przypomina... yy no no taka anima na youtube byla... o ! KIWI !http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs

 

ad model - sam model jako model moglby dac rade jak napisales loow - ale nad texa musisz jeszcze popracwoac

Napisano

Wyglada troszke niedzisiejszo.

Wyostrz tekstury i pozaokrąglaj miejscami model, teraz wyglada jak modele 5 lat temu w średniej grze przynajmniej.

Gość Marioza
Napisano

bardzo fajny hipek, model mi sie podoba i bez zaokrąglania, jedyne co to trzeba troche powalczyc jeszcze z texturami, kolrystyka na nich jest malo ciekawa wiem ze chciales zgodną z konceptem ale mimo to warto by nad nią popracowac bo w tej chwili jest zbyt płaska nie oddaje fajnosci modelu

Napisano

disajn mnie rozwalił:)

 

Ja bym go osobiście upieczonego prosto z rożna zrobił:D

 

Cieniowanie nie znaczy, że masz cień namalować na czarno, jak linie klatki, brzucha czy żebra.

 

Kolorystycznie jest mało interesujący, zrób coś z tym..

 

Z cienkimi nóżkami fajnie kombinujesz, ale te nie są trafione, są niezgrabne zupełnie, niech będą cienkie ale niech sprawiają wrażenie, że ich właściciel jednak potrafi nad nimi panować;)

 

Pozdrawiam!

Napisano

słysząc opinie ze model jest zbyt kanciasty i jest na poziomie gier z przed 5 lat zacząłem od nowa robić model Dusaia tym razem będzie bardziej dokładniejszy :)

 

Oto początki prac nad nowym modelem Dusaia:

twarzph2.jpg

Napisano

Kolana chyba powinien mieć jakieś skromne.

Nogi strasznie mylą, nie wiadomo gdzie udo, gdzie łydka, robiąc takie patyczki powinieneś pokazać w modelu, że to ta a nie inna część ciała, a teraz nie widać czy kolano jest na łączeniu patyczka z grubszą częścią czy na łączeniu dwóch grubszych części (w tym wypadku nie może być wklęsłe z przodu:/)

 

Klate w gornej części raczej bym poszerzył, biodra malo kształtne.

Wygląda na humanoida, więc ten fałd na krzyżu, tuż nad majtkami, powinien mieć wklęsłość w miejscu gdzie biegnie kręgosłup.

 

Może być bardzo fajny model, nie rwij się więc od razu na textury, tylko dawaj na forum updaty.

 

pozdrawiam!

Napisano

kopytka ma jak stojak do lampy... zrob mu chamfer na brzegu i z tylu mu mozesz lekko powiekszyc powierzchnie "ostoi" :)

Napisano

Daj jeszcze jednego loopa tam na końcu trąby.

CHyba tylko w jednym miejscu widzę niepotrzebnego edga, albo mało się przypatruje, nie wiem sam, ogólnie mi się podoba :) Będą normalki?

Napisano

Fajnie wyszło całkiem, jeśli w siatce są niedociągnięcia, to nic, nauczysz się z czasem robić bardziej poprawnie, tak myślę..

 

A może przykucnięta, lekko przygarbiona postawa?

Wyprostowany i przechylony do przodu nie wygląda najlepiej..

Górna część klatki piersiowej chyba zbyt mocno wystaje, ale nie razi to zbytnio.

Wiszący brzuszek w deche;)

 

Jeśli chodzi o siatkę, staraj się używać samych quadów lub trisów, można lepiej zapanować, inne wielokąty sa niepożądane..

Napisano
Lewus - przygarbię go jak dodam kości ( będą mniejsze kłopoty z ich dodawaniem ) co do siatki to powoli sie uczę ... byłem przez pewien czas samoukiem i od niedawna korzystam z tutoriali
Gość Marioza
Napisano

ale zes sie uparł na te cycuchy :P, dzialaj dalej zobaczymy co z teg ow wynikni bo pomysl z tym hipkiem jest fajny taki pojechany ;)

Napisano

to nawet nie poczatek misiu :) no usun ta texture wypełnij kolorem ktory chcesz miec na modelu, otworz zakladke z kolorami i masz zakaz uzywania burna doga i innych pierdol. Tworzysz nowy lajer i teraz zwyklym bruszem 1 pix zaznacz sobie detal jaki chcesz zrobic, po prostu po chamsku naszkicuj mniej wiecej co gdzie widzisz, teraz wybierz z palety ciemniejszy kolor (nowy lajer)i krewedzie detalu jedziesz tym kolorem, nastepnie o troszke jasniejszy kolor od tego ktorym wypelniles cała texture (pamietaj aby nie wpadac w bardzo jasne i bardzo ciemne barwy) i jedziesz tworzac wypuklosci, teraz pobierasz kolor z miejsca stykania sie 2ch kolorow i zaznaczasz przejscia miedzy kolorami, az uzyskasz zadowalajacy Cie efekt, i tak cały model, nowy lajer i dodajesz barwy, nie przejmuj sie za bardzo tymi barwami bo zawsze mozesz je zmienic, ustaw mieszanie na overlaj i jedziesz np. czerwonym po policzkach itp wazne jest zebys wszystkie czerwone miejsca zrobil za jednym razem ew zrob sobie gdzies mala czerwona kropeczke na przyszlosc, do czerwonego dodaj jakies kolorki ktore beda pasowaly, mozesz skorzystac z jakiejs gotowej textury do dodania detalu. Nie przejmuj sie tez tym ze zostaja Ci slady brushy, bardzo dobrze ze tak sie dzieje pozniej wyglada to fajniej, oczywiscie bez przesady ;)

 

na wykonczeniu mozesz dodac troszke szarpensika tu i tam, to oczywiscie bardzo duzy skrot i takie podstawy, ale innej drogi nie ma, na pewno z dogem daleko nie zajedziesz, chyba ze robisz jakies tam metale czy cos, z reszta ja sie tam nie znam.

Gość Marioza
Napisano

zaa duzo bialego na skurze wyglada jak bys go dobrze natłuscił : ), Klicek dobrze prawi jak chcesz zeby to jakos wygladalo to go posłuchaj ewentualnie powertuj neta za tutkami i pametaj ze za pierwszym razem nigdy nic nie wychodzi tak jak by sie chcialo nawet z 5 i 10 ale mimo to z kadzym kolejnym jest jakis krok do przodu , Przybysz tez dobrze prawi z tym padajacym swaitlem musisz sie zdecydwac jak ma ono padac no i wedlug tego maziać

Napisano
skilla to nabije robiąc 50 innych postaci ;) w tablecie mi sie rysik za bardzo spiłował i muszę wymienić albo sam zrobić xD

albo maluj myszką ;)

gdzie normal mapa? :d

Napisano

A propos tabletu, ja sobie nakleilem na świeże volito2 taką folie śliską, sztywną, co można na niej drukować;) Rysik się prawie nie ściera. A przynajmniej mi starczy jeszcze na 1,5-2 lat:) Tylko trzeba się do powierzchni przyzwyczaić..

 

W blenderze się da generować normalki, ale ja się nie znam na blenderze.

 

Szmata na głowie tego kiwi nawet fajnie wyszła tak patrząc od boku.

 

Jak chcesz się dużo nauczyć to rób ludzi, ładnych, brzydkich, mięśniaków, chudzielców, obserwuj anatomie, przeglądaj albumy, szkicuj sobie.

Dziwadła też wymagają pewnych zasad anatomicznych, szczególnie te humanoidalne...

 

Nie musi Ci od razu elegancko wychodzić, to tak jak z dobrą książką, na początku 100-stronicowy nudny prolog, a później dzieje się tyle, że dziękujesz autorowi, że tyle świetnych informacji w prologu zawarł;)

Napisano

te takie cienie dałeś ziarniste i wielkie. To wygląda jakby miał na biodrach i w miejscach zacienionych takiego grzyba. + podkreśliłes mu cyce takim mocnym czarnym. Ogólnie za spalona taka tekstura. Cienie modelu na podstawie lightmapy najlepiej robić

Napisano

można wypiekać normale w Blenderze na luzie, Błender ma normale jako "standard", bo tam gdzie wpychasz bumpa i ustawiasz w opcjach "Nor" to właśnie odnosi się do Normali. Nie wiem jak jest w Maxie bo mój kontakt z nim zatrzymał się na 7 wydaniu :)

 

jak coś gadam nie tak to mnie poprawcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności