javor Napisano 12 Grudzień 2003 Share Napisano 12 Grudzień 2003 Po skończeniu hondy biorę się za nissana :) Mam zamiar wymodelować go bardzo dokładnie i na konieć zrobić jakieś otoczenie. Narazie fotka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 12 Grudzień 2003 Share Napisano 12 Grudzień 2003 No to czekamy na rendery:] Ten o ile dobrze pamietam, to będzie \"rasowy\" high poly, nie mylę się?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2003 Oto pierwsze 2 rendery [piwo] Jak widać jest to przedni błotnik i kilka wkrętów :) Nie widzę w nim bugów ale jeśli wy coś wypatrzycie to zgłaszać !! To co widać składa się z 27.000 ścian (mesh smooth: quad output, interlations: 3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2003 second Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Rzeczywiście, poly to Ty nie szczędzisz:D A co do błotnika to ok, ale ten rowek jest chyba zbyt zaokrąglany. Raczej powinien być bardziej \"kanciaty\". A poza tym gitez majonez:] Masz zamiar modelować silnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 13 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2003 Silnik jak narazie mam zamiar modelować :) Rowek za bardzo okrągły ??????? raczej nie....... jak już to może za szeroki ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 Jak teraz dokładniej popatrzyłem na zdjęcie, to już jestem pprawie pewien że jest dobry:] Zmyliła mnie ta miękka \"wewnętrzna (od strony silnika)\" krawędź. Ale ten na zdjęciu też chyba tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 nie no podoba mi się...nie szczędź polygonów :D będzie gites...czekam na reszte :) pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 13 Grudzień 2003 Share Napisano 13 Grudzień 2003 super, tylko radzę ci używać iterations x2 zamiast x3, bo dużej różnicy na renderach nie widać, a za to czas renderowania się bardzo różni :D czekam na postępy :) zdrówko [piwo] P.S. widzę, że robimy na odwrót... najpierw robiłeś Hondę low-poly a teraz Nissana high-poly, a ja zupełnie na opak :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Markowski Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 Irek pokaż siatkę. Na razie spox :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2003 Jak to zawsze w weekend robota idzie do przodu :) Przybyło kilka ścianek w rezultacie dając ich liczbe 57.000 (ciekawe jak mój komp zniesie zwielokrotnienie tej liczby :| ) Rezultaty dzisiejszej pracy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 14 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2003 next Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MC-Maxim Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 Super Ci to wychodzi ..... fajnie zrobiles wewneetrzna czesc wneki na drzwi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kingwins Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 No... Szykuje się kolejne dzieło. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 14 Grudzień 2003 Share Napisano 14 Grudzień 2003 to będzie cudo, jestem pewien :o [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beeper Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 mam nadzieje, że nie zapominiales podladek pod srubki :) hehe po za tym tylko pozazdroscic kompa, ktory jest w stanie utrzymac taka ilosc poly.. ;) ogolnie pracka robi niezle wrazenie, czekamy na update :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2003 beeper: pozazdrościć kompa ?????? ja się będe musiał z tym dalej katować na 256MB DDR, riva tnt 2 32MB, Athlon XP 1600+ i bardzo wolny hdd na UDMA 66 :| Zobaczymy do ilu polygonów dojde na tym gruchocie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 To jest gruchot?? Mam podobny config i wcale nie uważam go za gruchota :), a znam ludzi, którzy na maszynach dwukrotnie gorszych robia w maxie i tak nie marudza :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beeper Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 hehe ja mam athlona 1gh, radeona 9000, 256 SDRAM, no i dysk udma 66 i czasami max nie wyrabia i sie wysypuje... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 jak się wszyscy chwalą gruchotami to ja też się pochwalę :D Celeron 800MHz, 256 DDR, Seagate 20gb i od niedawna karta graficzna GeForce 3ti 450 (jedyna wydajna rzecz w tym kompie :) tyle, że bardziej do gier :]) pozdrawiam i czekam na updaty [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 Teraz ja :P Mam aż dwa \"gruchoty\" w domu : Pierwszego \"gruchota\" okupuje mój ojciec. Czasami używa go moja matka (uczy się paintera i układa mahjonga) a czasami pożyczam go sobie ja do giercowania po sieci. Jest to Athlon 1400, 256 ddr, 120gb barracuda, geforce 3 ti200 Drugi gruchot jest mój i tylko mój. Athlon xp 1800+, 256 mb ddr, radeon 9800 pro, dysk ibm 40 gb oraz tablet wacomy A6. Ogólnie nie narzekam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 15 Grudzień 2003 Share Napisano 15 Grudzień 2003 Coś czuje, że zaraz wpadnie tu DruG :D, ale co mi tam: Athlon 1.2, 512 DDR 266Mhz, GeForce 2 64, 40 GB Baracuda, Monit 15 (mój najwiekszy koszmar :( ), ogólnie jakoś sobie radze, choć planuje małą modernizację w 2004 (studia idą i trzeba podkusić sponsorów (czytać rodziców) to odwazniejszych inwestycji :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 15 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2003 widze że nie tylko ja mam złoma :] no ale taki to kraj :( a updete powinien być jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2003 :( :( :( jednak nie będzie dzisiaj update\'a :( bo moja riva się zawiesza jak coś dorobie :| aż tak mało potrafi ?? w tym tygodniu (może jutro) wymienie ją na gf2 mx400 64MB i dopiero wtedy zaczne coś robić. (niewiele lepsza ta karta ale na inną nie mam kasy :( FUCK !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 17 Grudzień 2003 Share Napisano 17 Grudzień 2003 Javor, nie rób tego !! wywal trochę więcej i kup sobie Gainward GeForce 3ti 450 !! kosztuje coś około 380zł, więc nie jest to taki majątek, a GF2 przy nim to taki mały syfek :D dla porównania testy w 3DMarku 2003 (wiem, że to bardziej test do gier ale co tam :]) GF2 mx400 32mb \"80\" punktów, GF3ti 450 64mb \"790\" punktów... różnica kolosalna i wątpię, żeby GF2 mx400 64mb był o wiele lepszy od wersji 32mb... jak już coś kupować to tak, żeby starczyło na dłużej :) trzymaj się [piwo] P.S. polecam tą stronkę... http://www.digit-life.com/articles2/over2003/index.html jest to mega benchmark 80 kart graficznych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2003 co do grafy loozack to już mam tego gf2 bo więcej kasy bym szybko nie załatwił :( ale mniejsza z tym mam dziwny problem z plikiem :| kiedy otwieram ostatni plik z moim nissanem to wszystko wygląda dobrze ale jeśli zrobie coś co zpowoduje jakąkolwiek zmiane w viewporce to max mi się wyłącza :( jak go wziełem merge to to samo się dzieje:( można coś z tym zrobić czy muszę powrócić do starszego pliku i robić kilka kurewskich rzeczy od nowa???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 18 Grudzień 2003 Share Napisano 18 Grudzień 2003 jak wszyscy to wszystcy Duronek 900 768 ram Gf2 gts pro dystk WD 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2003 kur** jakiś niedoje**ny jest ten max (6) znalazłem problem przez który się wyłącza ale niemam pojęcia jak go rozwiązać :mad: jest to słupek przedni i poprostu skopiowałem vertexy 2x, poprzesuwałem je i zbudowałem na nich ściany (takim sposobem robiłem np wnęke na dzrwi i działa :| ) no i chodzi o to że jak włącze meshsmooth to pokazuje ładnie wygładone ale jak zechce obrucić viewporta lub coś w nim zrobić to zdycha :mad: jeśli macie pomysł jak to rozwiązać to piszcie !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hac Napisano 19 Grudzień 2003 Share Napisano 19 Grudzień 2003 hmmm, to cos z grafa, jak masz ustawione view porty ?? tzn direct 3D ? glide ?? z tym poprobuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2003 najpierw miałem rive 2 a teraz mam gf2 mx400 i ciągle ustawione na direct 3d (na glide niema nawet przezroczystości - tylko piksele na przemian pokazują dwie warstwy, a sowtware to już szkoda mówić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 19 Grudzień 2003 Share Napisano 19 Grudzień 2003 GeForce pracuje najlepiej w OpenGL, ja tak mam cały czas i nie mam problemów z przezroczystością czy innymi bajerami :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 19 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2003 heh działa na open gl :] dzięki loozack !!!! [piwo] problem który mnie dręczył jak narazie znikną ale niezgodze się z jednym: \"GeForce pracuje najlepiej w OpenGL\" - teraz mam 10x gorszą wydajność (już przy tylu co mam mi się tnie:|) a jedyne karty które wolą OpenGL od direct 3d to VOODOO mniejsza z tym...... działa więc biore się wkońcu do roboty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2003 No wkońcu jakiś update :) Ale niestety mam spory problem :| Aktualnie jest 24.000 ścian co na moim gruchocie i openGL daje około 1fps :( Tak więc albo będe motał coś z direct 3d (jak go testowałem to doszedłem do 1.000.000 i chodził sporo lepiej) albo będe robił części w oddzielnych plikach i potem jakoś to składał w całość .... zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2003 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 aż z ciekawości sprawdziłem mojego kompa przy 524 tys poly ( 2 teaporty po 64 segmenty) w 1 viewporcie mam 15 kl/sek a jak włącze widok siatki to 3 kl/s też pracuje w open gl niewiem dlaczego u ciebie jest tak źle :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonymous Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 A-D-e-X: to jest zalezne od wszystkiego. sterownikow, karty, procesora, ramu, windows\'a jesli mowie zle poprawcie mnie a i jeszcze sprzet:\\ Penitum 4 1400 MHz 256 MB RDRAM GeForceFX5200 128MB RAM Monitor 17\" AOC 2xBarracuda 5 7200RPM 40GB 2xU6 40GB że tu jeszcze Drug\'a nie było? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2003 haha !! już wiem czego mi się max mulił i zawieszał !! bo direct 3d miałem ustawiony pod directX 9 a gf 2 go nie obsługuje (wszystko było emulowane i dlatego taki zamuł i zawieszki) teraz już jest sporo lepiej więc moge się wkońcu porządnie brać za robote [piwo] tylko jeszcze niech ktoś mi powie dlaczego mi poznikały strzałki itp to przesuwania, obkręcania, skalowania itd :| moge wykonywać te operacje łapiąc za krawędzie obiektu ale wtedy się przesuwa po obu osiach :| albo wpisywać cyferki co jest bardzo wkur*iające :( wie ktoś jak to naprawić ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 press \"x\" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christian Noir Stein Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 Co do zniknięcia - WCIŚNIJ klawisz \"X\" :) Co do działania - mi np na GForce 2 MX 200 działa ZNACZNIE lepiej OpenGL aniżeli D3D. Dużo za to dało ustawienie STAŁEJ wirtualnej pamięci na poziomie min/max 2GB (+20-40% lepsze działanie w moim przypadku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 hihi byłem szybszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 22 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2003 dziex :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loozack Napisano 22 Grudzień 2003 Share Napisano 22 Grudzień 2003 Javor, a po co ci meshsmooth w viewportach ?? bo skoro mówisz, że masz 24k face\'ów to znaczy, że masz go włączonego... nie wystarczy, że ms będzie włączony tylko przy renderingach ?? pozdrawiam [piwo] P.S. ten model to będzie cudo O_O P.S.2 możesz pokazać siateczkę low-poly ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2003 Loozack: cała ta część tylna (bez przednich błotników i zderzaka tylnego) miała wycinane szybki świateł więc jej siatka jest po meshsmooth\'cie i nie da się tego zmienić. Z tego powodu raczej nie będe zamieszczał siatki. no a tu wspomniany zderzaczek :) (rendery są strasznie lipne bo scanlinie, lepsze będą jak zdobęde brazila 1.2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 23 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2003 i inne ujęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bremen Napisano 23 Grudzień 2003 Share Napisano 23 Grudzień 2003 Jezu czy nie za szczegulowo ?? :)..jak dla mnie kapisalnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don_filippo Napisano 23 Grudzień 2003 Share Napisano 23 Grudzień 2003 No super super!! Tylko po co to wszystko? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 27 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2003 ehhhhh :( ledwo zaczełem ten model i już musze ogłosić że prace nad nim zostały wstrzymane :( jak nie trudno się domyślić po wcześniejszych postach robie to ze względu na (nie)wydajność mojego kompa :( osttnio zaczełem robić przedni zderzak i aktualnie model ma 350.000 ścian. pozatym troche mi się nie podobają niektóre miejsca w tym modelu więc mam zamiar po części zrobić go od nowa (całą bryłe a następnie powycinać szpary itp) co = jeszcze więcej ścian w viewporcie :( dlatego narazie z tym kończe (nie bede robił go takiego na jaki pozwala mi mój pier****** komputer, tylko takiego jakiego sobie zaplanowałem!!) a narazie wezme się za coś do 100.000-200.000 ścian :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 27 Grudzień 2003 Share Napisano 27 Grudzień 2003 dla mnie żle sie zabrałeś za robienie bo robisz wieksza cześć samochodu z 1 kawałka blachy ja robie zawsze każdą cześć osobno i dzieki temu niemusze martwić sie że jak włącze msmooth na 1 czesci to mi komp bedzie stekał cześci których nierobisz możesz też mieć taż że są to tylko bozy w viewporcie ( np. koła itp) 3maj sie i mam nadzieje że szybko wrócisz do tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don_filippo Napisano 27 Grudzień 2003 Share Napisano 27 Grudzień 2003 Sikham dobzre gada....zawsze można jakieś elementy ukryć:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Share Napisano 27 Grudzień 2003 Sikham to juz zalezy od upodoban modelera :) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się