Napisano 6 Wrzesień 200717 l Tu jest bardzo obszerna tabelka wartości Index of Refraction. Click Nie bardzo wiedziałem gdzie to dać więc daję tu :)
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Hmm, zastanowiło mnie to już kiedyś, może ktoś wyjaśni... Jak ma się IOR do materiałów nieprzeźroczystych? Skoro nie ma w nich refrakcji to skąd bierze się ten współczynnik i jakie ma znaczenie?
Napisano 28 Listopad 200717 l Hmm, zastanowiło mnie to już kiedyś, może ktoś wyjaśni... Jak ma się IOR do materiałów nieprzeźroczystych? Skoro nie ma w nich refrakcji to skąd bierze się ten współczynnik i jakie ma znaczenie? No właśnie, może ktoś odpowie? :]
Napisano 28 Listopad 200717 l IOR dla reflection odnosi się do fresnella - podkręca głownie jefo wartość minimalną dla prostopadłego kąta kamery. http://www.renderman.org/RMR/Examples/rrf/index.html sekcja Fresnel
Napisano 28 Listopad 200717 l E.. tak, to wiedziałem, tak w ogóle to źle, że zacytowałem arevulopapo :D Mój błąd :D Chodzi mi o to, gdzie można znaleźć jakieś tabele IOR'ów dla obiektów nieprzeźroczystych :) Bo nigdzie takich nie widziałem... a przecież muszą być! :)
Napisano 28 Listopad 200717 l a mi sie wydawało że ktoś zamieszczał gdzieś na forum, a może mi się śniło.
Napisano 17 Kwiecień 200915 l tu są kamienie i kilka metali... oprócz tego trochę alkoholi. Była zapewne, ale nigdy dość. link pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto