Skocz do zawartości

Area spot i kamera


Spyra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Testując mentala napotkałem pewien problem otóż używając Area Spot i włączając opcję Show icon in Render światło zasłania widok kamerze. Chodzi o to iż chcę aby obiekt widział powierzchnię emitującą światło i aby ta powierzchnia była stosunkowo duża np. w Brazilu nie ma tego problemu ponieważ kamera nie widzi drugiej strony powierzchni emitującej światło.

Jak temu zaradzić w Mentalu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

a do czego ci to potrzebne ?

jesli do odbic to mozesz zrobic kulke...wrzucic na nia glow..i w properities obiektu odznaczyc visible to camera...a zostawic visible to reflection/refraction...i umiescic w tym miejscu co swiatlo

hmm albo mozesz zrobic swiecacy plane..ktory bedzie widoczny tylko z jednej strony...albo zamiast kulki zrobic hemisphere...no nie wiem..kombinuj..albo napisz cos wiecej do czego to :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście problem można obejść ale chodziło mi o to czy tak być musi. Akurat często stawiam kamerę za dużymi powierzchniowymi źródłami światła które "widzi" obiekt. W studiu np. Samochód też będzie "widział" softboxy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności