Ex3 Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Tu jest bardzo obszerna tabelka wartości Index of Refraction. Click Nie bardzo wiedziałem gdzie to dać więc daję tu :) 1
SWRSC Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 było wcześniej: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19775
arev Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Hmm, zastanowiło mnie to już kiedyś, może ktoś wyjaśni... Jak ma się IOR do materiałów nieprzeźroczystych? Skoro nie ma w nich refrakcji to skąd bierze się ten współczynnik i jakie ma znaczenie?
patry Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 Hmm, zastanowiło mnie to już kiedyś, może ktoś wyjaśni... Jak ma się IOR do materiałów nieprzeźroczystych? Skoro nie ma w nich refrakcji to skąd bierze się ten współczynnik i jakie ma znaczenie? No właśnie, może ktoś odpowie? :]
SWRSC Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 IOR dla reflection odnosi się do fresnella - podkręca głownie jefo wartość minimalną dla prostopadłego kąta kamery. http://www.renderman.org/RMR/Examples/rrf/index.html sekcja Fresnel 1
patry Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 E.. tak, to wiedziałem, tak w ogóle to źle, że zacytowałem arevulopapo :D Mój błąd :D Chodzi mi o to, gdzie można znaleźć jakieś tabele IOR'ów dla obiektów nieprzeźroczystych :) Bo nigdzie takich nie widziałem... a przecież muszą być! :)
SWRSC Napisano 28 Listopad 2007 Napisano 28 Listopad 2007 a mi sie wydawało że ktoś zamieszczał gdzieś na forum, a może mi się śniło.
sly Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 tu są kamienie i kilka metali... oprócz tego trochę alkoholi. Była zapewne, ale nigdy dość. link pozdrawiam. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się