Ania Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 czy da się w zbrushu wyświetlić teksturę bledziej lub niewyraźniej? problem jest ten że mam namalowaną teksturę czarnobiałą, i chciałabym skalptować z teksturą widoczną, ale w tej chwili jest zbyt dominująca i źle widzę co wyskalptowałam. coś jak obniżenie kontrastu w programach 2d. da się?
zeet Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 W zależności od wybranego materiału ,materiałMat cap -regulujesz intensity A,reszta materiałów to regulacja- Ambient , ustawienia są w zakładce Material/Modifiers. edit sorry sprawdziłem i nie za bardzo to działa ,co chcesz uzyskać modelując z teksturą ?
Ania Napisano 17 Sierpień 2007 Autor Napisano 17 Sierpień 2007 mam materiał fast shader, zmiana ambient nawet do zera nie daje żadnego efektu (na ikonce zmienia się na czarno, ale na samym obiekcie na którym jest tekstura nic się nie zmienia) mat cap to samo.
Nezumi Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 "skalptować" - Zlota Czcionka Teleexpressu sie nalezy... Wydaje mi sie ze nie jest to mozliwe. Poza texture transparency ON/OFF to nie widze innej opcji.
Tomala Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Aniu a nie możesz tej textury przed wrzuceniem do zbrusha dostosować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się