Napisano 12 Grudzień 200321 l Po skończeniu hondy biorę się za nissana :) Mam zamiar wymodelować go bardzo dokładnie i na konieć zrobić jakieś otoczenie. Narazie fotka.
Napisano 12 Grudzień 200321 l No to czekamy na rendery:] Ten o ile dobrze pamietam, to będzie \"rasowy\" high poly, nie mylę się??
Napisano 13 Grudzień 200321 l Autor Oto pierwsze 2 rendery [piwo] Jak widać jest to przedni błotnik i kilka wkrętów :) Nie widzę w nim bugów ale jeśli wy coś wypatrzycie to zgłaszać !! To co widać składa się z 27.000 ścian (mesh smooth: quad output, interlations: 3)
Napisano 13 Grudzień 200321 l Rzeczywiście, poly to Ty nie szczędzisz:D A co do błotnika to ok, ale ten rowek jest chyba zbyt zaokrąglany. Raczej powinien być bardziej \"kanciaty\". A poza tym gitez majonez:] Masz zamiar modelować silnik??
Napisano 13 Grudzień 200321 l Autor Silnik jak narazie mam zamiar modelować :) Rowek za bardzo okrągły ??????? raczej nie....... jak już to może za szeroki ????
Napisano 13 Grudzień 200321 l Jak teraz dokładniej popatrzyłem na zdjęcie, to już jestem pprawie pewien że jest dobry:] Zmyliła mnie ta miękka \"wewnętrzna (od strony silnika)\" krawędź. Ale ten na zdjęciu też chyba tak ma.
Napisano 13 Grudzień 200321 l nie no podoba mi się...nie szczędź polygonów :D będzie gites...czekam na reszte :) pozdro...
Napisano 13 Grudzień 200321 l super, tylko radzę ci używać iterations x2 zamiast x3, bo dużej różnicy na renderach nie widać, a za to czas renderowania się bardzo różni :D czekam na postępy :) zdrówko [piwo] P.S. widzę, że robimy na odwrót... najpierw robiłeś Hondę low-poly a teraz Nissana high-poly, a ja zupełnie na opak :D
Napisano 14 Grudzień 200321 l Autor Jak to zawsze w weekend robota idzie do przodu :) Przybyło kilka ścianek w rezultacie dając ich liczbe 57.000 (ciekawe jak mój komp zniesie zwielokrotnienie tej liczby :| ) Rezultaty dzisiejszej pracy:
Napisano 14 Grudzień 200321 l Super Ci to wychodzi ..... fajnie zrobiles wewneetrzna czesc wneki na drzwi :)
Napisano 15 Grudzień 200321 l mam nadzieje, że nie zapominiales podladek pod srubki :) hehe po za tym tylko pozazdroscic kompa, ktory jest w stanie utrzymac taka ilosc poly.. ;) ogolnie pracka robi niezle wrazenie, czekamy na update :)
Napisano 15 Grudzień 200321 l Autor beeper: pozazdrościć kompa ?????? ja się będe musiał z tym dalej katować na 256MB DDR, riva tnt 2 32MB, Athlon XP 1600+ i bardzo wolny hdd na UDMA 66 :| Zobaczymy do ilu polygonów dojde na tym gruchocie :)
Napisano 15 Grudzień 200321 l To jest gruchot?? Mam podobny config i wcale nie uważam go za gruchota :), a znam ludzi, którzy na maszynach dwukrotnie gorszych robia w maxie i tak nie marudza :).
Napisano 15 Grudzień 200321 l hehe ja mam athlona 1gh, radeona 9000, 256 SDRAM, no i dysk udma 66 i czasami max nie wyrabia i sie wysypuje... ;/
Napisano 15 Grudzień 200321 l jak się wszyscy chwalą gruchotami to ja też się pochwalę :D Celeron 800MHz, 256 DDR, Seagate 20gb i od niedawna karta graficzna GeForce 3ti 450 (jedyna wydajna rzecz w tym kompie :) tyle, że bardziej do gier :]) pozdrawiam i czekam na updaty [piwo]
Napisano 15 Grudzień 200321 l Teraz ja :P Mam aż dwa \"gruchoty\" w domu : Pierwszego \"gruchota\" okupuje mój ojciec. Czasami używa go moja matka (uczy się paintera i układa mahjonga) a czasami pożyczam go sobie ja do giercowania po sieci. Jest to Athlon 1400, 256 ddr, 120gb barracuda, geforce 3 ti200 Drugi gruchot jest mój i tylko mój. Athlon xp 1800+, 256 mb ddr, radeon 9800 pro, dysk ibm 40 gb oraz tablet wacomy A6. Ogólnie nie narzekam :)
Napisano 15 Grudzień 200321 l Coś czuje, że zaraz wpadnie tu DruG :D, ale co mi tam: Athlon 1.2, 512 DDR 266Mhz, GeForce 2 64, 40 GB Baracuda, Monit 15 (mój najwiekszy koszmar :( ), ogólnie jakoś sobie radze, choć planuje małą modernizację w 2004 (studia idą i trzeba podkusić sponsorów (czytać rodziców) to odwazniejszych inwestycji :D )
Napisano 15 Grudzień 200321 l Autor widze że nie tylko ja mam złoma :] no ale taki to kraj :( a updete powinien być jutro
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor :( :( :( jednak nie będzie dzisiaj update\'a :( bo moja riva się zawiesza jak coś dorobie :| aż tak mało potrafi ?? w tym tygodniu (może jutro) wymienie ją na gf2 mx400 64MB i dopiero wtedy zaczne coś robić. (niewiele lepsza ta karta ale na inną nie mam kasy :( FUCK !!
Napisano 17 Grudzień 200321 l Javor, nie rób tego !! wywal trochę więcej i kup sobie Gainward GeForce 3ti 450 !! kosztuje coś około 380zł, więc nie jest to taki majątek, a GF2 przy nim to taki mały syfek :D dla porównania testy w 3DMarku 2003 (wiem, że to bardziej test do gier ale co tam :]) GF2 mx400 32mb \"80\" punktów, GF3ti 450 64mb \"790\" punktów... różnica kolosalna i wątpię, żeby GF2 mx400 64mb był o wiele lepszy od wersji 32mb... jak już coś kupować to tak, żeby starczyło na dłużej :) trzymaj się [piwo] P.S. polecam tą stronkę... http://www.digit-life.com/articles2/over2003/index.html jest to mega benchmark 80 kart graficznych :)
Napisano 17 Grudzień 200321 l Autor co do grafy loozack to już mam tego gf2 bo więcej kasy bym szybko nie załatwił :( ale mniejsza z tym mam dziwny problem z plikiem :| kiedy otwieram ostatni plik z moim nissanem to wszystko wygląda dobrze ale jeśli zrobie coś co zpowoduje jakąkolwiek zmiane w viewporce to max mi się wyłącza :( jak go wziełem merge to to samo się dzieje:( można coś z tym zrobić czy muszę powrócić do starszego pliku i robić kilka kurewskich rzeczy od nowa????
Napisano 19 Grudzień 200321 l Autor kur** jakiś niedoje**ny jest ten max (6) znalazłem problem przez który się wyłącza ale niemam pojęcia jak go rozwiązać :mad: jest to słupek przedni i poprostu skopiowałem vertexy 2x, poprzesuwałem je i zbudowałem na nich ściany (takim sposobem robiłem np wnęke na dzrwi i działa :| ) no i chodzi o to że jak włącze meshsmooth to pokazuje ładnie wygładone ale jak zechce obrucić viewporta lub coś w nim zrobić to zdycha :mad: jeśli macie pomysł jak to rozwiązać to piszcie !!
Napisano 19 Grudzień 200321 l hmmm, to cos z grafa, jak masz ustawione view porty ?? tzn direct 3D ? glide ?? z tym poprobuj
Napisano 19 Grudzień 200321 l Autor najpierw miałem rive 2 a teraz mam gf2 mx400 i ciągle ustawione na direct 3d (na glide niema nawet przezroczystości - tylko piksele na przemian pokazują dwie warstwy, a sowtware to już szkoda mówić)
Napisano 19 Grudzień 200321 l GeForce pracuje najlepiej w OpenGL, ja tak mam cały czas i nie mam problemów z przezroczystością czy innymi bajerami :|
Napisano 19 Grudzień 200321 l Autor heh działa na open gl :] dzięki loozack !!!! [piwo] problem który mnie dręczył jak narazie znikną ale niezgodze się z jednym: \"GeForce pracuje najlepiej w OpenGL\" - teraz mam 10x gorszą wydajność (już przy tylu co mam mi się tnie:|) a jedyne karty które wolą OpenGL od direct 3d to VOODOO mniejsza z tym...... działa więc biore się wkońcu do roboty:)
Napisano 22 Grudzień 200321 l Autor No wkońcu jakiś update :) Ale niestety mam spory problem :| Aktualnie jest 24.000 ścian co na moim gruchocie i openGL daje około 1fps :( Tak więc albo będe motał coś z direct 3d (jak go testowałem to doszedłem do 1.000.000 i chodził sporo lepiej) albo będe robił części w oddzielnych plikach i potem jakoś to składał w całość .... zobaczymy.
Napisano 22 Grudzień 200321 l aż z ciekawości sprawdziłem mojego kompa przy 524 tys poly ( 2 teaporty po 64 segmenty) w 1 viewporcie mam 15 kl/sek a jak włącze widok siatki to 3 kl/s też pracuje w open gl niewiem dlaczego u ciebie jest tak źle :|
Napisano 22 Grudzień 200321 l A-D-e-X: to jest zalezne od wszystkiego. sterownikow, karty, procesora, ramu, windows\'a jesli mowie zle poprawcie mnie a i jeszcze sprzet:\\ Penitum 4 1400 MHz 256 MB RDRAM GeForceFX5200 128MB RAM Monitor 17\" AOC 2xBarracuda 5 7200RPM 40GB 2xU6 40GB że tu jeszcze Drug\'a nie było? :-)
Napisano 22 Grudzień 200321 l Autor haha !! już wiem czego mi się max mulił i zawieszał !! bo direct 3d miałem ustawiony pod directX 9 a gf 2 go nie obsługuje (wszystko było emulowane i dlatego taki zamuł i zawieszki) teraz już jest sporo lepiej więc moge się wkońcu porządnie brać za robote [piwo] tylko jeszcze niech ktoś mi powie dlaczego mi poznikały strzałki itp to przesuwania, obkręcania, skalowania itd :| moge wykonywać te operacje łapiąc za krawędzie obiektu ale wtedy się przesuwa po obu osiach :| albo wpisywać cyferki co jest bardzo wkur*iające :( wie ktoś jak to naprawić ????
Napisano 22 Grudzień 200321 l Co do zniknięcia - WCIŚNIJ klawisz \"X\" :) Co do działania - mi np na GForce 2 MX 200 działa ZNACZNIE lepiej OpenGL aniżeli D3D. Dużo za to dało ustawienie STAŁEJ wirtualnej pamięci na poziomie min/max 2GB (+20-40% lepsze działanie w moim przypadku).
Napisano 22 Grudzień 200321 l Javor, a po co ci meshsmooth w viewportach ?? bo skoro mówisz, że masz 24k face\'ów to znaczy, że masz go włączonego... nie wystarczy, że ms będzie włączony tylko przy renderingach ?? pozdrawiam [piwo] P.S. ten model to będzie cudo O_O P.S.2 możesz pokazać siateczkę low-poly ?? :)
Napisano 23 Grudzień 200321 l Autor Loozack: cała ta część tylna (bez przednich błotników i zderzaka tylnego) miała wycinane szybki świateł więc jej siatka jest po meshsmooth\'cie i nie da się tego zmienić. Z tego powodu raczej nie będe zamieszczał siatki. no a tu wspomniany zderzaczek :) (rendery są strasznie lipne bo scanlinie, lepsze będą jak zdobęde brazila 1.2)
Napisano 27 Grudzień 200321 l Autor ehhhhh :( ledwo zaczełem ten model i już musze ogłosić że prace nad nim zostały wstrzymane :( jak nie trudno się domyślić po wcześniejszych postach robie to ze względu na (nie)wydajność mojego kompa :( osttnio zaczełem robić przedni zderzak i aktualnie model ma 350.000 ścian. pozatym troche mi się nie podobają niektóre miejsca w tym modelu więc mam zamiar po części zrobić go od nowa (całą bryłe a następnie powycinać szpary itp) co = jeszcze więcej ścian w viewporcie :( dlatego narazie z tym kończe (nie bede robił go takiego na jaki pozwala mi mój pier****** komputer, tylko takiego jakiego sobie zaplanowałem!!) a narazie wezme się za coś do 100.000-200.000 ścian :(
Napisano 27 Grudzień 200321 l dla mnie żle sie zabrałeś za robienie bo robisz wieksza cześć samochodu z 1 kawałka blachy ja robie zawsze każdą cześć osobno i dzieki temu niemusze martwić sie że jak włącze msmooth na 1 czesci to mi komp bedzie stekał cześci których nierobisz możesz też mieć taż że są to tylko bozy w viewporcie ( np. koła itp) 3maj sie i mam nadzieje że szybko wrócisz do tego modelu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto