dino1984 Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Witam:) Problem jest następujący. Stworzyłem scenę w 3D Studio Max9 (dość dużą, wiele elementów-model stacji transformatorowej). Działam na kompie z DualCorem 2.0GHz, 3GB RAM DDR2, i przy każdej próbie renderingu moim oczom ukazuje sie komunikat "Not enough memory", co więcej program nie ma "enogh memory" nawet do tego żeby zrobić save`a i sie wywala :((( . Prosze o mozliwie najszybszą pomoc bo goni mnie czas (musze mieć animację) na poniedziałek :( Z góry dzięki
Hindus Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Hi Dino. Zapoznaj sie z regulaminem i popraw temat - wtedy pogadamy :-) Pozdro.
piksar Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 poszukaj w ustawieniach maxa i zwieksz mu limit pamieci wirtualnej Jakiego masz windowsa ? 32 bity ?
dino1984 Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Napisano 21 Wrzesień 2007 Win XP 32 Bit. Nie jestem zbyt zaawansowany w te klocki i nie mam pojęcia jak się uporać z tym problemem
piksar Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 win 32 nie przydzieli tych 3G co masz dla maxa niestety; potrzebny xp64-bit - mialem problem o ktorym piszesz i dopiero przesiadka na 64 bity pomogła
dino1984 Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Napisano 21 Wrzesień 2007 Ale żeby nawet save`a nie mógł zrobić??
zeet Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Może spróbuj otworzyć ten model w innym programie ,żeby go trochę odchudzić. Zakładam że sprzęt sprawdziłeś i kości pamięci działają poprawnie.
OmeN2501 Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 Mialem podobnie i nic nie pomagalo. Dopiero 4gb ramu, 64bit Windows i 64 bit 3ds i po problemie. W ogole 64bit Max chodzi jak bajka :]
hcpiter Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 win64 wystarczy a poza tym max bedzie szybciej dzialal ;D
OmeN2501 Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 A to nie jest przypadkiem tak ze 32 bitowe wersje programow sa w stanie maksymalnie przypisac sobie 2gb pamieci?
SansSerif Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=326726&postcount=5
dino1984 Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Napisano 21 Wrzesień 2007 No to pojawia sie kolejny problem, a mianowicie 32 bitowa aplikacja pod 64 bitowym systemem nie bardzo chce pracować :/ Są jakieś patche? może jakiś link?
Grave Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 W takich sytuacjach często (o ile się dało) dzieliłem film na partie (kilka filmów), które potem łączyłem w jedną całość. Zazwyczaj powstawało kilka filmów z Alpha Chanell. Przykładowo w pierwszym filmie zawierasz jedną część obiektów, w drugim filmie drugą część, a potem to łączysz - masa roboty!
SansSerif Napisano 21 Wrzesień 2007 Napisano 21 Wrzesień 2007 przeczytaj zawartość linka w moim poprzednim poście. tam jest opisane rozwiązanie dla xp32 nie wymagające kupowania nowego softu i systemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się