Skocz do zawartości

Potać 3D: Space Marine


Mortom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wedlug mnie tez jest spoko czyli idze dobrze, pytanie czy to bedzie old schoolowe czy z normalami? bo ja to drugie to smothy do wywalenia i gdzieniegdzie trza bedzie dorzucic troche polygonów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popraw piete - bo teraz ma podeszwe za bardzo do tylu wypuszczona i trudno by mu sie chodzilo...

 

i moze troche detalu dorzuc (na calej postaci ciut a na butach moze ciut wiecej)

 

no i nie wiem jak chcesz to skonczyc - czy bedziesz hp robil jak matys czy po prostu tekturke mu machniesz?

 

poasd - wporzo idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem zezwolenie na normal-mapy bo silnik nie obsługuje smooth grup, więc teraz zrobie HP chyba. Ale przed normalem muszę zaokrąglić trochę model..bo jak słusznie zauważyliście jest kanciasty a mam jeszcze 2,5k trisów do wykorzystania. Ogólnie sam pomysł miał być kanciaty, ale tu i ówdzie można dodać i zaokrąglić.

 

Dzięki za komenty czekam na więcej :)

------------------------------------------------------------------

A tu wersja testowa Jet Paka.... taka wariacja na razie...eksperymentuje

http://www.sendspace.com/file/mexf6p ~3MB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc jesli moge to chcalem opisac swoje odczucaia na temat tej postaci, nie jestem zadnym specem , a wrecz przeciwnie wiece wez je razcej z dystansem. Tak jak wiekszos napisala idzie bardzo fajnie ale osobiscie zmienil bym kilka rzeczy po pierwsze barki sa chyba troszke za wysoko i chyba troszke za malo rozbudowane mam wrarzenie ze koles jest bardziej rozrosniety w udach niz w klacie wiec mozna by go tam troche dopakowac, nie czepiam sie tutaj anatomi ale raczej takiego ogolne zarysu postaci, szczegolnie z tylu i z profilu nie wyglada to zbyt ciekawie. Teraz tak, 2 rzeczy ktore mi sie najbardziej gryza to jest ta oslona na przedramieniu i stopy. Osobiscie uwazam ze lepiej to by wygladalo gdyby ta oslonka przybierala ksztalty ludzkie czyli od lokcja do dloni stawala sie coraz ciensza (teraz to jest praktycznie cylinder na calej dlugosci ramienia) takze im blizej dloni tym oslonka powinna byc ciensza. Stopy tez wydaje mi sie ze powinny miec przynajmniej lekki zarys ludzkiej stopy teraz jest to praktycznie prostakat, i nie czaj tego motywu (patrzac z profilu) ze pieta jest wyciagnieta do tylu strasznie mnie to gryzie :/ dodal bym rowniez jakies ochraniacze na kolana ktore przechodza w oslonke na piszczel bo teraz jest odsloniety a kolana slabo zaznaczone.

a tak pozatym bardzo fajnie ;P

wiem ze sie czepiam ale co tam dawno tego nie robilme :D

sorka ze bledy juz troche pozno i jestem zrypany :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys dzięki za uwagi i na pewno na przyszłość będę bardziej starał się zadowolić tak wymagające osoby z forum jak ty ;)

Czepianie sie to najlepszy sposób na motywacje... oczywiście w granicach dobrego smaku rzecz jasna :P

 

Ale wraz z współpracownikami :) z naszej grupy tworzącej grę, postanowiliśmy nieco przerobić sam koncept marina. Konceptem zajął się nikt jak sam giorgione we własnej osobie.

Co cieszy i da na pewno wysokiej jakości projekt gracza... co do wykonania nie będę się wypowiadał... bo o samym sobie nie wypada pisać :) aczkolwiek będę się starał dorównać choć trochę poziomem wykonania giorgione'nowi :)

 

Na koniec dorzucam ostatnią wersję modelu i inny zalążek nowej ciężkiej pół-mehowej wersji owego żołnierza, mojego jeszcze projektu. A oto obrazki:

spacemarine014lz9.jpg

spacemarine018cm3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności