Tony M. Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Skończyłem swojego wipa Miga-21 i stwierdziłem, że się pochwalę, mam nadzieję na konstruktywną krytykę :) screeny z xNormala, póki co nie mogę wykminić gdzie wrzucić mapę alpha, żeby pokazać środek kabiny..
Fidiasz Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 witam jak na moj gust tex triche za bardzo sztuczna ale modelik ladny :) podaj jakies dane ile tri jak tex itp ...
Tony M. Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 1066 tri, teksturki 1024.... btw wszystko podane jest na screenach :)
Kuba Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Model już wcześniej widziałem, jest fajny. Diffuse fajny, widać że ostro nitowałeś :) Normala w sumie nie widać, przynajmniej tak mi się wydaje. A specular moim zdaniem zbyt jednolity, przez co model wygląda jak z plastiku. Może pobaw się chociaż z szumem.
AkkA Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Model wiadomo spoko, do tekstury dodaj więcej brudu i zarysowań. Miejsca łączenia blach poszycia za mało wyraziste, spróbuj zmienić odcień lub kontrast sąsiadujących blach, może to da jakiś efekt.
Tony M. Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 Dodałem trochę brudu ale wygląda chyba jeszcze gorzej niż bez :( poza tym na moich referkach wszystkie "migi" są czyściutkie i od tego oglądania poprostu nie przemawia do mnie syf na moim migu. Wyostrzyłem troche łączenia paneli efekt średni.. Co do normal mapy to na niej praktycznie umieściłem tylko nity i "przerwy" w panelach, nie mogłem sobie pozwolić na "fałdy" jak w organicznych modelach :) a co do speculara to gdyby ktoś miał fajnego tutka jak go stosować byłbym wdzieczny za jakiegoś linka:) (mam zepsute google ;P) dzięki za komentarze a tutaj moje referki: http://rapidshare.com/files/46425121/mig21_bitwa.rar.html
Gość Marioza Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 śmig fajowy najbardizej podoba mi sie wersja z 4 skrina tam gdzie jake hipek w kabinie, ten ostani skrin nade mną nie chce sie cos otworzyć
ETA Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Na tym ost. miniaturka ciekawie sie zapowiada, ale niestety mam ten sam problem co donMario ;(
Tony M. Napisano 2 Sierpień 2007 Autor Napisano 2 Sierpień 2007 Dobrze się zapowiada bo to tylko miniaturka :) w rzeczywistości ta tekstura to porażka, odpocznę od niej kilka dni i postaram się poprawić to i tamto (speculara, dodac ryssy, syf itd). teraz powinno działać: "][/url]
Cruzh3r Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 Teksturki z bliska spoko. Z odległości wyglądają kiepsko może wina filtra. najbardziej bym się przyczepił do teksturki na odrzucie. specular przesadzony, a może glossines inny powinien byc.
Valery Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 gdyby nie to że ten samolot sam w sobie jest paskudny, to powiedziałbym że ładnie :D wydaje mi się jednak że gdyby miał jednolity kolor, jakiś szarawy i podniszczony wygladałby lepiej, coś w tym stylu: http://www.militarium.net/wojsko_polskie/foto/Mig-21.jpg
moss Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 model jak i teksturka jest spoko. Problem jest w tym ze teksturka niejest podniszczona i przybrudzona wystarczajaco. Pobaw sie z tym jakas delikatna rdza zacieki i moze na sam koniec troszke saturacji i bedzie naprawde spoko:)
gutekfiutek Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Polecam poszukac tutoriali do IL2 Sturmovik. Zdaje sie tam bylo o efektach typu zarysowania. Albo po prostu sciagnij sobie jakiegos skina (zdaje sie ze w tardze byly czy co) i zobacz jak takie cos wyglada.
Por@szek Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Moze to pomoze -> [image]http://img254.imageshack.us/img254/6129/dirtscratchmg4.th.jpg[/image]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się