Skocz do zawartości

[WIP] Pojazd 3D: Batmobil BBeginning


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!!

 

Właśnie kończę modelowanie najnowszego pojazdu batmana, wyglądem przypomina mieszankę hammer-a z Lamborghini, jak dla mnie wgląda jak pojazd lekko opancerzony z przodem w kształcie czaszki (morze nietoperza), naprawdę działa jest nawet bardzo sterowny 500koni 220mph(teoretycznie), waga 2.5T, koszt 1.7million$. Wchodzi się do niego od dachu przez podnoszona pokrywa. Na potrzeby filmu parę rzeczy zostało zmyślonych, ogólnie jego uzbrojenie to dwa karabinki maszynowa umieszczony na przedzie pojazdu.

 

Chce się zmieścić w 6000 poly z wnętrzem. 4 teksturki; difu, normal, spec i opac 2024x –przy czym nie wszystkie.

 

Pozdro, czekam na komentarze.

 

jelczm11mapdefjw2.th.jpg

jelczm11mapdefvp7.th.jpg

Interior

jelczm11mapdeftd3.th.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no i fajnie modelik jest cacy bryla tego autka mi sie podba i te kolka z tylu,

Napisano

Nie jestem fanem tego pojazdu ale widać, że się namęczyłeś z modelowaniem, gratki i czekam na teksturki. Od tych wszystkich pojazdów na forum też mi zaczyna chodzić po głowie jakiś samochodzik do wymodelowania... pozdrawiam

Napisano

teraz tak spojrzalem do wnetrza i... jesli planujesz pokazywac srodek to na twoim miejscu zrobilbym chudsze te blachy albo wogole wnetrze skasowal - bo z zewnatrz i tak chyba nic nie widac ?!

Napisano

Jak na razie nie wiele tego zrobiłem poza unwrapem wypaleniem tekturki i oczywiście zakończeniem modelowania, zaczolem malować (schematycznie) detale w bodypaint –kture pozwolą mi później w lokalizacji poszczególnych detali, zamiast ciągłego powracania do referek.

 

Dzięki wielkie za krytyki… pozdro.

 

batbegcarwipbodypaintvips8.th.jpg

 

batbegcarwipflatview02lmv4.th.jpg

 

batbegcarwipflatview01ym7.th.jpg

 

batbegcarwipflatviewpluvi2.th.jpg

Napisano

fajnie ze będdzie textures bo to kawal poządnej bryczki ma taki grozny mroczny wygląd : )

Gość Marioza
Napisano

no i wygldąda czadowo! na przednich kolach na 1skrinie tylko widac jakies dziwne rzeczy sie dzieją, poza tym bajera :)

Napisano

Jeszcze do poprawki parę detali jak to przednie kolo, kokpit i gotowe.

Please piszcie jak cos nie tak ja już tracę obiektywne podejście do tego pojazdu.

 

 

 

batmob9ri6.th.jpg

Napisano

Fajny modelik, ale malo kojarzy sie z batmobilem, moze dodaj jakiegos nietoperka czy cos ;]

Soad: do normali nie wypala sie ao bo to sensu nie ma chyba ;]

Napisano
Fajny modelik, ale malo kojarzy sie z batmobilem, moze dodaj jakiegos nietoperka czy cos ;]

Soad: do normali nie wypala sie ao bo to sensu nie ma chyba ;]

Ja tam swego czasu wypalalem ao i wsadzałem je lekko do diff, wszystko wyglądało bardziej naturalnie (oczywiscie koła itp nie mogą mieć tego typu podmalówki).

Gość Marioza
Napisano

zonk no i jestes w błędzie :) jak najbardziej do normali wypala sie AO , cavity tudziez wyciaga niby cavity\AO z kanału normala bardzo to pomocne i przydante przy tworzeniu textury,

Napisano

Wrzucam ostateczne renderki +Dif.

Przy tworzeniu Diffuse bardzo mi pomogły programy jak render to texture (MAX), crazybump beta do wypalenia Cavit ogromnie przydatne narzędzia.

 

batmob11bcn2.th.jpg

 

batmob11aov1.th.jpg

 

batmob11wireqo9.th.jpg

 

batmob9ajb6.th.jpg

 

batmob9kokpitga4.th.jpg

Napisano

Wersja z Ao wymiata, mowilem zeby wypalic:D, natomiast wersja błyszcząca juz mi sie mniej podoba, szczególnie te plamy na specu

pozdro

Gość Marioza
Napisano

nie nie nie ! i jeszcz raz nie zgadzam sie na to zeby to byla wersja final, według mnie to nawet nie jest zaczęte robinie tex difa a w kazdym razie do ukonczenia jeszcze sporo brakuje, nie pisze tego po zlosci czy cos po prostu z tego modelu ktory zrobiles wraz z normalmi mozna zrobić swietny pojazd finalny, przysiadz na tymi texturami kolorem i specem tak jak przy samym modleu i normalach a napewno nie porzałujesz nie bój sie poexperymentowac nie zawsze droga na skóty jest najlepsza tym bardziej jak był dobry początek i półfinał za ktory uznaje normale

Napisano

no co ja moge powiedziec, zgadzm sie z donMario w 100% ...wczesniej sobie przegladalem ten wozik i na poczatku bylem zceptycznie nastawiaony, potem mnie mile zaskoczyles bo zaczelo to wygladac naprawde zajefajnie a teraz niestety znowu na minus :/ textury w tym przypadku stanowa o tym cze ten wozik bedzie przecietny czy zarabisty. :-) takrze czekam na ta zarobista wersje ;-)

Gość Marioza
Napisano

jest lepjej ale to jeszcze nie to, wyobraz sobie go w np grze jak bys go widzal itp, nie wie mco Ci tu doradzic ale experymetuj dalej kombinuj do skutku tak zeby efket byl dobry bo warto, moze inna kolorystka ciemnijsza?, moze jkaies cube mapy czy cos?

Napisano

No batmobil to raczej nie teges ale wojskowa futurystyczna bryka już tak...ogólnie super ci idzie, tylko difuze by jeszcze do koloryzować..jakieś moro znaki dywizji itp :)

 

Pozdrawiam

Napisano

hehe a mi sie podoba, i to bardzo moze nie kojazy mi sie z batmobilem ale jak dla mnie jest super ;-) , jak bym mial cos zmienic to dodal bym zabrudzen i jakis przepaleni od strzely z rakiety :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności