Armia Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Witam. Postanowiłem może czegoś się pouczyć i skleciłem cosik takiego. będę dążył do zrobienia całej postaci powolutku, mam nadzieję, że mi pomożecie. Modelowane bez referki. siatka:
Sebastian Ozga Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Ludek całkiem fajny, ale ma zbyt kanciaste czoło i za małą mózgoczaszkę. Może użyj referki.
Armia Napisano 17 Sierpień 2007 Autor Napisano 17 Sierpień 2007 dzięki, troche postarałem się wyregulować błędy, modeling poszedł dalej, referki przekornie nadal nie chce :P.
wrzecionek Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 to pokarz bez ms postaraj sie bardziej zarysować szczękę i łuki brwiowe powinny bardziej wystawać
mkk3a Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 i jeszcze gdyby była mniej rozmyta to tez by było miło. w ogóle starczy screen z viewportu, nie ma co bawic sie w jakies takie rendery. choć tak na oko, to widać, ze topologia siatki przy kącikach ust oraz koło nosa jest do bani. PS. koleżka pisze się przez Ż ;)
Armia Napisano 17 Sierpień 2007 Autor Napisano 17 Sierpień 2007 Ale to ma być koleSZka :P. Koleżków jest dużo na świecie, Koleszków już mniej :). Spoko, przy następnym rzucie poprawek wrzuce siatkę bez ms, chociaż jest paskudna :P i z viewporta. hmm, siatkę na zasadzie edged face czy po prostu wireframe państwo sobie życzycie? ;) EDIT Dobra, kolejna aktualizacja. Strasznie się zdenerwował mój koleszek, to pewnie od tego ciagłego macania myszą po mordzie ;) Zaczyna mi się kibol z tego kroić :)
mkk3a Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 jak dla mnie to moze byc połączenie cieniowania i siatki a co do siatki to sie nie tlumacz ze paskudna, bo dobra siatka to chyba podstawa (choc sam nie jestem specem w organice, dopiero sie teog ucze)
kubi Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Wychodzi trochę plastikowo, jedyna metoda na nauczeni sie modelowania główek jest nierozczulanie sie nad jedna tylko robienie następnej z doświadczeniem zdobytym na poprzedniej.
purple Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 eee,no dla czego... moim zdaniem KoleSZka idzie w dobrą stronę i powinien być jeszcze pomeczony- nic tak nie satysfakconuje i ne daje napędu do nauki tworzenia, jak udana skończona pracka, którą sobie autor bardzo chwali... dawaj dale go Armia, bo sie juz cos powoli kształtuje- ale proszę Cię-KORZYSTAJ z referek, bo nie masz pojęcia o proporcjach...:) dopiero musisz sie ich nauczyć-ale widać,że zapał jest;) powodzenia i pozdrawiam:)
mkk3a Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 ja akurat zgodze sie z _kubą_ ze jak sie jest jeszcze kiepskim w organice i ciezko juz cos wyciagnac z modelu, to trzeba brac sie za kolejny i zaczynac od zera. sam tak robielm i wtedy widac, ze praktycznie z modelu na model jest coraz lepiej a to daje jeszcze wiecej satysfakcji i motywuje do dalszej pracy.
ledyr Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 niech nie bedzie taki smutny zrób mu szeroki uśmiech :) i czemu nie chcesz użyć referek jesli mozna wiedzieć?
Armia Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 dobra niech będzie, pomyślę nad tymi referkami :).
purple Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Bo (jak go znam) jest zadufany w sobie i myśli, że uda mu sie bez referki ;) ale takich rzeczy się nie robi na początku bez referki, jeśli sie nawet podstaw anatomii samemu nie zna...po prostu bez sensu... _kuba_, z tego co kojarzę robi w Z-brashu, a "koleszka" to jest czysty max, vertexy, poligony, tu trudniej o model od początku....w z-brushu masz podkładki proporcjonalne (gotowe modele), w maxie jest co najwyżej "biped"...trza samemu tworzyć od podstaw... ps: Armia, co to takie zblurowane? aż sie patrzeć nie chce...
kubi Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Bo (jak go znam) jest zadufany w sobie i myśli, że uda mu sie bez referki ;) ale takich rzeczy się nie robi na początku bez referki, jeśli sie nawet podstaw anatomii samemu nie zna...po prostu bez sensu... _kuba_, z tego co kojarzę robi w Z-brashu, a "koleszka" to jest czysty max, vertexy, poligony, tu trudniej o model od początku....w z-brushu masz podkładki proporcjonalne (gotowe modele), w maxie jest co najwyżej "biped"...trza samemu tworzyć od podstaw... ps: Armia, co to takie zblurowane? aż sie patrzeć nie chce... Z tym się zgodzę na początek refki są przydatne. Tylko nie trzeba się nad takim modelem zbytnio rozwodzić. Jak nie wyszedł to brać się za następny. Do sculptera "podkładkę proporcjonalną" trzeba sobie samemu zrobić i tu się polymodeling przydaje.
..::Krzysiek M::.. Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 musisz jeszcze popracować nad siatką :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się