Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Skończyłem swojego wipa Miga-21 i stwierdziłem, że się pochwalę, mam nadzieję na konstruktywną krytykę :) screeny z xNormala, póki co nie mogę wykminić gdzie wrzucić mapę alpha, żeby pokazać środek kabiny..

 

3b8d800db8662f34m.jpg277f3ebf70f4c3bbm.jpgd44dff711d1d7996m.jpg4c153bb9e7e0a7e7m.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam jak na moj gust tex triche za bardzo sztuczna ale modelik ladny :) podaj jakies dane ile tri jak tex itp ...

Napisano

Model już wcześniej widziałem, jest fajny. Diffuse fajny, widać że ostro nitowałeś :) Normala w sumie nie widać, przynajmniej tak mi się wydaje. A specular moim zdaniem zbyt jednolity, przez co model wygląda jak z plastiku. Może pobaw się chociaż z szumem.

Napisano

Model wiadomo spoko, do tekstury dodaj więcej brudu i zarysowań. Miejsca łączenia blach poszycia za mało wyraziste, spróbuj zmienić odcień lub kontrast sąsiadujących blach, może to da jakiś efekt.

Napisano
  • Autor

Dodałem trochę brudu ale wygląda chyba jeszcze gorzej niż bez :( poza tym na moich referkach wszystkie "migi" są czyściutkie i od tego oglądania poprostu nie przemawia do mnie syf na moim migu. Wyostrzyłem troche łączenia paneli efekt średni.. Co do normal mapy to na niej praktycznie umieściłem tylko nity i "przerwy" w panelach, nie mogłem sobie pozwolić na "fałdy" jak w organicznych modelach :) a co do speculara to gdyby ktoś miał fajnego tutka jak go stosować byłbym wdzieczny za jakiegoś linka:) (mam zepsute google ;P) dzięki za komentarze

 

a tutaj moje referki: http://rapidshare.com/files/46425121/mig21_bitwa.rar.html

 

b73445cb67e40ceam.jpg

Napisano

śmig fajowy najbardizej podoba mi sie wersja z 4 skrina tam gdzie jake hipek w kabinie, ten ostani skrin nade mną nie chce sie cos otworzyć

Napisano

Na tym ost. miniaturka ciekawie sie zapowiada, ale niestety mam ten sam problem co donMario ;(

Napisano
  • Autor

Dobrze się zapowiada bo to tylko miniaturka :) w rzeczywistości ta tekstura to porażka, odpocznę od niej kilka dni i postaram się poprawić to i tamto (speculara, dodac ryssy, syf itd).

 

teraz powinno działać: 4bcb07782152a010m.jpg"]4bcb07782152a010m.jpg[/url]

Napisano

Teksturki z bliska spoko. Z odległości wyglądają kiepsko może wina filtra. najbardziej bym się przyczepił do teksturki na odrzucie. specular przesadzony, a może glossines inny powinien byc.

Napisano

model jak i teksturka jest spoko. Problem jest w tym ze teksturka niejest podniszczona i przybrudzona wystarczajaco. Pobaw sie z tym jakas delikatna rdza zacieki i moze na sam koniec troszke saturacji i bedzie naprawde spoko:)

Napisano

Polecam poszukac tutoriali do IL2 Sturmovik.

Zdaje sie tam bylo o efektach typu zarysowania.

Albo po prostu sciagnij sobie jakiegos skina (zdaje sie ze w tardze byly czy co) i zobacz jak takie cos wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności