Skocz do zawartości

[WIP] Pojazd 3D: Batmobil BBeginning


andy12

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!!

 

Właśnie kończę modelowanie najnowszego pojazdu batmana, wyglądem przypomina mieszankę hammer-a z Lamborghini, jak dla mnie wgląda jak pojazd lekko opancerzony z przodem w kształcie czaszki (morze nietoperza), naprawdę działa jest nawet bardzo sterowny 500koni 220mph(teoretycznie), waga 2.5T, koszt 1.7million$. Wchodzi się do niego od dachu przez podnoszona pokrywa. Na potrzeby filmu parę rzeczy zostało zmyślonych, ogólnie jego uzbrojenie to dwa karabinki maszynowa umieszczony na przedzie pojazdu.

 

Chce się zmieścić w 6000 poly z wnętrzem. 4 teksturki; difu, normal, spec i opac 2024x –przy czym nie wszystkie.

 

Pozdro, czekam na komentarze.

 

jelczm11mapdefjw2.th.jpg

jelczm11mapdefvp7.th.jpg

Interior

jelczm11mapdeftd3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jak na razie nie wiele tego zrobiłem poza unwrapem wypaleniem tekturki i oczywiście zakończeniem modelowania, zaczolem malować (schematycznie) detale w bodypaint –kture pozwolą mi później w lokalizacji poszczególnych detali, zamiast ciągłego powracania do referek.

 

Dzięki wielkie za krytyki… pozdro.

 

batbegcarwipbodypaintvips8.th.jpg

 

batbegcarwipflatview02lmv4.th.jpg

 

batbegcarwipflatview01ym7.th.jpg

 

batbegcarwipflatviewpluvi2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i wygldąda czadowo! na przednich kolach na 1skrinie tylko widac jakies dziwne rzeczy sie dzieją, poza tym bajera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny modelik, ale malo kojarzy sie z batmobilem, moze dodaj jakiegos nietoperka czy cos ;]

Soad: do normali nie wypala sie ao bo to sensu nie ma chyba ;]

Ja tam swego czasu wypalalem ao i wsadzałem je lekko do diff, wszystko wyglądało bardziej naturalnie (oczywiscie koła itp nie mogą mieć tego typu podmalówki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

zonk no i jestes w błędzie :) jak najbardziej do normali wypala sie AO , cavity tudziez wyciaga niby cavity\AO z kanału normala bardzo to pomocne i przydante przy tworzeniu textury,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

nie nie nie ! i jeszcz raz nie zgadzam sie na to zeby to byla wersja final, według mnie to nawet nie jest zaczęte robinie tex difa a w kazdym razie do ukonczenia jeszcze sporo brakuje, nie pisze tego po zlosci czy cos po prostu z tego modelu ktory zrobiles wraz z normalmi mozna zrobić swietny pojazd finalny, przysiadz na tymi texturami kolorem i specem tak jak przy samym modleu i normalach a napewno nie porzałujesz nie bój sie poexperymentowac nie zawsze droga na skóty jest najlepsza tym bardziej jak był dobry początek i półfinał za ktory uznaje normale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ja moge powiedziec, zgadzm sie z donMario w 100% ...wczesniej sobie przegladalem ten wozik i na poczatku bylem zceptycznie nastawiaony, potem mnie mile zaskoczyles bo zaczelo to wygladac naprawde zajefajnie a teraz niestety znowu na minus :/ textury w tym przypadku stanowa o tym cze ten wozik bedzie przecietny czy zarabisty. :-) takrze czekam na ta zarobista wersje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

jest lepjej ale to jeszcze nie to, wyobraz sobie go w np grze jak bys go widzal itp, nie wie mco Ci tu doradzic ale experymetuj dalej kombinuj do skutku tak zeby efket byl dobry bo warto, moze inna kolorystka ciemnijsza?, moze jkaies cube mapy czy cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności