Napisano 14 Sierpień 200717 l Cześć!! Właśnie kończę modelowanie najnowszego pojazdu batmana, wyglądem przypomina mieszankę hammer-a z Lamborghini, jak dla mnie wgląda jak pojazd lekko opancerzony z przodem w kształcie czaszki (morze nietoperza), naprawdę działa jest nawet bardzo sterowny 500koni 220mph(teoretycznie), waga 2.5T, koszt 1.7million$. Wchodzi się do niego od dachu przez podnoszona pokrywa. Na potrzeby filmu parę rzeczy zostało zmyślonych, ogólnie jego uzbrojenie to dwa karabinki maszynowa umieszczony na przedzie pojazdu. Chce się zmieścić w 6000 poly z wnętrzem. 4 teksturki; difu, normal, spec i opac 2024x –przy czym nie wszystkie. Pozdro, czekam na komentarze. Interior
Napisano 14 Sierpień 200717 l wyglada naprawde dobrze - fajny pomysl z kolami - teraz nie pozostaje nic tylko czxekac na txt
Napisano 14 Sierpień 200717 l poka widok z viewportu, jakiś większy screen i dodaj miniaturkę do pierwszego postu, (instrukcje masz w pierwszy temacie w dziale game art)
Napisano 14 Sierpień 200717 l no i fajnie modelik jest cacy bryla tego autka mi sie podba i te kolka z tylu,
Napisano 14 Sierpień 200717 l Nie jestem fanem tego pojazdu ale widać, że się namęczyłeś z modelowaniem, gratki i czekam na teksturki. Od tych wszystkich pojazdów na forum też mi zaczyna chodzić po głowie jakiś samochodzik do wymodelowania... pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200717 l teraz tak spojrzalem do wnetrza i... jesli planujesz pokazywac srodek to na twoim miejscu zrobilbym chudsze te blachy albo wogole wnetrze skasowal - bo z zewnatrz i tak chyba nic nie widac ?!
Napisano 16 Sierpień 200717 l Ej no nie wiem jak wy tutaj widzicie cokolwiek, jak dla mnie to wszystko jakieś skomplikowane jest, cały ten model :P
Napisano 17 Sierpień 200717 l Autor Jak na razie nie wiele tego zrobiłem poza unwrapem wypaleniem tekturki i oczywiście zakończeniem modelowania, zaczolem malować (schematycznie) detale w bodypaint –kture pozwolą mi później w lokalizacji poszczególnych detali, zamiast ciągłego powracania do referek. Dzięki wielkie za krytyki… pozdro.
Napisano 17 Sierpień 200717 l fajnie ze będdzie textures bo to kawal poządnej bryczki ma taki grozny mroczny wygląd : )
Napisano 1 Wrzesień 200717 l no i wygldąda czadowo! na przednich kolach na 1skrinie tylko widac jakies dziwne rzeczy sie dzieją, poza tym bajera :)
Napisano 1 Wrzesień 200717 l Autor Jeszcze do poprawki parę detali jak to przednie kolo, kokpit i gotowe. Please piszcie jak cos nie tak ja już tracę obiektywne podejście do tego pojazdu.
Napisano 1 Wrzesień 200717 l no jak dla mnie świetna sprawa. Będziesz robił jakiegoś konkretniejszego diffusa ?
Napisano 1 Wrzesień 200717 l Wygląda super, chociaż ciężko mi połapać się co jest co :) . Zapowiada się świetne auto.
Napisano 1 Wrzesień 200717 l nom dizajn czadowy, w ogole kosi czache modelik, zapowiada sie galanto :)
Napisano 2 Wrzesień 200717 l A pokaż skrinszota z viuportu coby zobaczyć bez gi i cienie . a ao wypalales?
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Fajny modelik, ale malo kojarzy sie z batmobilem, moze dodaj jakiegos nietoperka czy cos ;] Soad: do normali nie wypala sie ao bo to sensu nie ma chyba ;]
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Fajny modelik, ale malo kojarzy sie z batmobilem, moze dodaj jakiegos nietoperka czy cos ;] Soad: do normali nie wypala sie ao bo to sensu nie ma chyba ;] Ja tam swego czasu wypalalem ao i wsadzałem je lekko do diff, wszystko wyglądało bardziej naturalnie (oczywiscie koła itp nie mogą mieć tego typu podmalówki).
Napisano 2 Wrzesień 200717 l zonk no i jestes w błędzie :) jak najbardziej do normali wypala sie AO , cavity tudziez wyciaga niby cavity\AO z kanału normala bardzo to pomocne i przydante przy tworzeniu textury,
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Autor Wrzucam ostateczne renderki +Dif. Przy tworzeniu Diffuse bardzo mi pomogły programy jak render to texture (MAX), crazybump beta do wypalenia Cavit ogromnie przydatne narzędzia.
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Wersja z Ao wymiata, mowilem zeby wypalic:D, natomiast wersja błyszcząca juz mi sie mniej podoba, szczególnie te plamy na specu pozdro
Napisano 4 Wrzesień 200717 l nie nie nie ! i jeszcz raz nie zgadzam sie na to zeby to byla wersja final, według mnie to nawet nie jest zaczęte robinie tex difa a w kazdym razie do ukonczenia jeszcze sporo brakuje, nie pisze tego po zlosci czy cos po prostu z tego modelu ktory zrobiles wraz z normalmi mozna zrobić swietny pojazd finalny, przysiadz na tymi texturami kolorem i specem tak jak przy samym modleu i normalach a napewno nie porzałujesz nie bój sie poexperymentowac nie zawsze droga na skóty jest najlepsza tym bardziej jak był dobry początek i półfinał za ktory uznaje normale
Napisano 4 Wrzesień 200717 l no co ja moge powiedziec, zgadzm sie z donMario w 100% ...wczesniej sobie przegladalem ten wozik i na poczatku bylem zceptycznie nastawiaony, potem mnie mile zaskoczyles bo zaczelo to wygladac naprawde zajefajnie a teraz niestety znowu na minus :/ textury w tym przypadku stanowa o tym cze ten wozik bedzie przecietny czy zarabisty. :-) takrze czekam na ta zarobista wersje ;-)
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Autor No nic innego mi nie pozostało jak tylko posłuchać waszych rad i skończyć to jak należy. Pozdrawiam.
Napisano 6 Wrzesień 200717 l jest lepjej ale to jeszcze nie to, wyobraz sobie go w np grze jak bys go widzal itp, nie wie mco Ci tu doradzic ale experymetuj dalej kombinuj do skutku tak zeby efket byl dobry bo warto, moze inna kolorystka ciemnijsza?, moze jkaies cube mapy czy cos?
Napisano 21 Wrzesień 200717 l No batmobil to raczej nie teges ale wojskowa futurystyczna bryka już tak...ogólnie super ci idzie, tylko difuze by jeszcze do koloryzować..jakieś moro znaki dywizji itp :) Pozdrawiam
Napisano 21 Wrzesień 200717 l hehe a mi sie podoba, i to bardzo moze nie kojazy mi sie z batmobilem ale jak dla mnie jest super ;-) , jak bym mial cos zmienic to dodal bym zabrudzen i jakis przepaleni od strzely z rakiety :D
Napisano 21 Wrzesień 200717 l bardzo fajne wszystko, tylko posiedź dłużej nad diffusem bo zaniedbałeś go bardzo w stosunku do reszty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto