Napisano 1 Sierpień 200717 l Skończyłem swojego wipa Miga-21 i stwierdziłem, że się pochwalę, mam nadzieję na konstruktywną krytykę :) screeny z xNormala, póki co nie mogę wykminić gdzie wrzucić mapę alpha, żeby pokazać środek kabiny..
Napisano 1 Sierpień 200717 l witam jak na moj gust tex triche za bardzo sztuczna ale modelik ladny :) podaj jakies dane ile tri jak tex itp ...
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor 1066 tri, teksturki 1024.... btw wszystko podane jest na screenach :)
Napisano 1 Sierpień 200717 l Model już wcześniej widziałem, jest fajny. Diffuse fajny, widać że ostro nitowałeś :) Normala w sumie nie widać, przynajmniej tak mi się wydaje. A specular moim zdaniem zbyt jednolity, przez co model wygląda jak z plastiku. Może pobaw się chociaż z szumem.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Model wiadomo spoko, do tekstury dodaj więcej brudu i zarysowań. Miejsca łączenia blach poszycia za mało wyraziste, spróbuj zmienić odcień lub kontrast sąsiadujących blach, może to da jakiś efekt.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Dodałem trochę brudu ale wygląda chyba jeszcze gorzej niż bez :( poza tym na moich referkach wszystkie "migi" są czyściutkie i od tego oglądania poprostu nie przemawia do mnie syf na moim migu. Wyostrzyłem troche łączenia paneli efekt średni.. Co do normal mapy to na niej praktycznie umieściłem tylko nity i "przerwy" w panelach, nie mogłem sobie pozwolić na "fałdy" jak w organicznych modelach :) a co do speculara to gdyby ktoś miał fajnego tutka jak go stosować byłbym wdzieczny za jakiegoś linka:) (mam zepsute google ;P) dzięki za komentarze a tutaj moje referki: http://rapidshare.com/files/46425121/mig21_bitwa.rar.html
Napisano 2 Sierpień 200717 l śmig fajowy najbardizej podoba mi sie wersja z 4 skrina tam gdzie jake hipek w kabinie, ten ostani skrin nade mną nie chce sie cos otworzyć
Napisano 2 Sierpień 200717 l Na tym ost. miniaturka ciekawie sie zapowiada, ale niestety mam ten sam problem co donMario ;(
Napisano 2 Sierpień 200717 l Autor Dobrze się zapowiada bo to tylko miniaturka :) w rzeczywistości ta tekstura to porażka, odpocznę od niej kilka dni i postaram się poprawić to i tamto (speculara, dodac ryssy, syf itd). teraz powinno działać: "][/url]
Napisano 3 Sierpień 200717 l Teksturki z bliska spoko. Z odległości wyglądają kiepsko może wina filtra. najbardziej bym się przyczepił do teksturki na odrzucie. specular przesadzony, a może glossines inny powinien byc.
Napisano 3 Sierpień 200717 l gdyby nie to że ten samolot sam w sobie jest paskudny, to powiedziałbym że ładnie :D wydaje mi się jednak że gdyby miał jednolity kolor, jakiś szarawy i podniszczony wygladałby lepiej, coś w tym stylu: http://www.militarium.net/wojsko_polskie/foto/Mig-21.jpg
Napisano 3 Sierpień 200717 l model jak i teksturka jest spoko. Problem jest w tym ze teksturka niejest podniszczona i przybrudzona wystarczajaco. Pobaw sie z tym jakas delikatna rdza zacieki i moze na sam koniec troszke saturacji i bedzie naprawde spoko:)
Napisano 6 Sierpień 200717 l Polecam poszukac tutoriali do IL2 Sturmovik. Zdaje sie tam bylo o efektach typu zarysowania. Albo po prostu sciagnij sobie jakiegos skina (zdaje sie ze w tardze byly czy co) i zobacz jak takie cos wyglada.
Napisano 6 Sierpień 200717 l Moze to pomoze -> [image]http://img254.imageshack.us/img254/6129/dirtscratchmg4.th.jpg[/image]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto