Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Postanowiłem może czegoś się pouczyć i skleciłem cosik takiego. będę dążył do zrobienia całej postaci powolutku, mam nadzieję, że mi pomożecie. Modelowane bez referki.

 

gowafl3.jpg

 

siatka:

 

siatkabq7.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

i jeszcze gdyby była mniej rozmyta to tez by było miło. w ogóle starczy screen z viewportu, nie ma co bawic sie w jakies takie rendery.

 

choć tak na oko, to widać, ze topologia siatki przy kącikach ust oraz koło nosa jest do bani.

 

PS. koleżka pisze się przez Ż ;)

Napisano

Ale to ma być koleSZka :P. Koleżków jest dużo na świecie, Koleszków już mniej :). Spoko, przy następnym rzucie poprawek wrzuce siatkę bez ms, chociaż jest paskudna :P i z viewporta. hmm, siatkę na zasadzie edged face czy po prostu wireframe państwo sobie życzycie? ;)

 

EDIT

 

Dobra, kolejna aktualizacja. Strasznie się zdenerwował mój koleszek, to pewnie od tego ciagłego macania myszą po mordzie ;)

 

gowa3yj8.jpg

 

Zaczyna mi się kibol z tego kroić :)

Napisano

jak dla mnie to moze byc połączenie cieniowania i siatki

 

a co do siatki to sie nie tlumacz ze paskudna, bo dobra siatka to chyba podstawa (choc sam nie jestem specem w organice, dopiero sie teog ucze)

Napisano

Wychodzi trochę plastikowo, jedyna metoda na nauczeni sie modelowania główek jest nierozczulanie sie nad jedna tylko robienie następnej z doświadczeniem zdobytym na poprzedniej.

Napisano

eee,no dla czego... moim zdaniem KoleSZka idzie w dobrą stronę i powinien być jeszcze pomeczony- nic tak nie satysfakconuje i ne daje napędu do nauki tworzenia, jak udana skończona pracka, którą sobie autor bardzo chwali...

dawaj dale go Armia, bo sie juz cos powoli kształtuje- ale proszę Cię-KORZYSTAJ z referek, bo nie masz pojęcia o proporcjach...:)

dopiero musisz sie ich nauczyć-ale widać,że zapał jest;)

powodzenia i pozdrawiam:)

Napisano

ja akurat zgodze sie z _kubą_ ze jak sie jest jeszcze kiepskim w organice i ciezko juz cos wyciagnac z modelu, to trzeba brac sie za kolejny i zaczynac od zera. sam tak robielm i wtedy widac, ze praktycznie z modelu na model jest coraz lepiej a to daje jeszcze wiecej satysfakcji i motywuje do dalszej pracy.

Napisano

Bo (jak go znam) jest zadufany w sobie i myśli, że uda mu sie bez referki ;) ale takich

rzeczy się nie robi na początku bez referki, jeśli sie nawet podstaw anatomii samemu nie zna...po prostu bez sensu...

_kuba_, z tego co kojarzę robi w Z-brashu, a "koleszka" to jest czysty max, vertexy, poligony, tu trudniej o model od początku....w z-brushu masz podkładki proporcjonalne (gotowe modele), w maxie jest co najwyżej "biped"...trza samemu tworzyć od podstaw...

 

ps: Armia, co to takie zblurowane? aż sie patrzeć nie chce...

Napisano
Bo (jak go znam) jest zadufany w sobie i myśli, że uda mu sie bez referki ;) ale takich

rzeczy się nie robi na początku bez referki, jeśli sie nawet podstaw anatomii samemu nie zna...po prostu bez sensu...

_kuba_, z tego co kojarzę robi w Z-brashu, a "koleszka" to jest czysty max, vertexy, poligony, tu trudniej o model od początku....w z-brushu masz podkładki proporcjonalne (gotowe modele), w maxie jest co najwyżej "biped"...trza samemu tworzyć od podstaw...

 

ps: Armia, co to takie zblurowane? aż sie patrzeć nie chce...

 

Z tym się zgodzę na początek refki są przydatne. Tylko nie trzeba się nad takim modelem zbytnio rozwodzić. Jak nie wyszedł to brać się za następny. Do sculptera "podkładkę proporcjonalną" trzeba sobie samemu zrobić i tu się polymodeling przydaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności