Spyra Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Witam wszystkich Testując mentala napotkałem pewien problem otóż używając Area Spot i włączając opcję Show icon in Render światło zasłania widok kamerze. Chodzi o to iż chcę aby obiekt widział powierzchnię emitującą światło i aby ta powierzchnia była stosunkowo duża np. w Brazilu nie ma tego problemu ponieważ kamera nie widzi drugiej strony powierzchni emitującej światło. Jak temu zaradzić w Mentalu ?
SWRSC Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 po mojemu sie nie da opcja show icon in render
maciekG Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 a do czego ci to potrzebne ? jesli do odbic to mozesz zrobic kulke...wrzucic na nia glow..i w properities obiektu odznaczyc visible to camera...a zostawic visible to reflection/refraction...i umiescic w tym miejscu co swiatlo hmm albo mozesz zrobic swiecacy plane..ktory bedzie widoczny tylko z jednej strony...albo zamiast kulki zrobic hemisphere...no nie wiem..kombinuj..albo napisz cos wiecej do czego to :]
Spyra Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Oczywiście problem można obejść ale chodziło mi o to czy tak być musi. Akurat często stawiam kamerę za dużymi powierzchniowymi źródłami światła które "widzi" obiekt. W studiu np. Samochód też będzie "widział" softboxy.
Vorek Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 no tak, będzie widział, ale pokaż mi fotografa który stawia te softboxy bezpośrednio przed aparatem ;)
Spyra Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Gdyby mógł to często by postawił wierz mi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się