Yamakasi Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 Witam wszystkich zaczynam nowy projekt model cartoon ktory tworzylem wczesniej z kazdym dniem mi sie nie podobal i widzialem wiecej bledow. Tym razem bedzie to portret wzorowany na Akashy z filmow krolowa potepionych tutaj link do plakatu http://queenofthedamned.warnerbros.com/images/poster-onesheet_t.jpg i kilka z filmu http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6623.1.jpg http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6624.1.jpg lecz nie bede sie trzymal kurczowo stylu krolowej i bardzo luzno do tego podchodze. Wieczorkiem pierwsze rendery :)
BLADE Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 zakładaj wątek kiedy już masz cokolwiek do pokazania.
Yamakasi Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 specjalnie dla Ciebie Blade :) a pisalem ze zamieszcze wieczorem poniewaz mam problem z displacementem gdy go juz weksportuje z zbrusha max mowi ze nie moze odczytac tego tifa ..uzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3 .. dodam ze mam wszystko chyba tak ustawione jak bylo to mowione w jednym z videotutoriali zamieszczonych na forum i przez ten problem z disp ucho i kilka innych czesci wyglada dosc fatalnie
nielot007 Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 WitaM!! fajnny pomysl :) teraz sam model, szczerze ? niezbyt :) za duzo bledow zeby wymieniac :D nos fatalny,szczeka za bardzo wysunieta, oczy tez dziwnie :) czekamy na next update, masz jakies blueprinty referki czy cos ? :) pozdro
wizz Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 ni to sculpt ni to traditional ale byle do przodu :) powodzenia ...
_Cookiez_ Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 WitaM!! fajnny pomysl :) teraz sam model, szczerze ? niezbyt :) za duzo bledow zeby wymieniac :D nos fatalny,szczeka za bardzo wysunieta, oczy tez dziwnie :) czekamy na next update, masz jakies blueprinty referki czy cos ? :) pozdro To mnie zabiłeś teraz xD
BLADE Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 proponuje pokazaywać model wprost z Zbrusha :) co do samej głowy to bardziej przypomina męską jakiegoś młodzieńca. uszu sie nie czepiam jesli to wina displace'a. nos za szeroki i ogólnei coś w nim nei gra. usta do poprawy, zwłaszcza kąciki. powodzenia :) poczułem sie wyróżnipony ;) pozdrawiam
Razi91 Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 na karku nieco źle siatkę prowadzisz. Widać że początki...
Bacry Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 siatka się sama prowadzi bo to sculpt z zbrusha o ile dobrze zrozumiałem :D
Yamakasi Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 dziekuje wszystkim za komentarze :) nielot - dzieki za porady i ostry ? komentarz ;) wziolem sie troche za ta moja baze i poprawilem usta nos calkowicie od poczatku modelowany bledy na siatce rowniez postaralem sie zniwelowac do minimum co do referek to to co widziales jednak model tworze z glowy bez referencji staralem sie tylko by oczy aha noo tak oczy tez poprawilem bo sie wam nie podobaja :P ale jednak caly czas chce by byly nieco kocie wizz - bo ja tworze nowy styl :P hehehe cookiez - :P byl szczery ale ja to cenie mozecie ostro jechac po mojej pracy dzieki temu ja bede porawial i mam nadzieje ze na lepsze :D soad - pisalem ze uszy tak wygaldaj bo mam problem z zbrushem i nie moge nalozyc mojego displacementu w maksie bo wyskakuje mi blad (a ustawienie mapy disp w zbrushu mam wedlug videotutka od klicka) z faktem tylko ze urzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3 razi - nie tyle co poczatki co powrot po 3? latach do maxa ;) a sie od tego czasu duzo zmienilo w swiecie grafiki :D wiac hmm fakt poczatki ;) bacry - SiSi tak :D a wspominalem juz ze nie umiem nalozyc mapy ? ;P OKEJ ale sie rozpisalem teraz update:
Yamakasi Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 z taka baza moge juz wchodzic do zbrusha czy cos jeszcze poprawic ?
kubi Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Jak najmniej trójkątów, a tu kilka takich ordynarnych do poprawienia widać.
Yamakasi Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Dziekuje Kuba wlasnie sie zajolem tymi trojkatami a oto co wyskakuje gdy chce ustawic mape disp w maxie
Yamakasi Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 nie nie to nie przez miejscie na dysku wolnego jest jeszcze bardzo duzo ;) problem juz rozwiazalem do multi displacement 3 jest inny kod bym wszystko gralo z maxem dla tych co nie znaja to : DE-LAEK-EAEAEA-R32 wieczorem albo jutro rano wysle pierwsze sceny z zbrusha :* .. ;)
Yamakasi Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 kolejne update: wymodelowane od poczatku ucho kilka poprawek w siatce i lini policzek i rezygnuje z brushowanie tej postaci ma byc to mlodka kobieta a w zbrushu to tylko potrafie postarzec ludzi ;) chyba ze znacie jakies dobre motywy w zbrushu ? ktore mogly by nadac temu modelowi wiecej "dynamizmu" myslalem o jakies bliznie przechodzacej przez oko skoro to panna potepiona ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się