Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po skończeniu hondy biorę się za nissana :) Mam zamiar wymodelować go bardzo dokładnie i na konieć zrobić jakieś otoczenie.

Narazie fotka.

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oto pierwsze 2 rendery [piwo]

Jak widać jest to przedni błotnik i kilka wkrętów :)

Nie widzę w nim bugów ale jeśli wy coś wypatrzycie to zgłaszać !!

To co widać składa się z 27.000 ścian (mesh smooth: quad output, interlations: 3)

Napisano

Rzeczywiście, poly to Ty nie szczędzisz:D A co do błotnika to ok, ale ten rowek jest chyba zbyt zaokrąglany. Raczej powinien być bardziej \"kanciaty\". A poza tym gitez majonez:] Masz zamiar modelować silnik??

Napisano

Jak teraz dokładniej popatrzyłem na zdjęcie, to już jestem pprawie pewien że jest dobry:] Zmyliła mnie ta miękka \"wewnętrzna (od strony silnika)\" krawędź. Ale ten na zdjęciu też chyba tak ma.

Napisano

super, tylko radzę ci używać iterations x2 zamiast x3, bo dużej różnicy na renderach nie widać, a za to czas renderowania się bardzo różni :D czekam na postępy :)

 

zdrówko [piwo]

 

P.S. widzę, że robimy na odwrót... najpierw robiłeś Hondę low-poly a teraz Nissana high-poly, a ja zupełnie na opak :D

Gość Markowski
Napisano

Irek pokaż siatkę. Na razie spox :D

Napisano

Jak to zawsze w weekend robota idzie do przodu :) Przybyło kilka ścianek w rezultacie dając ich liczbe 57.000 (ciekawe jak mój komp zniesie zwielokrotnienie tej liczby :| )

 

Rezultaty dzisiejszej pracy:

Napisano

mam nadzieje, że nie zapominiales podladek pod srubki :) hehe

po za tym tylko pozazdroscic kompa, ktory jest w stanie utrzymac taka ilosc poly.. ;)

ogolnie pracka robi niezle wrazenie, czekamy na update :)

Napisano

beeper: pozazdrościć kompa ?????? ja się będe musiał z tym dalej katować na 256MB DDR, riva tnt 2 32MB, Athlon XP 1600+ i bardzo wolny hdd na UDMA 66 :|

Zobaczymy do ilu polygonów dojde na tym gruchocie :)

Napisano

To jest gruchot?? Mam podobny config i wcale nie uważam go za gruchota :), a znam ludzi, którzy na maszynach dwukrotnie gorszych robia w maxie i tak nie marudza :).

Napisano

jak się wszyscy chwalą gruchotami to ja też się pochwalę :D Celeron 800MHz, 256 DDR, Seagate 20gb i od niedawna karta graficzna GeForce 3ti 450 (jedyna wydajna rzecz w tym kompie :) tyle, że bardziej do gier :])

pozdrawiam i czekam na updaty [piwo]

Napisano

Teraz ja :P

Mam aż dwa \"gruchoty\" w domu :

Pierwszego \"gruchota\" okupuje mój ojciec. Czasami używa go moja matka (uczy się paintera i układa mahjonga) a czasami pożyczam go sobie ja do giercowania po sieci. Jest to Athlon 1400, 256 ddr, 120gb barracuda, geforce 3 ti200

Drugi gruchot jest mój i tylko mój. Athlon xp 1800+, 256 mb ddr, radeon 9800 pro, dysk ibm 40 gb oraz tablet wacomy A6.

Ogólnie nie narzekam :)

 

Napisano

Coś czuje, że zaraz wpadnie tu DruG :D, ale co mi tam: Athlon 1.2, 512 DDR 266Mhz, GeForce 2 64, 40 GB Baracuda, Monit 15 (mój najwiekszy koszmar :( ), ogólnie jakoś sobie radze, choć planuje małą modernizację w 2004 (studia idą i trzeba podkusić sponsorów (czytać rodziców) to odwazniejszych inwestycji :D )

Napisano

:( :( :(

jednak nie będzie dzisiaj update\'a :( bo moja riva się zawiesza jak coś dorobie :| aż tak mało potrafi ?? w tym tygodniu (może jutro) wymienie ją na gf2 mx400 64MB i dopiero wtedy zaczne coś robić. (niewiele lepsza ta karta ale na inną nie mam kasy :( FUCK !!

Napisano

Javor, nie rób tego !! wywal trochę więcej i kup sobie Gainward GeForce 3ti 450 !! kosztuje coś około 380zł, więc nie jest to taki majątek, a GF2 przy nim to taki mały syfek :D dla porównania testy w 3DMarku 2003 (wiem, że to bardziej test do gier ale co tam :]) GF2 mx400 32mb \"80\" punktów, GF3ti 450 64mb \"790\" punktów... różnica kolosalna i wątpię, żeby GF2 mx400 64mb był o wiele lepszy od wersji 32mb... jak już coś kupować to tak, żeby starczyło na dłużej :)

trzymaj się [piwo]

 

P.S. polecam tą stronkę...

http://www.digit-life.com/articles2/over2003/index.html

jest to mega benchmark 80 kart graficznych :)

 

Napisano

co do grafy loozack to już mam tego gf2 bo więcej kasy bym szybko nie załatwił :(

ale mniejsza z tym mam dziwny problem z plikiem :| kiedy otwieram ostatni plik z moim nissanem to wszystko wygląda dobrze ale jeśli zrobie coś co zpowoduje jakąkolwiek zmiane w viewporce to max mi się wyłącza :( jak go wziełem merge to to samo się dzieje:( można coś z tym zrobić czy muszę powrócić do starszego pliku i robić kilka kurewskich rzeczy od nowa????

Napisano

kur** jakiś niedoje**ny jest ten max (6)

znalazłem problem przez który się wyłącza ale niemam pojęcia jak go rozwiązać :mad:

jest to słupek przedni i poprostu skopiowałem vertexy 2x, poprzesuwałem je i zbudowałem na nich ściany (takim sposobem robiłem np wnęke na dzrwi i działa :| )

no i chodzi o to że jak włącze meshsmooth to pokazuje ładnie wygładone ale jak zechce obrucić viewporta lub coś w nim zrobić to zdycha :mad:

jeśli macie pomysł jak to rozwiązać to piszcie !!

Napisano

najpierw miałem rive 2 a teraz mam gf2 mx400 i ciągle ustawione na direct 3d (na glide niema nawet przezroczystości - tylko piksele na przemian pokazują dwie warstwy, a sowtware to już szkoda mówić)

Napisano

heh działa na open gl :]

dzięki loozack !!!! [piwo]

problem który mnie dręczył jak narazie znikną ale niezgodze się z jednym: \"GeForce pracuje najlepiej w OpenGL\" - teraz mam 10x gorszą wydajność (już przy tylu co mam mi się tnie:|) a jedyne karty które wolą OpenGL od direct 3d to VOODOO

 

mniejsza z tym...... działa więc biore się wkońcu do roboty:)

Napisano

No wkońcu jakiś update :)

Ale niestety mam spory problem :| Aktualnie jest 24.000 ścian co na moim gruchocie i openGL daje około 1fps :(

Tak więc albo będe motał coś z direct 3d (jak go testowałem to doszedłem do 1.000.000 i chodził sporo lepiej) albo będe robił części w oddzielnych plikach i potem jakoś to składał w całość .... zobaczymy.

Napisano

aż z ciekawości sprawdziłem mojego kompa

 

przy 524 tys poly ( 2 teaporty po 64 segmenty) w 1 viewporcie mam 15 kl/sek a jak włącze widok siatki to 3 kl/s

też pracuje w open gl

niewiem dlaczego u ciebie jest tak źle :|

Napisano

A-D-e-X:

to jest zalezne od wszystkiego. sterownikow, karty, procesora, ramu, windows\'a

jesli mowie zle poprawcie mnie

a i jeszcze sprzet:\\

 

Penitum 4 1400 MHz

256 MB RDRAM

GeForceFX5200 128MB RAM

Monitor 17\" AOC

2xBarracuda 5 7200RPM 40GB

2xU6 40GB

 

że tu jeszcze Drug\'a nie było? :-)

Napisano

haha !!

już wiem czego mi się max mulił i zawieszał !! bo direct 3d miałem ustawiony pod directX 9 a gf 2 go nie obsługuje (wszystko było emulowane i dlatego taki zamuł i zawieszki)

teraz już jest sporo lepiej więc moge się wkońcu porządnie brać za robote [piwo]

 

tylko jeszcze niech ktoś mi powie dlaczego mi poznikały strzałki itp to przesuwania, obkręcania, skalowania itd :|

moge wykonywać te operacje łapiąc za krawędzie obiektu ale wtedy się przesuwa po obu osiach :| albo wpisywać cyferki co jest bardzo wkur*iające :(

wie ktoś jak to naprawić ????

Napisano

Co do zniknięcia - WCIŚNIJ klawisz \"X\" :)

 

Co do działania - mi np na GForce 2 MX 200 działa ZNACZNIE lepiej OpenGL aniżeli D3D.

Dużo za to dało ustawienie STAŁEJ wirtualnej pamięci na poziomie min/max 2GB (+20-40% lepsze działanie w moim przypadku).

Napisano

Javor, a po co ci meshsmooth w viewportach ?? bo skoro mówisz, że masz 24k face\'ów to znaczy, że masz go włączonego... nie wystarczy, że ms będzie włączony tylko przy renderingach ??

pozdrawiam [piwo]

P.S. ten model to będzie cudo O_O

P.S.2 możesz pokazać siateczkę low-poly ?? :)

Napisano

Loozack: cała ta część tylna (bez przednich błotników i zderzaka tylnego) miała wycinane szybki świateł więc jej siatka jest po meshsmooth\'cie i nie da się tego zmienić.

Z tego powodu raczej nie będe zamieszczał siatki.

 

no a tu wspomniany zderzaczek :)

(rendery są strasznie lipne bo scanlinie, lepsze będą jak zdobęde brazila 1.2)

Napisano

ehhhhh :( ledwo zaczełem ten model i już musze ogłosić że prace nad nim zostały wstrzymane :(

jak nie trudno się domyślić po wcześniejszych postach robie to ze względu na (nie)wydajność mojego kompa :(

osttnio zaczełem robić przedni zderzak i aktualnie model ma 350.000 ścian. pozatym troche mi się nie podobają niektóre miejsca w tym modelu więc mam zamiar po części zrobić go od nowa (całą bryłe a następnie powycinać szpary itp) co = jeszcze więcej ścian w viewporcie :( dlatego narazie z tym kończe (nie bede robił go takiego na jaki pozwala mi mój pier****** komputer, tylko takiego jakiego sobie zaplanowałem!!)

 

a narazie wezme się za coś do 100.000-200.000 ścian :(

Napisano

dla mnie żle sie zabrałeś za robienie bo robisz wieksza cześć samochodu z 1 kawałka blachy

 

ja robie zawsze każdą cześć osobno i dzieki temu niemusze martwić sie że jak włącze msmooth na 1 czesci to mi komp bedzie stekał cześci których nierobisz możesz też mieć taż że są to tylko bozy w viewporcie ( np. koła itp)

 

3maj sie i mam nadzieje że szybko wrócisz do tego modelu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności