Nash23 Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Nie byłem, nie wiem, nie znam się ale myślę że ten nie będzie kosztował prawie milion nowych złotych. Dworzec PKS. PS. Bilety sprzedają w kiosku za rogiem ;)
AGmakonts Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 fajnie ale brakuje gazet i smieci więcej .....fajne światło ale niektóre tex tak coś nie teges no i te metalowe zydelki za bardzo czyste
Liber Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Bez Pana Andrzeja i butelek taniego wina typu "złote grono", "komandos" było by tu pusto:P A tak poza tym: - Widok za oknem jakoś mi nie podchodzi, - fajne refleksy na ławkach, ale nie naturalne. Światło z prawej strony powinno być intensywniejsze, - fajny materiał tego krzesła, siedzenia czy co to jest (chyba wiesz o co chodzi:P) Ogólnie podoba mi się. Pozdro
Reanimator Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Te dziwne rzeczy przy okienkach to podesty, na ktorych Ministrant Gosiewski moze stanac, zeby dosiegnac? ;)
Robertus Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 przyjemne renderki , no i jakis ciekawy temat na wizke :)
SWRSC Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 brakuje elo-bazgrołów na ścianach :p ogolnie fajnie wyszło, ale nie bombastik.
Łukasz Kotwicki Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 łajej winka nawet są pod ławką hehehe pozdro ps. ach ci polscy graficy zadbają o każdy szczegół :P pps.zagrycha jakas by się przydała ...
piotrek Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Zacieki na ścianach są, a na suficie w rogach ni śladu... Ogólnie przyjemne dla oka.
Zbychowaty Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Ogolnie bardzo ladnie. Brakuje mi pewnych detali, a te jablko wina z endru bym wywalil. Nie pasuje mi widok za oknem(skala i wysokosc). Czym oswietlane?