Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Skończyłem swojego wipa Miga-21 i stwierdziłem, że się pochwalę, mam nadzieję na konstruktywną krytykę :) screeny z xNormala, póki co nie mogę wykminić gdzie wrzucić mapę alpha, żeby pokazać środek kabiny..

 

3b8d800db8662f34m.jpg277f3ebf70f4c3bbm.jpgd44dff711d1d7996m.jpg4c153bb9e7e0a7e7m.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model już wcześniej widziałem, jest fajny. Diffuse fajny, widać że ostro nitowałeś :) Normala w sumie nie widać, przynajmniej tak mi się wydaje. A specular moim zdaniem zbyt jednolity, przez co model wygląda jak z plastiku. Może pobaw się chociaż z szumem.

Napisano

Model wiadomo spoko, do tekstury dodaj więcej brudu i zarysowań. Miejsca łączenia blach poszycia za mało wyraziste, spróbuj zmienić odcień lub kontrast sąsiadujących blach, może to da jakiś efekt.

Napisano

Dodałem trochę brudu ale wygląda chyba jeszcze gorzej niż bez :( poza tym na moich referkach wszystkie "migi" są czyściutkie i od tego oglądania poprostu nie przemawia do mnie syf na moim migu. Wyostrzyłem troche łączenia paneli efekt średni.. Co do normal mapy to na niej praktycznie umieściłem tylko nity i "przerwy" w panelach, nie mogłem sobie pozwolić na "fałdy" jak w organicznych modelach :) a co do speculara to gdyby ktoś miał fajnego tutka jak go stosować byłbym wdzieczny za jakiegoś linka:) (mam zepsute google ;P) dzięki za komentarze

 

a tutaj moje referki: http://rapidshare.com/files/46425121/mig21_bitwa.rar.html

 

b73445cb67e40ceam.jpg

Gość Marioza
Napisano

śmig fajowy najbardizej podoba mi sie wersja z 4 skrina tam gdzie jake hipek w kabinie, ten ostani skrin nade mną nie chce sie cos otworzyć

Napisano

Dobrze się zapowiada bo to tylko miniaturka :) w rzeczywistości ta tekstura to porażka, odpocznę od niej kilka dni i postaram się poprawić to i tamto (speculara, dodac ryssy, syf itd).

 

teraz powinno działać: 4bcb07782152a010m.jpg"]4bcb07782152a010m.jpg[/url]

Napisano

Teksturki z bliska spoko. Z odległości wyglądają kiepsko może wina filtra. najbardziej bym się przyczepił do teksturki na odrzucie. specular przesadzony, a może glossines inny powinien byc.

Napisano

model jak i teksturka jest spoko. Problem jest w tym ze teksturka niejest podniszczona i przybrudzona wystarczajaco. Pobaw sie z tym jakas delikatna rdza zacieki i moze na sam koniec troszke saturacji i bedzie naprawde spoko:)

Napisano

Polecam poszukac tutoriali do IL2 Sturmovik.

Zdaje sie tam bylo o efektach typu zarysowania.

Albo po prostu sciagnij sobie jakiegos skina (zdaje sie ze w tardze byly czy co) i zobacz jak takie cos wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności