Napisano 22 Sierpień 200717 l Hej Nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie więc zadaje je tutaj. Często widzę na forum rendery testowe lub już nawet finalne wersje które są mocno(średnio) zaszumione ale mają poprawne oświetlenie tj. nie ma plam,artefaktów itd. Jedyną wadą renderu jest ten właśnie szum. Możecie zdradzić jakich ustawień używacie dla takiego właśnie efektu?? Przypuszczam że taki render liczy się znacznie szybciej. A może szum to w niektórych przypadkach efekt dodany w PS?
Napisano 22 Sierpień 200717 l czesc nieraz szum(noise) dodaje sie w photoshopie a nieraz poprostu renderenuje sie w tym przypadku silikami gi jakim jest qmc, na niskich ustawieniach subdvs, np 8 :) Wtedy nie powinno byc plam/ grzybow i latajacych obiektow. jak zle gadam to poprawiac ! :]
Napisano 22 Sierpień 200717 l Mnie się szum osobiście podoba ale nie wiem czemu sam rzadko z niego korzystam;) Jeśli już to w Photoshopie chyba najlepiej dodac bo masz pełną kontrolę jego intensywności.
Napisano 22 Sierpień 200717 l Autor W PS nie ma problemu żeby coś dodać. Chodziło mi o przyśpieszenie czasu renderu kosztem występowania szumu.
Napisano 22 Sierpień 200717 l jak renderenujesz z qmc to nie bedziesz mial zadnych plam no moze jak sie postarasz, przewaznie masz ziarno na nickich ustawieniach a plam ni ma :p
Napisano 22 Sierpień 200717 l to w takim razie wypowiedź JunioR'a 4 posty wyżej ma tu zastosowanie :) edit: i hcpiter3d też dobrze prawi ;)
Napisano 22 Sierpień 200717 l Autor Ok przetestuje. A w jakim zestawieniu ?? QMC i QMC?? Chodzi mi o primary i secondary engine.
Napisano 22 Sierpień 200717 l primary QMC + secondary Light Cache dokladnie tak, wlasnie, czyli szybko i nawet podglad przy liczenia LC masz ;p pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto